Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saitte äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
10.05.2009 |

Minulle tuli tyttären tekemä kankaalla päällystetty nappikaulakoru, pojan puutöissä tekemä voiveitsi ja mieheltä kameraan uusi teleobjektiivi. Kaikista suloisinta oli kuitenkin se, että minut herätettin klo 5.50 (voih!) ja tuotiin kaksi paahdettua leipää, lasi mehua ja kolme rullaksi kiedottua, muovisella hammastikulla suljettua broilerileikekääröä joissa oli viinirypäle keskellä. Aivan liikkistä! Tytär oli varmasti nähnyt joissain kokkiohjelmissa jotain rullia ja oli ihan itse äidille toteuttanut herkkupalat. Ylpeänä kertoi, että oli siivonnut jäljetkin keittiössä.

Mulla on kyllä aivan ihana perhe ja olen heistä niin ikikiitollinen!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sain Sofi Oksasen Puhdistuksen.

Laulun kera kahvia ja keksiä sänkyyn. Oli mukava herätys kyllä..=)

Vierailija
42/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana varmaan herätä juhlapäivänä ennen kuutta :D Lapset on niin malttamattomia, kun on kyse toisen yllättämisestä! Sulosia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totta hitossa on. Surkea yritys provoilla, kyllästyttää nämä.

Lapsi se on sekin lapsi joka on vielä mahassa, eli mikäs muu kuin äiti sen mahan omistaja on vauvalleen?

T. Kahden lapsen äiti ,vaikka toinen kuolleena syntyikin

Vierailija
44/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin, jossa luvattiin jalkahieronta ja lenkkiseuraa. Tosi ihanat! Mieheltä

sain toivomani lampun.

Vierailija
45/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättikokoisen peniksen, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

T. Sirpa syväkurkku

Vierailija
46/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa mitään.

Olen tällä hetkellä kotona vauvan kanssa. Mies on kaverin polttarireissulla ja muut lapset tädillä yökylässä vielä.

Esikoiselta saan kerhossa tehdyn kortin.

Mun puolesta äitienpäivä voisi olla mummopäivä, sillä eihän sitä pääse viettämään ennen kuin on mummo. Taas täytyy juosta mummot läpi.

Vierailija
47/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkiaan paras äitienpäivä ikinä :D

Jo eilen oli ilmassa suurta juhlan tuntua kun töistä tullessani eteisessä nenääni pisti kakun tuoksu ja kaikki olivat niiiiin salaperäisiä että :D

tänä aamuna sitten minut herätettiin aamukahviin, pöydässä odotti ihana aamiainen, suuri ruusukimppu itse tehtyjen korttien kera. Vanhempi poika oli tehnyt koulussa suuren pahvisen kortin, pienempi hoidossa kassin johon oli piirretty sydämiä ym ihanaa. Mies oli ostanut korun, ja Suklaa-kerma-mansikka kakku oli suussa sulavaa, kaiken vielä kruunasi se kun siirryttiin etupihalle aamuaurinkoon juomaan vielä kupilliset kahvia, siellä odotti pensas ruusu ruukussaan....voi että :D

Maha-asukki toivotti myös potkuillaan hyvää äitien päivää ...:D

Vierailija
48/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamukahvit sänkyyn ja tyttären 7v tekemän koriste tyynyn koulussa ja "ehdotuksen" lahjaksi mieheltäni tatuoinnin jos haluan laitta niin kustantaa ja oli käynnyt katsomassa liikkeen valmiiksi ja kyselemässä taustatietoja.

Vierailija
49/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on paras -paidan, kahdet juoksusukat, urheilupohjalliset, käsipainot (oma toive), ruusuja, karkkia, sipsipussin, sanomalehdestä tehdyn kulhon (kuopus) kaksi sydänkorua (esikoinen). Kahvit nautittu sängyssä, sen jälkeen mansikkakakkua. Illalla mies vielä grillailee, kunhan käydään ensin golfaamassa. Kyllä äitienpäivät on ihania!!!

Vierailija
50/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselta päiväkodissa kasvatetun köynnöskasvin ja kortin. sekä tietysti valmiit aamupalat ja kakku!

Vierailija
51/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mies oli käyneet leipomossa (asumme ulkomailla - ennenkuin joku haukkuu provoksi, ettei leipomot ole auki) ostamassa sämpylöitä ja leivoksia. Sain aamupalan sänkyyn ja lapset lauloivat. Molemmat oli piirtäneet itse kortit. Kukkia eivät olleet saaneet mistään aamulla, mutta lapset oli itse poimineet voikukat :-) Sain kivan rannekellon lahjaksi.

Vierailija
52/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusut ja halit. Täällä tuntuu olevan yleisenä tapana, että mieskin lahjoo, meillä ei ole näin, koska mä en ole miehen äiti.

Mä en välitä mitään aamupaloja saada sänkyyn.

Vierailija
53/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan aamupalan sänkyyn, lapset toivat omat lahjansa. Olemme mieheni kanssa sopineet, että äitien ja isienpäivänä lapset antavat lahjat ja me autamme heitä niissä, eihän päivä ole "puolison"-päivä? Meidän ei onneksi (ikäväksi onneksi) tarvitse juosta iso-vanhemmilla. Äitini ja Mummuni on kuollut, miehen äitiä ei lapsemme kiinnosta muutenkaan, yritetty on jo yli 10-vuotta, mutta mitään vastakaikkua ei tule...

Vierailija
54/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätti mut kyllä kuudelta mutta tuli kainaloon ja jatkoi itsekkin unia. Nyt on ihanan pirteä olo ja oon saanut siivottua ja tiskattua ja kaikin puolin hyvä päivä tuntuu olevan tulossa :)