G: Minkä ihanan asian miehesi on viimeksi sinulle sanonut?
Enkä nyt siis tarkoita näitä tavallisia rakastan sinua- juttuja, vaan jotain, mikä Sinulle on ollut tavallista merkityksellisempää.
Meillä mies yhtenä iltana vain yhtäkkiä tokaisi että "Hyvä sun kanssa on elää." :) Se sai jotenkin hassusti sukat pyörimään jaloissa, vaikka 13 vuotta ollaan yhdessä oltu ja päivittäin kerrotaan rakastavamme.
Onko muita vai olenko ainoa hörhö? :)
Kommentit (11)
mun mies jaksaa joka ainoa päivä kehua kuinka kaunis olen, kyllä se lämmittää joka kerta!
ja välillä häntä siellä kiusoittelen (kahden kesken) ja esim. taputan peffalle. Mieheni ei ole koskaan töissä tehnyt minulle samaa tai muutenkaan kosketellut (en tarkoita seksuaalisessa mielessä).
Yllätyinkin kovasti tänään kun ohi kävellessäni hän taputti minua peffalle :)
Enemmän minä katson että näkikö kukaan.
Ja sit huomaan että se on mustasukkainen jos muut työnpaikan miehet vierailee mun huoneessa =)
No tulee mieleen toissailtainen rakastelu, jossa mies kiihkoissaan puhui tuhmia ja kehui kosteaa pimppiä, ja se ei juuri koskaan puhu tai ääntele mitään aktin aikana, joka mua suuresti harmittaa.
istuimme pihalla. Kun muutimme tähän taloon 14 vuotta sitten, oli pihalla kolme tajuttoman isoa särkynyttä sydäntä. Nyt siinä on enää yksi jäljellä ja sekin kitukasvuinen.
Mies muisteli niitä kolmea kasvia ja sanoi "se johtuu varmaan siitä, että koska me asumme tässä näykyään eikä talossa ole särkyneitä sydämiä".
Yhdessä 19 v.
eli painui sohvannurkasta nukkumaan.
Mieheni sanoi minulle eräs ilta, että olen hänen elämänsä rakkaus. Se tuntui tosi vavahduttavalta.
sano mitään. Ei ole näiden vuosien aikana kertaakaan sanonut edes rakastavansa. En muista, että ikinä olisi sanonut mitään kaunista/romanttista/Kehunut ym.
MUTTA.. Päivittäin mies hieroo minua, halailee, pussailee, pitää hyvänä. Mies myös tekee minulle kasvohoitoja, hiushoitoja, hieroo työpäivän jälkeen jalkojani. Monesti jos olen väsynyt hän tuottaa minulle nautintoa suuseksillä ym. ja sen jälkeen ottaa kainaloon nukkumaan eikä odota vastineeksi mitään. Mies tuo myös lähes aina aamiaisen sänkyyn, tekee iltapalaa ym.ym. listaa voi jatkaa loputtomiin.
Vaikka mies ei tosiaan koskaan ole sanonut rakastavansa niin teot merkitsevät enemmän kuin tuhat sanaa. Miehen teoista tiedän, että hän rakastaa minua todella paljon.
Miehillä ne teot kerovat enemmän kuin sanat.
"olet sä kyllä paras vaimo, ikinä" sanoo myös, ollaan siis naimisissa molemmat ekaa kertaa, yhdessä 15 vuotta.
että kun oli muutama pv sitten veneessä ilman pelastusliivijä, tosi kaukana, ja oli tuullut aika reippaasti niin sitä oli alkanut pelottaa että vene kaatuu ja hän hukkuu eikä näe mua enää koskaan. Siis että hänen kuolemanpelkonsa = pelko siitä ettei näe enää minua.
sanoi että hyvää yötä prinsessa. Yleensä aina sanoo hyvää yötä rakas... oi ku tuli jotenkin niin prinsessa olo.
Meillä mies yhtenä iltana vain yhtäkkiä tokaisi että "Hyvä sun kanssa on elää." :)
ja välillä häntä siellä kiusoittelen (kahden kesken) ja esim. taputan peffalle. Mieheni ei ole koskaan töissä tehnyt minulle samaa tai muutenkaan kosketellut (en tarkoita seksuaalisessa mielessä).
Yllätyinkin kovasti tänään kun ohi kävellessäni hän taputti minua peffalle :)