Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on emätin palautunut synnytyksen jälkeen samanlaiseksi kuin aiemmin?

Vierailija
11.05.2009 |

Onko jäänyt väjemmäksi, onko tunto kadonnut vai onko ihan sama kuin aiemmin?

Entä miehet, miltä heistä on tuntunut, samalta vai erilaiselta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä olen nyt tiukempi kuin ennen lasten (3) hankintaa.

Jumppaa olen tehnyt jokaisen synnytyksen jälkeen ahkerasti. Myös odotusaikoina tavaksi ottamaani geishapallo-jumppaa harrastin. Kuten vieläkin.

Vierailija
42/46 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana kaksi alatiesynnytystä, ei repeämiä. en ole juurikaan jumppaillut, esikoista odottaessa jumppasin ilman kuulia jonkin verran, nyt on jumppaaminen kokokaan unohtunut. mies ei huomaa eroa aikaisempaan. emätin on herkempi kuin ennen, ja halut kasvaneet... heh :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:18"]

Kai tajuatte että miehenne on vaan ystävällisiä..

[/quote]

Joo, kyllä tällä palstalla kumotaan kaikki luonnonlaitkin, synnytyksessä (monessa) venytetty römpsä palutuu ihan ihmeellisesti ja itsestään samaan kuosiin kuin se oli 13 vuotiaana näillä kehujilla, oi hyvää päivää.. ja miehetkin vielä kehtaavat laulaa samassa kuorossa, vai lienettekö miehiä ollenkaan.. ?

[/quote]

Eivät ole, pillunkipeitä poikia tässä asiassa.

Vierailija
44/46 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, miksi aina puhutaan synnytyksen aiheuttamista muutoksista, kun suurin osa niistä muutoksista tapahtuu raskausaikana! Kudokset antaa periksi, kun paikat valmistautuu synnytykseen. Esim. mulla on nyt toisen raskauden aikana tulla yhtäkkiä virtsankarkailua, jota ei mulla ole esiintynyt kuin synnytystä seuraavina parina päivänä (alapää oli niin tunnoton, että sairaalassa lirahteli). Oon tietenkin ottanut nyt teho-lantionpohjatreenin.

Vierailija
45/46 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kuten monella, eli emätin on kyllä ennallaan, mutta se suuaukko on tullut väljäksi ammottavaksi aukoksi, mikä kyllä vaikuttaa tuntumaan seksissäkin. Ennen minulla oli se suuaukko vain pienen "viillon" näköinen viivapillu, ja luulen että seksissä suuri osa kireyden tunnusta tuli siitä että se aukko oli kireä. Nyt kun aukko on väljä hörötin, ei se emätin samanlaista kireyttä saa aikaan.

Vierailija
46/46 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin nyt jo ennen synnytystä "nahat" jotenkin retkahtaneet tuolta alapäästä, värkki tuntuu ihan muhjulta jauhelihalta. Huomaa jo ihan pyyhkiessä tai alapäätä pestessä, seksistä puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme