Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi iäkkäät iltatähden tehneet usein selittelevät,

Vierailija
10.06.2009 |

että tää lapsi oli vähän vahinko, meillä piti olla jo lapsiluku täynnä plaa plaa.. tunnen useita tällaisia tapauksia, ja kolme heistä on kaksosten äitejä. Onko taustalla tarve selitellä, että ei ole hedelmöityshoitojen tuloksena saatu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan ne on vahinkoja.

Vierailija
2/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan.Ihana toivottu lapsi ja onnellinen äiti 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten todennäköisyyshän kasvaa iän mukaan. Ei kai kukaan selittele hedelmöityshoidolla saatua vahingoksi? Miksi ihmeessä selittäisi?

Vierailija
4/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin aikoinani selitteleväni viidettämme joillekin tietyille ihmisille. En vahinkona :), vaan lähinnä selittelin, miksi tuli tämä viides vielä toivottua vähän isommalla ikäerolla.

Ei käytännössä kuulunut heille pätkäkään, mutta jotain suhtautumisessaan oli, että tuli ehdoton höpöttämisen tarve ;-).

Muille ei sitten tullut seliteltyä.

Vierailija
5/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oliko tämä viides vahinko?! Siinä sitten änkyttämään, että ei todellakaan, jopa jonkun aikaa "yritettiin" raskautta ennenkuin onnistui. Edellisestä raskaudesta aikaa 12 vuotta ja nyt koko perhe odottaa malttamattomana kuopuksen syntymistä.

t:äiti 38v.

Minä huomasin aikoinani selitteleväni viidettämme joillekin tietyille ihmisille. En vahinkona :), vaan lähinnä selittelin, miksi tuli tämä viides vielä toivottua vähän isommalla ikäerolla. Ei käytännössä kuulunut heille pätkäkään, mutta jotain suhtautumisessaan oli, että tuli ehdoton höpöttämisen tarve ;-). Muille ei sitten tullut seliteltyä.

Vierailija
6/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla oli tajuton vauvakuume 51-vuotiaana, enkä taatusti olisi sanonut vauvan olleen sattuma tai vahinko, jos nikseen olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä