Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä toi 2v. kuoli päiväkotiin juttu on?

Vierailija
13.06.2009 |

Iltalehden lööpissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijo Oraksen tyttären poika kuoli, kun ne kiipeilytelineen osat kaatui päälle Espoossa.

Vierailija
2/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullisesta jutusta yhä tekee lööppejä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kanssa tulla kysyyn tuosta jutusta mutta onneksi joku olikin ehtinyt ensin. Surullinen juttu, tarviiko siitä taas uutisoida, tulee vaan paha mieli.

Vierailija
4/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kanssa tulla kysyyn tuosta jutusta mutta onneksi joku olikin ehtinyt ensin. Surullinen juttu, tarviiko siitä taas uutisoida, tulee vaan paha mieli.

Jätetään ne uutiset lukematta jos tulee paha mieli. Tai olisko parempi et uutisointi lopetettais kokonaan niin ei tulis kellään paha mieli.

Vierailija
5/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti tekee usein rahaa koskettavilla lapsijutuilla.

Vierailija
6/6 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään ne uutiset lukematta jos tulee paha mieli. Tai olisko parempi et uutisointi lopetettais kokonaan niin ei tulis kellään paha mieli.

Yleensä juttu tunnutaan uutisoivan silloin, kun halutaan mainostaa Reijo tai Johanna Oraksen töitä. Se on tuntunut minusta pahalta. Juttu alkaa lapsen onnettomuuden kertomisella. Suuri osa jutusta kuitenkin kertoo, miten pari tapasi toisensa, sitten heidän kauniista kodistaan ja Oliviasta. Lopussa on juttua kansainvälisestä menestyksestä ja näyttelystä yms. Onnettomuudella herätetään lukijan huomio, vaikka juttu käsittelisi ihan muita asioita ja olisi lähinnä mainos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi