Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko tyytyväinen viimeiseen kampaajalla käyntiisi? Mitä maksoit?

Vierailija
11.05.2009 |

100 euroa enkä ollut tyytyväinen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen :(. Leikkaus ja väri. Molemmat perseestä :(

Vierailija
2/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni n 40 euroa ja olen tyytyväinen. Leikattiin siihen hintaan kahden lapsen hiukset ja omiani lyhennettiin n 20 cm. :) Jaa, mutta olikin parturi eikä kampaaja... Kampaajalle meni viimeksi 70 euroa enkä ihan tyytyväinen ollut. Permis oli ok, mutta leikkauksen lopputulos ei oikein ollut mun mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 80e, mutta en ole tyytyväinen.

Vierailija
4/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja värjäyksestä Thaimaassa ja tykkäsin todella!

Vierailija
5/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minulla on hyvännäköinen PAKSU pitkä tukka, eikä mikään hiirenhäntä.

Vierailija
6/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa joka kerta jo parin vuoden ajan ja ollut aina tyytyväinen! Hyvä vakkarikampaaja osaa leikata sopivalla vaihtelulla MINUN näköiseni tukan. Tuohon kuuluu leikkaus, väri, raidat yleensä.

Vierailija
7/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ajattelin että tuli liian lyhyt mutta pari päivää katseltuani totesin että onkin tosi hyvä. Värinkin oli ihan nappi valinta, tällä kertaa annoin tutulle kampaajalle vapaat kädet.

Vierailija
8/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minulla on hyvännäköinen PAKSU pitkä tukka, eikä mikään hiirenhäntä.

Vierailija
9/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu kampaaja leikkasi. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
10/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ei ollut sinne päinkään, mitä pyysin. Mulla oli kuvakin mukana, minkä tyylistä halusin. Kampaaja sanoi, ettei mulle voi sellaista leikata, ei kuulemma onnistu mun hiuslaadulla. Kävin kampaajalla elokuussa ja annoin sen jälkeen tukan kasvaa. Mun 17-vuotias tyttö, joka ei ole päivääkään opiskellut kampaajaksi tai parturiksi, leikkasi mulle tukan, johon kampaaja ei pystynyt. Nyt olen tyytyväinen, tukka on just sitä, mitä halusin. Kampaaja otti tukan leikkauksesta ja värjäyksestä 80 euroa, tytölleni ostin uudet kengät.

Vierailija
11/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kampaajalla käynyt vuosia. Oikein tyytyväinen.

Vierailija
12/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviskampaajia kun on pilvin pimein, mutta ne eivät sitten kuitenkaan osaa laittaa joidenkin tukkaa.

En tykännyt siitäkään kun koko ajan kysyi multa, että miten laitetaan kun olisin halunnut vihjeitä miten on mahdollista ja osaa laittaa ja mikä olisi mulle hyvä. Ja väärä värikin tuli. Se mitä mä haluan on aina jotakin mahdotonta mitä ei siitä tai siitä syystä voi mulle tai mun tukkaan laittaa.

Vierailija
13/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus ja värin muutosta tuli, ja hinta himpun alle 70 euroa...Vihdoin olen löytänyt kampaajan, jolta tietää aina saavansa hyvän tukan. Ennen tätä poukkoilin päättömästi mitä hirveimpien lopputulosten kera eri kampaamoissa.

Vierailija
14/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla ja hyvin kouluttautuneelta kampaajalta, eikä mitään tuttavanalennuksia.

Vierailija
15/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla ja hyvin kouluttautuneelta kampaajalta, eikä mitään tuttavanalennuksia.

Vierailija
16/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kampaajalle et jotain pirtsakkaa saa olla,ei otsahiuksia, kampaaja löi kuvan eteen että tollastako. Kyseisellä henkilöllä ei ollut mitään tajua mikä sopii ja mikä ei.. Leikkasi poikatukan, lyhyen joka puolelta. Asiaa ei helpottanut että olin viimesimmillään ja naamastakin turvonnut. Näytin vanhalta mummolta. Nyt kasvatan hiuksia jotta joku asiantunteva kampaaja voisi tehdä näille hiuksille jotain..

Taviskampaajia kun on pilvin pimein, mutta ne eivät sitten kuitenkaan osaa laittaa joidenkin tukkaa.

En tykännyt siitäkään kun koko ajan kysyi multa, että miten laitetaan kun olisin halunnut vihjeitä miten on mahdollista ja osaa laittaa ja mikä olisi mulle hyvä. Ja väärä värikin tuli. Se mitä mä haluan on aina jotakin mahdotonta mitä ei siitä tai siitä syystä voi mulle tai mun tukkaan laittaa.

Vierailija
17/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja väri.

Leikkaus jäi hieman liian pitkäksi ja väri näytti siltä, että ei ois värjätty yhtään. en ollut tyytyväinen.

Vierailija
18/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki kampauksen kun olin lähdössä iltaa viettämään. Leikattiin ja värjättiin viimeksi pari viikkoa sitten. Maksaa pelkkien värien verran ja olen ihan SUPER tyytyväinen. Ihanaa omistaa tuollainen parturi-kampaaja ystävä :D.

Vierailija
19/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat tosi lyhyet, mielestäni tyylikkään naiselliset - ja saan todella usein kehuja hyvästä väristä ja/tai leikkauksesta. Vaatteiden lisäksi hiuksiani kehutaan eniten :-)

Vierailija
20/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ollut tyytyväinen.

Tai malli ja värjäys muuten ok mutta oli kampaaja sitten raitoja laittaessaan saanut myös poikkiraidan aikaiseksi. Se oli niin korkealla päälaella että huomasin sen vasta kotona. Kävin valittamassa ja kampaaja korjasi sen. Hieman ihmettelin asiaa koska kampaaja oli taatusti nähnyt sen hiuksia kuivatessaan. Ei varmaan ole tottunut siihen että joutuu mokansa korjaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän