Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermo menee

Vierailija
09.05.2009 |

muijan kanssa, onneks se muuttaa kohta pois. Joka asiasta, mistä yrittää sen kanssa puhua, niin se joko rupeaa mykäksi tai rupeaa syyttelemään itseään. VOI V***U. Aina ollut sama juttu, jälkeenpäin kyllä osaa syyttää sitten ja kertoa mielipiteensä, mutta ei silloin kun kysytään. Onko kaikilla naisilla tapana kertoa kotioloistaan ja "vähän liioitellen" kehua itseään toisille, mutta olla kotona just toisenlailla? Vai onko se vain mun muijan ominaisuuus. Toivon mukaan, sellaisia naisia ei ole kovinkaan monia, ettei vain törmää samalaiseen uudestaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla saanut vaan huonon kappaleen , onnea uuteen yritykseen ja valitse nyt naistyyppi joka ymmärtää paremmin miehen tarpeita.

Vierailija
2/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi suosittelen että pysyt kaukana kaikista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä alkuunsa roikut TÄLLÄ palstalla? Tosi neitiä...

Vierailija
4/6 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen. En tiennytkään, että tämä on vain NAISTEN omaisuutta.

Vierailija
5/6 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole naisten omaisuutta, mutta täällä puhutaan naisten juttuja. Haluatko sä puhua niistä?

Vierailija
6/6 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää kuunnella/lukea kuinka miehet on huonoja tai kuinka naiset on ihania, mut on haukuttu jo kotona ihan tarpeeksi noilla naisten jutuilla. Ehkä mä oon vaan niiiin paska, tai jotain. Joo ja sorry, mä tarkoitin kyllä nelosta.

Ja Hyvää Äitien Päivää kaikille äideille.

Häviän vähin äänin tältä palstalta ja ryömin takaisin sinne kolooni, josta erehdyin tulemaan esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi