Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kamalimmat treffisi?

Vierailija
08.05.2009 |

Mulla: mies haisi ihan järkyttävästi vanhalle hielle ja päällä oli t-paita, jossa luki villi mies vapaana :-D Ne treffit ei muuten kauaa kestäny ja senkin ajan se ällötys vaan vonkas pillua... YÖÖÖÖÖÖÖÖK!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli päätä mua lyhyempi , selkä kauhean pitkä ja jalat lyhyet ...noitamattomia suuria finnejä naama täynnä , harjaamattomat keltaiset harvat hampaat ja uskomattoman epäsiisti olemus....jälkeenpäin ystäväni kertoi että mies oli tullut heille töihin ja ensimmäisenä päivänä tokaisut "täältä minä sen vaimon löydän" siinä olisitten esimies katsonut työntekijää pitkään kun palaverin nyt ei ihan koskenut kumppanin etsintää ....ei kai sitä ihminen rakenteellisille violle mitään mahda mutta siisteyteen kyllä voi itse vaikuttaa sekä käytöstapoihin.

Vierailija
2/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti pitää leffassa kädestä kiinni. Vähän outoa sillä oltiin vasta tavattu teatterin ulkopuolella ja höpisty kuitenkin vain vähän aikaa. Ja kaiken lisäksi hirnu ja höhötti komediaa katsoessa niin että oli hävetä silmät päästä. Aika rento kaveri ; )

Ja öhöm...annoin ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus reilu parikympisenä tuli kokeiltua tv:n tekstiviestichattia ja sovittua muutamien tekstiviestien vaihtojen jälkeen treffit yhden pojan kanssa. Loppu sitten onkin historiaa. Poika ei ollut yhtään sitä minkälaisen kuvan oli itsestään antanut ainakaan mun mielestä ja mä odotin koko ajan hetkeä jolloin voisin liueta tilanteesta.

Vierailija
4/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut hieman liian humalassa joten tein vähän huonoja päätöksiä ja annoin miehelle numeroni. En sentään kotiini päästänyt. Tanssitiin täpötäydessä yökerhossa ja muistan että mies oli ihan selkä märkänä, paita siis.

Seuraavana päivänä tavattiin ja hänellä oli ne samat vaatteet päällä, ei ollut käynyt suihkussa jne... Haisi aivan järkyttävälle, yritti käpälöidä koko ajan... Aivan järkyttävä.

Vierailija
5/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Edellisiltana opiskelijakapakassa tapaamani ihan ok näköisen nuoren miehen kanssa piti lähtemäni jonnekin opiskelijoiden liikuntatapahtumaan. No kylmät väreet tuli heti kun näin kaverilla kammottavan hikipannan päässä (okei, ne oli kait tavallisia silloin ammoisella 80-luvulla). Muutenkin tyyppi oli kaikkea muuta kuin mukava; esitti olevansa fiksumpi kuin olikaan jne. Ne treffit jäivätkin lopulta lyhyiksi - onneksi, ja kun joitakin vuosia myöhemmin tutustuin ko. henkilöön opiskelun merkeissä paremmin, olin todella tyytyväinen. Hyi mikä tyyppi!

2) Tämäkin oli jossakin opiskelijapaikassa alkoholin vaikutuksen alaisena bongattu tyyppi. Meillä oli treffit kaupungilla ilman ihmeempiä suunnitelmia, mutta hyvin äkkiä huomasin että tyypistä ei ollut minulle mitään järkevää puheseuraa. Olin sen verran arka kai silloin, että en kehdannut sanoa etää lähde kävelemään siitä, joten päätin tylsistyttää tyypin kuoliaaksi. Kävelytin jätkää varmaan toistakymmentä kilometriä ympäri kaupungin kävelyteitä ja puhuin tylsimmistä asioista mitä keksin ja olin vielä aika ilkeä koko ajan. Kaveri ai älynnyt missä mennään, vaan seurasi kuin kiltti koiranpentu minua opiskelijakämpälleni asti! Siellä sitten todettiin, että kello on niin paljon, että kaveri ei pääse enää bussilla kotiin, joten annoin armeliaasti pojan jäädä yöksi. Niinhän siinä sitten kävi, että asiat johtivat eteenpäin ja jostakin kumman syystä ajauduin lopulta seurustelemaan pojan kanssa pari kuukautta... Eihän siinä kai muuta sisältöä ollut kuin seksi. Niin mitäänsanomat oli tuo suhde, että edes pojan nimeä en muista!

Tällaisia tapauksia parinkymmenen vuoden takaa...

Vierailija
6/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttasi minulta asioita ja joka vastauksen jälkeen näytti arvioivan sitä jollain asteikolla. Itsestään ei kertonut mitään edes kysyttäessä. Huumorintajua ei löytynyt yhtään. Halusi ehdottomasti mennä kalliiseen ravintolaan syömään, vaikka minä en halunnut, eikä maksanut mitään. Tämä olisi ollut ihan okei, jos olisi menty sinne molempien tahdosta, mutta kun en olisi juuri siksi halunnut, että tiesin syömisen tulevan kalliiksi. Vonkasi koko illan minua luokseen yöksi, vaikka sanoin, etten tule. Aloin jo treffien alkumetreillä toivoa, että pääsisin pois, kun en meinannut keksiä enää mitään puhuttavaa.

Tyyppi oli muuten hyvin koulutettu, varmaankin aika rahakkaassa työssä jne. joten tosiaankaan sellainen ei takaa mitään, vaikka jotkut niin luulevat!

Vierailija
7/7 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin jonkun aikaa erään fiksun (?) ja hyvässä virassa olevan, itseni ikäisen miehen kanssa. Kuvankin näin, ja oli siinä ihan ok. Sovimme menevämme kävelemään ulkoilualueelle.

Meinasin oksentaa kun tajusin, kuka tyyppi siellä parkkiksella oikein oli...

Tällä kaverilla oli varmaan 80-luvulta saakka PESEMÄTTÖMÄNÄ olleet lenkkikuteet, tyyliin kaamea tuulipuvun takki ja kulahtaneet verkkarit, päässä kellastunu lippis ja vaatteet haisi ihan kamalalle, ummehtuneelle jne.

Myös tyypin itsensä hengitys haisi ja hampaat näyttivät olevan ihan keltaiset. Iho oli kauttaaltaan tosi sairaalloisen, kelmeän näköinen, vaikka eipä tyyppi ollut mistään sairaudesta puhunut.

Tyypin ulkonäkö oli muutenkin aivan karsea, en tiedä oliko aikaisemmin saamani valokuva jotenkin manipuloitu. No sitten kaiken kruunuksi jätkä oli vielä tosi katkeroitunut exälleen, joka oli jättänyt sen toisen miehen takia, ja tyyppi vinkui siitä koko lenkin ajan.

Voitte uskoa, että kierrettiin mahdollisimman lyhyt lenkki!