Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking jalkineista reklamointi.

Vierailija
07.05.2009 |

onko ketään teistä joutunut reklamoimaan Viking kengistä ?

Mihin olette palautteen laittaneet ja miten ovat reakoineet ?

Meillä uudet lenkkarit ja nauhankiristin sökönä kahden päivän käytön jälkeen ;(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko KUKAAN meistä joutunut reklamoimaan? Enkä tiedä miten ovat REAGOINEET?

Kirjoita sähköpostin kautta asiakaspalveluun viesti, luulen että ottavat yhteyttä ja neuvovat miten toimia.

Vierailija
2/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten menet sinne kenkien ja kuitin kanssa ihan ystävällisellä asenteella ja kysyt mitä vois tehdä. Kuitistahan näkevät, että kengät ovat vain 2 päivää vanhat ja heiltä ostettu. Yleensä heidän pitäisi vähintään ottaa yhteyttä maahantuojaan ja neuvotella jatkotoimenpiteistä. Joskus maahantuoja haluaa kyseiset kengät tutkittavaksi. Lähettää uudet tilalle tai tarvittavan kiristimen tilalle, jos kyse on normaali käytössä rikkoutumisesta.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä Viking kenkien maahantuojaa esim puhelimitse tai s.postilla.

Ystävällisellä asenteella saat parempaa palvelua nopeammin!

t: alalla toiminut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkautui tänä keväänä ommel. Kengät olivat siis käytössä viime syksynä ehkä pari kuukautta ja tänä keväänä n. kuukauden. Kuitti ei ollut enää tallessa, mutta vein ne silti ostopaikkaan ja ehdotin, että kengät lähetetään valmistajalle.

Muutaman päivän päästä kauppa ilmoitti, että Viking ei halua nähdä kenkiä, mutta tarjoaa hyvityksenä puolta ostohinnasta. Myyjä oli kuulemma "kauan" keskustellut valmistajan edustajan kanssa, mutta jäi se tunne, että olisi itse kannattanut olla suoraan yhteydessä Vikingiin. Olisi asia tullut sanottua tarpeeksi pontevasti.

Näin teen siis itse seuraavalla kerralla, kun reklamoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi