Järkytyin mieheni äitienpäiväkäytöksestä!!
No en oikeasti, vaan olin tosi iloinen :) Hän toi aamupalan sänkyyn, kahvia, tuoreita mansikoita ja briejuustoleipiä. Lahjaksi sain hajuveden ja lapsen piirtämän kortin. Lisäksi mies on tänään siivonnut koko kämpän ja käynyt lapsen kanssa ulkoilemassa.
Mitäs muilla, raportoikaa ihanat ja hirveät äitienpäivät :)
Kommentit (31)
Aamulla aamianen sänkyyn, kimppu ruusuja.....lahja sekä lasten tekemät kortit!
Aivan uskomaton mies!!!
Iltapäivästä käytiin koko perheen voimin ulkona syömässä.
ihanasti aamulla halaamaan, ja sanoi että hänen lahjansa minulle on se, että hän hoitaa lapsia ja minä saan levätä. No, päivä alkoi lasten riidalla johon minä jouduin välien selvittäjäksi. Seuraavaksi mies ei saanut aikaseksi laittaa aamupalaa, joten menin ja laitoin. Ulos mies ei jaksanut lähteä, joten puin lapset ja menin ulos. aattelin, että mies varmaan laittanut ruoan, mutta ei ollut. Oli nukahtanut sohvalle, joten ruokaa jouduin laittamaan. Sen jälkeen ajattelin, että olkoot. Rupesin siivoamaan, mutta ei miehestä apua ollut. Lopulta mies vielä sai riidan aikaseksi syyttämällä mua rahan vähyydestä:( No, sainpahan olla taas normaalin lauantain lasten kanssa. Ihanaa olla arvostettu äiti.
sain nukkua pitkään. Lapset toivat ysiltä mulle itsetekemänsä ihanat kortit ja mies lahjakortin kauneushoitolaan. Koko päivän puuhastelimme yhdessä ja söimme ihan tavisruokaa. Tykkäsin kovasti!
kaupan kääretorttua. No ei vaan, kiva kun muisti ( vaikka pahaa se oli).
En perusta tekojuhlapäivistä. Onneksi lähti lasten kanssa mummolaan ;) Siinä oli juhlantynkää.
Käske se tänne niin että saan haukkua mikä VETELÄ PASKA se on.
jolla oikeutti itsensä lahtemään kapakkaan..
Haistakoon vittu koko mies sanon minä!
ihanasti aamulla halaamaan, ja sanoi että hänen lahjansa minulle on se, että hän hoitaa lapsia ja minä saan levätä. No, päivä alkoi lasten riidalla johon minä jouduin välien selvittäjäksi. Seuraavaksi mies ei saanut aikaseksi laittaa aamupalaa, joten menin ja laitoin. Ulos mies ei jaksanut lähteä, joten puin lapset ja menin ulos. aattelin, että mies varmaan laittanut ruoan, mutta ei ollut. Oli nukahtanut sohvalle, joten ruokaa jouduin laittamaan. Sen jälkeen ajattelin, että olkoot. Rupesin siivoamaan, mutta ei miehestä apua ollut. Lopulta mies vielä sai riidan aikaseksi syyttämällä mua rahan vähyydestä:( No, sainpahan olla taas normaalin lauantain lasten kanssa. Ihanaa olla arvostettu äiti.
Anoppini on niin huonokuntoinen että tämä saattaa olla hänen viimeinen äitienpäivänsä. Mieheni käytännöllisesti katsoen kantoi hänet meille äitienpäivälounaalle, jonka olin valmistanut. Lahjaksi anoppi sai pehmeitä ja suloisia yö- ja oloasuja, koska viettää suurimman osan ajastaan vuoteessa eikä oikeastaan pukeudu kuin ehkä kerran viikossa. Lisäksi mieheni vei hänet ajelulle katsomaan kevättä, anoppi näki valkovuokot jotka kukkivat mattoina puiden alla. Anoppi ei ole kuukausiin liikkunut minnekään kotoaan.
Miehelläni ja hänen äidillään on aina ollut vähän kireät välit, mutta tänään kaikki oli hyvin.
Lapsi antoi lahjaksi itse pk:ssa tekemänsä rannekorun ja kauniin kortin, sekoitti jo illalla lättytaikinan jääkaappiin. Aamulla halasi ja autettuani löytämään öljyn, lastat, pannun jne paistoi 4 ensimmäistä lättyä, äiti auttoi loput. Syötiin yhdessä hillon kanssa.
