Lue keskustelun säännöt.
Koska lapsi isompaan autoistuimeen? OV
15.06.2009 |
Milloin siirrytään vauvan kaukalosta isompaan tuoliin? Joku pituusraja vai mikä?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (4)
Yleensä ohje on se, että jos turvavyöt tulevat olan alapuolelta, niin istuin on pieni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä vauva-lehden keskustelupalstat on hyviä! :)
ap
kun vauvan pää tulee yli turvakaukalosta.
siirretty turvaistuimeen eli joskus 10-12kk iässä. meillä kylläkin on keskivertoa pidemmät lapset.