Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko tyytyväinen viimeiseen kampaajalla käyntiisi? Mitä maksoit?

Vierailija
11.05.2009 |

100 euroa enkä ollut tyytyväinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin ja erittäin tyytyväinen olin. leikkaus ja värjäykset. lisäksi kampaus ja parin päivän päästä uudelleen kampaus.

Vierailija
22/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina olen tyytyväinen. Hintaan sisältyy väri ja leikkaus. Väri yleensä kahdella värillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi malli ja väri puolipitkiin hiuksiin. Olin erittäin tyytyväinen.

Vierailija
24/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

latvojen tasaus, hieman myös mallia muutettiin mutta ei radikaalisti.

Mukaan ostin kevytvärin josta riittää kahteen kertaan, se maksoi myös 19€. Näillä mennään seuraavat 4-5 kk.

Vierailija
25/36 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko linkittää kampaajan tai laittaa s-postiin, jos luon osoitteen?

Vierailija
26/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis leikkaus ja monivärjäys puolipitkään tukkaan. Koska en ollut tyytyväinen, menin seuraavalla viikolla korjauttamaan samaiselle kampaajalle. Värjäsi virhekohdan peittoon ja tasotti näkymään jääneet saksenjäljet ja hapsut. Tämän jälkeen olin tyytyväinen.

Olen päättänyt, että en enää maksa kampaajille huolimattomasti tehdystä työstä, siis että oikeasti näkee, että joku on pielessä mallin/värin suhteen. Kerran on tukkani pilattu täysin enkä antanut palautetta, sitä virhettä en enää tee. Onneksi pääsen seuraavan kerran "omalle" kampaajalle jonka tietää tekevän hyvää jälkeä! :)

Vierailija
27/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivärivärjäys+malliin leikkaus (hiukset olkapäille)

Vierailija
28/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan miehen ja kolmen poikamme tukat -> ei maksa mitään. En ole parturi - vaan itse oppinut - enkä leikkaa mitään keskitysleirimallia :D Kukaan ei ole vielä edes lähitutuistakaan arvannut, että olen viimeiset 10 vuotta leikannut perheenjäsenten hiukset.

Me asumme täällä landella ja kampaajahinnat on jotain muuta kuin pk- seudulla. Viimeksi 4kk sitten leikkautin malliin hiukseni, maksoi 27 e. Sitten ostin vaalennusraitapakkauksen marketista, reilu 10e, mies laittoi mulle raidat. Ja hyvä tuli:D

En ikinä maksaisi 100 e parturiin - saati että koko meidän perhe maksaisi tuon summan jokainen. Konkurssiin menisi meidän perhe sillä vauhdilla.

Vierailija
29/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset pk-seudulla. RRRAkasstannn näitä! Vihdoinkin kunnon tukka eikä mikään epätoivoinen hiirenhäntä. Paksu ja pitkä. Ihanaa!

Vierailija
30/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen duunissa, jossa joudun olemaan jonkin verran esillä. Pelkkä perusponnari ei siis käy. Kotiväreillä mä saan rikottua erittäin herkän päänahkani, joten en niitä voi päähäni laittaa. Vakkarikampaajani lopetti vähän aikaa sitten ja jouduin etsimään Hgin keskustan lähistöltä uuden. Suositusten kautta löysin hyvinkin edullisin, mutta sielläkin leikkaus ja raidat maksavat 80 euroa. Kaverini käyvät niin ikään keskusta-alueella ja heillä kampaajalaskut ovat 60 eurosta (tasoitus & tyviväri) 180 euroon (moniväri + leikkaus). Kun etsin vaihtoehtoja pk-seudulta speksillä pääsee kätevästi julkisilla kotoa & töistä eikä järjettömän kallis, oli halvin (raidat 1-2 väriä + leikkaus) noin 55-60 euroa. Kallein oli sitten reilusti päälle satasen, joka on ehdoton kipuraja mulla.

Vierailija
31/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähköksi kasvaneen tukan leikkaus lyhyeksi, sisälsi pesun ja kuivauksen. Ja tyytyväinen olin, menin asenteella, että kampaaja keksii hyvän mallin, ja niin tekikin.

Vierailija
32/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin totaalisen erinäköiseksi. maksoi 30 e. viereissessä liikkeesa maksoi otsatukan tasotus saman verran... ei mitään järkeä hinnoissa.

Vierailija
33/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri, raidat, leikkaus ja kiharat suoristusraudalla maksoivat 43 euroa!

Kävinkin hiusmuotoilukoulussa eli opiskelijahintaiset työt. Mitään eroa en huomannut ammattilaisen tekemään. Voi kun tuonne pääsisi ympäri vuoden ja kunpa olisin tajunnut mennä sinne jo aikaa sitten!

Hiuksista tuli siis tosi kivat. :)

Vierailija
34/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhensin otsatukkaa. En ole täysin tyytyväinen, vähän lyhyemmäksi ois voinu ottaa ;-)

Vierailija
35/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja permistäkin vielä jäljellä. Leikkautin ihan lyhyeksi(niska jäi paljaaksi) vähän kerroksittain. Olen tyytyväinen.

Edellisellä kerralla kävin hairstoressa ja en todellakaan ollut tyytyväinen. Maksoi melkein 50e (en aio koskaan enää toiste mennä)

Vierailija
36/36 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus ja värjäys, raitojakin. Mulla on vakkarikampaaja ja yleensä olen tyytyväinen, mutta nyt jäi vähän harmittamaan. Halusin etuosaan selkeästi vaaleamman osion, mutta mielestäni ei ole sellainen kuin kyseli ja kuvaili. Raidat tulevat esiin "väärään suuntaan" etuhiukset kammatessa, vaikka tietää hyvin mihin päin tukkani luonnostaan taipuu. Tuolla hinnalla pitäisi saada mitä tilaa, mutta en ole kehdannut valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan