Pitääkö huolestua? Olen viikon sisällä jo 4 kertaa meinannut kompuroida portaissa!
Useimmiten portaiden kiipeäminen sujuu aivan normaalisti, mutta jostain syystä ylöspäin kiivetessä on 4 kertaa tullut sellainen tunne, kuin askeleet menisivät äkkiä sekaisin ja kompastuisin. Saan kuitenkin palautettua tasapainon.
Missään muussa yhteydessä ei tasapaino-ongelmia ole ilmennyt. Olen sitä oikein testaamalla testannut.
Pelottaa, onko tämä oire jostain neurologisesta ongelmasta! :(
Kommentit (4)
joskus jumittuneesta niskast aja hartioista on oireita just rapuissa, koska siinä joutuu nostamaan päätä eri asentoon kuin tasaisella kävellessä.
mutta jos usein huimaa niin kyllä mä menisin lääkäriin. Auttaa se niskajäykkyyteenkin...
Ei minua varsinaisesti huimaa, vaan tunne on enemmänkin sellainen kuin jalkojen rytmi pettäisi hetkeksi ja kompastuisin. En kuitenkaan ole kaatunut, vaan saanut heti palautettua tasapainon.
Lievää huimauksen tunnetta minulla on joskus työpäivän loppuvaiheissa, kun olen istunut pitkän päivän tietokoneella ja minua väsyttää. Siihen auttaa liikkuminen. Tämän olen selkeästi tulkinnut niskoista johtuvaksi.
ap
lääkäri rtarkistaa sun hartioiden ja niskan tilan, antaa lähetteen fysioterapeutille ja määrää lihasrelaksanttia, jos siis siellä niskassa on jotain ongelmantynkää.
Kuulostais toi siltä, että siellä vois olla. Kannattaa hoitaa pois.
hankkinut uudet kengät tai silmälasit?
Noista syistä mulla on tasapaino saattanut häiriintyä.