Päätimme, ettei tänään pelata tietokoneella tai katsota telkkaria. Pelasimme pöytäjääkiekkoa ja lautapelejä. tehtiin mummalle kortti myöhässä. Pyöräiltiin jäätelökioskille ja sieltä 3 km suuntaansa HopLoppiin.
Juteltiin ja muisteltiin, millaista oli, kun isi oli vielä elossa. Iltatoimien jälkeen luettiin vielä sadut. Lapsi ensin mulle 6 riviä ja mä sitten Akua ennen hyvänyönsuukkoja.
Meillä ei mies ole sanonut mulle vielä sanakaan koko päivänä, vaikka kotona on kyllä ollut...
No lapset on tietty tehneet omat ihanat korttinsa ja yksi poika teki jopa äitienpäiväkakun (8-vuotias!;)) eli ihanan äitienpäivän olen lasten kanssa viettänyt, mutta mies ei ole sanaakaan sanonut minulle:/
No erohan tässä on tulossakin...
t.suurperheen äiti
Lapsi antoi lahjaksi itse pk:ssa tekemänsä rannekorun ja kauniin kortin, sekoitti jo illalla lättytaikinan jääkaappiin. Aamulla halasi ja autettuani löytämään öljyn, lastat, pannun jne paistoi 4 ensimmäistä lättyä, äiti auttoi loput. Syötiin yhdessä hillon kanssa.
Päätimme, ettei tänään pelata tietokoneella tai katsota telkkaria. Pelasimme pöytäjääkiekkoa ja lautapelejä. tehtiin mummalle kortti myöhässä. Pyöräiltiin jäätelökioskille ja sieltä 3 km suuntaansa HopLoppiin.
Juteltiin ja muisteltiin, millaista oli, kun isi oli vielä elossa. Iltatoimien jälkeen luettiin vielä sadut. Lapsi ensin mulle 6 riviä ja mä sitten Akua ennen hyvänyönsuukkoja.
Halaus ja voimia arkeen ja juhlaan isättömään perheeseen, ihan tuli tippa linssiin.
Kakun oli esikoinen tehnyt jo eilen illalla, torttupohjaan, yhdessä koristelivat aamulla
lisäksi sämpylää ja mehua
Esikoisen laulu ja oma tekemä kortti sekä kirjailtu liina lahjaksi
Söimme sitten kaikki kolme aamiaista sängyssä :)
Päivällä käytiin isovanhempien kanssa ravintolassa syömässä.
Mukavan rauhaisa äitienpäivä.
Ja tohistiin yhdessä muuttojuttujen jämiä, siivoiltiin pihaa yms. Olipa mies pojan kanssa piirtänyt, tai oikeastaan näyttänyt pojalle kuinka piirretään ja poika sitten piirsi eka kerran eläessään :) Nyt on äiteellä äitienpäivämuisto kalenterin sivulla joka päivä mukana :)
aamulla sain nukkua pidempään. sit lapset tulivat isän kanssa onnittelemaan, sain mieheltä lahjan ja isommalta lapselta kerhossa askartelemansa lahjan sekä kortin. myös aamupalan sänkyyn.
ulkoiltiin yhdessä ja käytiin miehen äitipuolen luona kahvilla. mies teki ruokaa, mutta niin tekee usein arkenakin.
kaikenkaikkiaan mukava äitienpäivä. jos jotain pitäisi lisää toivoa, niin kukkia. rakastan kukkia. mutta eipä oo valittamista, niin hyvin muistivat minua muutoin.
kahvia ja bageleita (rakastan niitä) ja oli laittanut kaiken kivasti esille nätteihin astioihin. Ja sain makoilla parisängyssä tyynykasaa vasten kaikessa rauhassa pitkään, ah! :)
omaa äitiäänhän sen miehen tulisi muistaa.
minä en ainakaan ole mieheni äiti.
joten lapset hoitavat kortit ja halaukset.
tekopyhää jos miehen pitää lahjoa vaimoaan.
mennyt päivän tarkoitus näköjään monelta ohitse.
sanoi mennessään et muistan sit nyt ja jatkossakin äitienpäivään liittyvän logiikan että mä en oo hänen äitinsä vaan vaimonsa ja lasten tehtävä on onnitella äitienpäivänä. Lapsemme on 5kk .
ja haluaa juhlia tätä, siinähän se onkin.
Hieman hassua ajatella jotain nelikymppistä aikuista miestä muistamassa äitiään vaan ei lastensa äitiä... heh!
kun mieheni vei minut kiinalaiseen syömään. Ja vielä omaan laskuunsa!
Ei normaalisti kuulu sen pihiliskon tapoihin.
Meillä ei ole edes yhteisiä lapsia (tulossa tosin jo on).