Lue keskustelun säännöt.
Lounaspino???????
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jauhelihakeitosta ja oppilaalta saamaani ruisleipää, nam. Tässä teille samalla hyvä lahjavinkki opelle :-)
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjauhelihakeitosta ja oppilaalta saamaani ruisleipää, nam. Tässä teille samalla hyvä lahjavinkki opelle :-)
siskonmakkarakeittoa niin ajattelin wrapin ja pirtelön hakea mäkkäristä.