Menen tällä viikolla drinkille varatun miehen kanssa...
Ja taidan oll tosi ihastunut. Tää on ihan kauheeta mutta en pysty ajattelemaan muuta kuin häntä...
Kommentit (34)
Eli loistavan fuckbuddyn, joka ei jää roikkuun. En tosiaan halua seurustella;D
"Kukaan ei halua olla mun kanssa paria viikkoa kauempaa."
Kummastipa silti et pysty edes ajattelemaan ketään muuta ja olet niin rakastunut... xD
En ole sanonut missään vaiheessa että olen rakstunut, en todella:) Ihastunut olen, ja mietin häntä, koska hän on niin loistotyyppi. Toivottavsti osoittautuu myös hyväksi sängyssä:D
Joo, ja onhan niitä miehiä jotka sen osaa
jos ei ole hyvä petissä niin mitäpä tuo haittaakaan pääasia että saa munaa.
Voihan sillä oli pieni kikkelikin, kannattaa varautua ettei pety sitten.
Itsekin haaveilen jostain jännästä suhteesta.. ja olisin ehkä melkein iloinen, jos mieheni pettäisi, koska silloin "saisin luvan" itsekin pettää...
Ps. oikesti olen kuitenkin tyytyväinen oman miehen kanssa, mutta haaveilu piristää... ja suutelua en edes laskisi pettämiseksi (edes miehen kohdalla) JOS se ei johtaisi mihinkään muuhun (omalla kohdallani ei siis johtaisi - en kertoisi siitä miehelleni enkä toivo että mies kertoo minulle jos on jotakuta toista suudellut)
Jos mies pettää kostetaan sille kenen kanssa pettää eikä miehelle joka pettää.
Eihän se nainen mitää pahaa ole tehnyt vaan se mies joka pettää vaimoaa....
Minkä ikäinen mies ja missä asuu?
Mulla on ollut suhde varattuun mieheen jo kohta 5 vuotta. Liekki ei tunnu sammuvan koskaan, kun jää se kaikki kalsarien pyykkäys ja kusiroiskeiden siivous vähemmälle. Seuraava tapaaminen ensi viikolla, en malta odottaa!
Tämänkin tyypin vaimo muuten pihtaa, mutta luulee miehensä silti olevan uskollinen... Daaah.
jos sina olisit se petetty osapuoli.. millaselta tuntus ku sais tietää että miehellä on samaan aikaan joku toinen. ei silloin voi olla kyse rakkaudesta. jos mitin omallee kohdalleni niin mua loukkais sihan sairaasti se että mun mies olis toisen kanssa.. siis olisinko mä niin arvoton paska että mulle ei voitas olla edes rehellisiä. mutta sitä tää normaali elama nykyään on. kaikki on vapaata riistaa ja ihmetellään kun kaikki menee päin persettä.. en ikinä varmaan uskaltais enaan luottaa kehenkaan jos mua petettäs..mä oon ite ollu jo kauan rakastunu mieheeni ja ollaan naimisissa ja tiedän toisen arvot. onpa niin ihana kun voi levollisin mielin olla viikko mummolassa ja mies on kotona. ei tarvii pelätä että olis vieraan naisen haju kotona tai miehen vaatteissa kun menee kotiin. elämä on paljon ihanampaa kuin monella ystävällä jotka jahkaa ja on pettämistä yms...
sinuna jos haluat yhtään ajatella sitä toista naista niin pane se mies päättämän kumman ottaa.. mua ainakin ilettas jos tietäsin se miehen sanoman samoja latteuksia ja ihastuksen sanoja ja suutelevan samoilla huulilla jotain toista samana päivänä..
jotain moraalia sentaan kehiin
Kukaan mies ei ole sen arvoinen, että kannattaisi jäädä
kakkoseksi. Tämä ap:nkin kulta on tuskin halukas jättämään
omaa vaimoaan. Säälittävää.
säälittävää? Eihän se aapeekaan halua mitään vakavaa suhdetta.
Kukaan mies ei ole sen arvoinen, että kannattaisi jäädä
kakkoseksi. Tämä ap:nkin kulta on tuskin halukas jättämään
omaa vaimoaan. Säälittävää.
En syytä kakkosnaista enkä vaimoa.
ettei kaikki naisetkaan halua vaihtaa uuteen mieheen, tai halua seurustella vakituisesti. Haluavat vaan sitä jännitystä, seksiä, kiihkoa yms.
Itsekin olen ollut 13 v onnellisessa liitossa, mutta mielessä ja suunnitelmissa on kokeilla toista.
Tätä olen miettinyt paljon, mitä muisteltavaa on vanhana, onko sitten ollut onnellinen, kun on elänyt 100 vuotta siveellisesti ja säädyllisesti, vai että on ottanut elämältä kaiken mitä sillä on tarjota?
Minäkin olisin oikeastaan tyytyväinen, jos miehelläni olisi toisaalla jotain säpinää. Mutta ei taida olla:(
salasuhteet ovat elämän suola. Niitä pitää olla aina silloin tällöin, se herättää uinuneen romantikon ja halun valloittaa taas pitkästä aikaa unestaan.
Suosittelen kaikille pientä seikkailua, jotta oma elämä pysyy elämisen arvoisena.
Eli loistavan fuckbuddyn, joka ei jää roikkuun. En tosiaan halua seurustella;D