Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saitte äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
10.05.2009 |

Minulle tuli tyttären tekemä kankaalla päällystetty nappikaulakoru, pojan puutöissä tekemä voiveitsi ja mieheltä kameraan uusi teleobjektiivi. Kaikista suloisinta oli kuitenkin se, että minut herätettin klo 5.50 (voih!) ja tuotiin kaksi paahdettua leipää, lasi mehua ja kolme rullaksi kiedottua, muovisella hammastikulla suljettua broilerileikekääröä joissa oli viinirypäle keskellä. Aivan liikkistä! Tytär oli varmasti nähnyt joissain kokkiohjelmissa jotain rullia ja oli ihan itse äidille toteuttanut herkkupalat. Ylpeänä kertoi, että oli siivonnut jäljetkin keittiössä.

Mulla on kyllä aivan ihana perhe ja olen heistä niin ikikiitollinen!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaassa ravintolassa nautittiin samppanjasta, parsasta, nieriästä ja jälkiruokapöydästä. Nam!

Vierailija
22/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat itse tehdyt lahjat ja mieheltä korun.

Sain myös aamiaisen ja käytiin myöhemmin ravintolassa syömässä hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pienten "luukkujen" alle! Se ojennettiin ensin. Sitten lapsemme toi päiväkodissa askarrellun koristeen, joka oli niin liikuttava! Tämän jälkeen mies ja lapsi vetäytyivät kovasti supisten keittiöön, ja kotvan päästä sänkyyn kannettiin tarjotin jalat oikaistuina; tarjottimella oli kahvia, mehua, jogurttia, leipää, lempitryffeleitäni, mansikoita ja lasi samppanjaa. Taputin käsiäni ja lapsemme ilmeisesti tulkitsi tämän merkiksi, koska kiipesi sänkyyn ja söi aamiaistani itsekin :)

Vierailija
24/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä sain puolen tunnin valitukset siitä hyvästä, että kehtasin pyytää häntä pitämään vauvaa sen aikaa

Ja miksi halusit tuollaisen urpon kanssa lapsen???

Vierailija
25/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöltä itse askarrellun kirjanmerkin ja kauniin kortin. Mieheltä hot stone-hierontaan lahjakortin ja äidiltä terveyssandaalit töihin...

Vierailija
26/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan vielä ollut, mutta isäni on käynyt useasti ja kehuu sitä maasta taivaaseen. Kuulemma ihanan raukea olo tulee.

Vierailija
27/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monella muullakaan ei mitään täydellistä idylliä :)

3-vuotias oli askarrellut kerhossa kortin, jossa oli sadepilvi, sadetta ja puu :) Koululainen oli toteuttanut kukkakortin huopakankaasta ja napeista ja lisäksi toisen kortin 3-vuotiaan kanssa. Opettaja ja lapset olivat koonneet ajatuksia äideistä ja piirroksia sidottuun vihkoon - tosi hauska juttu. Yksivuotias nautti tunnelmasta ja antoi äidille pusuja.

Kyllä meillä mieskin muistaa, koska osa lapsista pieniä ja muistavat näin yhdessä isän kanssa. Totuin ed. liitossani aikamoiseen hemmotteluun, mutta eipä siinä liitossa sitten juuri muuta ollut, mitä nyt kotityöt hoituivat hienosti. Nykyisin saattaa muistaminen olla vähän enemmän perusmeininkiä eli ei ole kynttilää, leivoksia ja kukkaa, mutta kyllä teetä, voileipää ja keksiä. Lahjanä tänään sakset ja leikkuulauta. Keittiösakset kun ovat olleet hukassa pitkään :) Mies kyllä mainitisi, että niitä timantteja taas toisella kerralla, kiva!

Olen sanonut, että mies muistaa minua joka päivä. Hän nimittäin kantaa kotityö- ja lastenhoitovastuunsa paremmin kuin hyvin. Minulla on omaa aikaa, jota en tosin osaa käyttää kuin lastenvaateostoksiin :D Ja toissa vuonna tyttäreni teki minulle hienon yllätysjoulukalenterin, johon oli mieheni kanssa piilottanut kahdelle päivälle timantteja. Muistelemme hämmästystäni ja iloamme usein vieläkin. Muistaminen onkin aika kivaa noin yllätyksenä, ei pakkopullana äitienpäivänä :)

Vierailija
28/54 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös ruusuja ja aamupalan sänkyyn :)

Vierailija
29/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan miniruusupensaan ja kortin kivalla tekstillä, itseasiassa jo lauantaina kun tulin työmatkalta kotiin.... Olen raskaana, ja äitienpäivämuistaminen jo nyt sai kyyneleet silmiin <3

Vierailija
30/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaalle painetut kukkataulut, jotka laitetaan kehyksiin ja tauluksi seinälle. Kortit olivat itse tehneet. Mies oli ostanut lindeksille lahjakortin ja sitten saan kuulemma tänään mennä puutarhaliikkeeseen ja ostaa mitä haluan kukkapenkkiini.

Laulettiin ja aamupala sänkyyn, olen niin onnellinen kaikista noista neljästä:D <3

Vierailija
31/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheltä naisellisen miniläppärin :)

Vierailija
32/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilaiselta ja koululaiselta koulussa tehdyn kortin. Siinäpä ne.

Vierailija
33/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laulun tytöltä

nyt mies paistaa aamiaismunia (eli sain myös nukkua tooosi pitkään)

Vierailija
34/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä vielä...se on yllätys!!!

Vierailija
35/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ja mies toivat myös aamulla sänkyyn sitten vielä valkovuokkoja maljakossa, kakkua ja cocista.

Olen hyvin iloinen näistä lahjoista ja muistamisesta.

Vierailija
36/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aamupalan sänkyyn, tyttären askarteleman kortin ja lahjakortin kasvohoitoon ja ripsien & kulmien kestovärjäykseen...

Vierailija
37/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lankaa,suklaamunan,termospullon ja mp3 soittimen:) Meidän poika on kohta 8kk ja tämä on eka äitienpäiväni. Sain tietenkin myös kortin,jonka mieheni teki poikamme kanssa yhdessä.

Vierailija
38/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheltä naisellisen miniläppärin :)

Vierailija
39/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehdyn avaimenperän ja 2 kpl istutettuja auringonkukkia. Mieheltä sain kultaisnen sydämen mun rannekoruun. Aamupala tuotiin sänkyyn.

Vierailija
40/54 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies lähti tytön kanssa anoppilaan päiväksi ja minä saan vain OLLA mahani kanssa (kaksoset syntyy viikon sisällä;)

Sovitiin vielä, että illalla haetaan pitsat :)