Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras ihminen kävi "kädestä pitäen" ojentamassa lastani

Vierailija
08.05.2009 |

Lapsi leikki kaupan ovella, laittoi ovea kiinni. Ei tietenkään ollut hyvä, että teki niin, kun ihmiset olivat ostoksineen menossa ulos. Eräs nuori nainen kävi pojan luona ojentamassa tätä, ja kaukaa katsottuna näytti siltä, kuin olisi käynyt läppäämässä lastani kädelle tai puristamassa häntä kädestä. Sanoi jotain kipakasti siinä samalla. Lapsi sanoi, että täti painoi häntä kynnellä sormeen.

Onko tuollainen teidän mielestänne kohtuullista ulkopuolisen ihmisen puuttumista lapsen toimintaan??!!

Itse en päässyt siinä tilanteessa lapseni luo enkä nähnyt naista enää sen jälkeen, mutta paha mieli jäi.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: ap:n lapsi oli sellaisessa paikassa, jossa ei ole syytä leikkiä.

Fakta: ap ei vahtinut lastaan, lapsi oli YKSIN ovenraossa tukkimassa muiden kulun ja mahdollisesti vaarantamassa oman turvallisuutensa

Fakta: Täti komensi ja pitkin komentaa.

Epäselvää: Lapsi väitti, että täti painoi kynnellä. No-onko jälkeä tms kädessä? Eipä taida olla. Lapsi keksi selityksen puolustuksekseen?

Vierailija
62/63 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Sovitaankos sitten tämmöinen "sääntö", että kuka vain, joka näkee teidän itsenne tekevän väärin, saa tulla ottamaan teitä kädestä kiinni ja puhumaan teille järkeä?

Saako kannatusta?[b]

Milloin koskaan olen leikkimässä kaupan ovella, aukaisten ja kiinnilaittaen ovea niin ettei asiakkaat pääse kauppaan tai ulos niin kuka tahansa saa tulla mua moittimaan moisesta. JA saa ottaa vaikka kädestäkin kiinni!! Tää on ihan selvä tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen valitettavasti nykyään näyttää olevan niin että vanhempia ei juurikaan kiinnosta oman lasten touhut esim.ulkoillessa.Yritä tässä omia kasvattaa kun naapurin lapsi saa tehdä ihan mitä huvittaa.Välillä touhut sellaisia,että pakko ojentaa myös vieraita lapsia,esim roskisdyykkailu ja roskien levittäminen,pihakasvien turmelu,toisten kiusaus ym.Väsymykseen saakka saa "vahtia"omien lisäksi koko pihallista mukuloita,ja muita vanhempia ei näy,vaikka muiden lapset pienempiä????Mitä muuten ehdotatte tilanteen korjaamiseksi.Ei tunnu olevan apua siitä että asiasta sanon.Ym.tilanteeseen,varmasti itsekin olisin lapselle sanonut asiasta ja tarvittaessa ohjannut pois tilanteesta.Ja omille lapsilleni olen sanonut (6v ja 8v)että tiedätte kyllä jos mikä on luvatonata ja mikä sallittua,ja jos törttöilyksi menee vieraat aikuiset saa kyllä ojentaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi