Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos ex auttaa muutossa?

Vierailija
01.04.2026 |

Tuore ero ja muutan yksiöön turvakodista. Vanhempani ovat jo aika vanhoja ja muuta apua ei ole. Yrittäisin nyt hoitaa tän riidattomasti...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi olisi? 

Vierailija
2/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos tuo ex on syy siihen miksi olet turvakotiin joutunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muutti min kamat sinä aikana kun olin itse sairaalassa. 

Vierailija
4/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne turvakotiin sisälle tuskin ihan ketä tahansa päästetään sisälle "auttamaan muutossa". 

Vierailija
5/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että ei mutta  kun luin pidemmälle niin mitä hemmettiä. Tuossa tilanteessa pyytäisin jotain toista avuksi. Pakko kysyä, onko tämä provo?

Vierailija
6/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa. Lähinnä sellaista että riidoissa menetti malttinsa, korotti ääntä ja kiroili ja mä olin aina riidan aloittaja, ei hän. Mutta fyysistä ei ole ollut. Mä jouduin henkisesti kantamaan paljon suhdetta..

Ap

Vierailija
7/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttopalvelu. 

Vierailija
8/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen auttanut lähes joka exää siinä muutossa että pääsen nopeammin eroon niistä

Vierailija
9/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on, jos exän takia on turvakoti ollut tarpeen. Jotain pahaa on silloin tapahtunut. Exä voi käsittää, tai haluaa käsittää, että olette taas läheisissä väleissä. Riidaton voi olla ilman muuttoavun pyyntöäkin. Muutenkin kannattaa pitää etäisyyttä tuossa tilanteessa, varsinkin jos on lapsia kuvioissa. 

Vierailija
10/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään exää yhtään mihinkään. Miksi kertoisit hänelle uuden asuntosi sijainnin tai yleensäkään yhtään mitään?

"Riidattomasti" ei liene nyt väliä tässä, jos ei fyysisesti kiinni käy. Kiroilkoon keskenään kun haet kamasi pois ja sen jälkeen kaikki yhteydet poikki.

Vierailija
11/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa. Lähinnä sellaista että riidoissa menetti malttinsa, korotti ääntä ja kiroili ja mä olin aina riidan aloittaja, ei hän. Mutta fyysistä ei ole ollut. Mä jouduin henkisesti kantamaan paljon suhdetta..

Ap

Itsestäsi sä et selvästikään välitä tippaakaan mut älä nyt jumalauta tuota ihmistä kutsu lähellekään sitä turvakotia. 

Vierailija
12/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttofirmat on sitä varten että ne muuttaa. Pakko nyt sanoa ilmiselvä asia.

Vierailija
13/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutettavaa sulla on? Mulla oli puhelin, lompakko, passi ja päällä olevat vaatteet. En todellakaan halunnut että ex tietäisi mihin muutin enkä alkaa tappelemaan lastulevyistä ja kankaanpalasista. 

Vierailija
14/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan turvakodissa innostutaan, kun joku tuo sinne väkivaltaisen exän "muuttamaan".  Ap, etkö saa itsellesi psyykkistä apua ?

Vierailija
15/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt oli ihan selvä provo, camoon!

Vierailija
16/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole noin ääliö.

Vierailija
17/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan turvakodissa innostutaan, kun joku tuo sinne väkivaltaisen exän "muuttamaan".  Ap, etkö saa itsellesi psyykkistä apua ?

Sanoin huonosti. Oon nyt turvakodissa mutta muutto olisi edellisestä kodista uuteen. Ex sanoo ettei hänellä ole muutakaan tekemistä. Ja tää ei ole mikään provo. Ehkä mä sit pyydän vanhemmat avuksi

Ap

Vierailija
18/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvakotiin voi mennä vaikka väkivalta ei ole fyysistä, esim taloudellinen tai henkinen väkivalta. 

Vierailija
19/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsestäsi sä et selvästikään välitä tippaakaan mut älä nyt jumalauta tuota ihmistä kutsu lähellekään sitä turvakotia. 

Siis henkilöä, joka ei ole käyttänyt väkivaltaa lainkaan? Ainoastaan riidellyt ap:n kanssa ap:n saatua provosoitua riidan aikaiseksi.

Vierailija
20/27 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, luuletko että ihmiset raahaa turvakotiin mukanaan jotain muuttokuormia?🤦‍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä