Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö usein illanvietoissa vai

Vierailija
01.06.2024 |

pyydetäänkö sua koskaan mihinkään? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Ei ole koskaan ollut laajaa kaveripiiriä, koska en sellaisissa ole ikinä viihtynytkään.

Vierailija
2/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
4/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua yleensä pyydetä illanviettoihin, kun ei ole sellaisia tuttuja. Viime kesänä yks tuttu yritti selkeesti pyytää mukaansa ja no joo. Ehkä tänä kesänä tulee uusi yritys. 

Vierailija
5/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy

Vierailija
6/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy eikä pyydetä. Joskus on jotain juhlia, esim. syntymäpäiviä.

Vierailija
7/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kävin Tupperware-kutsuilla. Sen jälkeen en ole käynyt missään. Osallistujalahjaksi sain pitkävartisen muovilusikan, jolla voi kaapia ketsuppipurkista loput rippeet. Olen pärjännyt ilman sitä.

- n67v -

Vierailija
8/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei yleensä kutsuta joka on huonoa seuraa. Semmoista. 

Juurikin tämä. 

Vierailija
9/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin pyydetään mukaan. Ei ole sellaista kaveriporukkaa mihin kuuluisin. Opiskeluaikana oli paljon yhteisiä illanviettoja ja se oli mukavaa.

Vierailija
10/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset kaverit viettävät aikaa yhdessä mutta minut on porukasta tiputettu pois. Pysyttelen etäällä niin en ole vaivoina. Uusia kavereita vaikea löytää joten yksin ei tule käytyä missään 

Vierailija
11/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä. 

Voi olla muitakin syitä, miksi joku jätetään kutsumatta. Esimerkiksi kateellisuus. 

Vierailija
12/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä. 

Voi olla muitakin syitä, miksi joku jätetään kutsumatta. Esimerkiksi kateellisuus. 

Tuskinpa. 

Vierailija
13/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta mukavaa kun toiset käyvät. :) 

Vierailija
14/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan. Päätin tässä tovi sitten, että nämä on nähty. Tästedes kieltäydyn syyllä tai tekosyyllä. Ei jaksa sitä kälätystä, juomista ja härdeliä. N50+ 

Vierailija
15/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin harvoin on mitään tilaisuuksia joita voisi sanoa illanvietoksi. En ylipäätään tiedä ketään joka kävisi jossain "illanvietoissa" ei kukaan puhu mitään sellaisista, ei sukulaiset tai ystävät. Luulen että se johtuu siitä, että ne illanvietot liittyy usein alkoholiin, ja mun lähipiirissä ei juurikaan ole ihmisiä jotka keskittyisivät alkoholin juomiseen, osa on kuten minä ja miehenikin, jotka ei juo ollenkaan. Mies yrittää välttää kaikkia esim. työpaikan saunailtoja viimeiseen asti, koska inhoaa työtään jota on tehnyt neljännesvuosisadan, eikä missää nimessä halua viettää vapaa-aikaa työkavereiden kanssa.

Ja minulla käytännössä kukaan läheisimmistä kavereistä ja ystävistä ei tunne toisiaan, niin ei ole oikein sellaista porukkaa joka viettäisi iltaa yhdessä. Joskus käydään ystävän kanssa syömässä, se on oikein mukavaa, ei siinä tarvitse mitään porukkaa, on mukava jutella kahdenkesken.

Vierailija
16/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini poistettiin jossa ihmettelin outoja alapeukkuja harmittomiin viesteihin? Huh mitä meininkiä täällä, on varmaan joku läski kateellinen harppu siellä moderoimassa (hänelle ainoa tapa tuntea olevansa vallassa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän