Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Down ja abortti

Vierailija
06.05.2009 |

Tunnen itseni ja tekisin abortin, jos sikiöllä todettaisiin esim down.

Syyt:

1. Henkiset voimavarani eivät riittäisi

2. En kykenisi laittamaan lasta hoitolaitokseen

3. Kuka huolehtisi sairaasta lapsesta jos minulle sattuisi jotain?

4. Lapsella ei olisi hyvä olla, jos äiti ei jaksa

Hyväksyn abortin mutta abortti ei kuitenkaan saa olla ehkäisykeino (paitsi raiskauksissa).

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän te haaskat haluatte lukea että saatte kauhistella.

Vierailija
42/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli näitä öliseviä käärylöitä. Letkulla ruokittavia, kun nieleminen ei onnistu.

Että höpinöitä en puhu. Osasto oli tarkoitettu juuri näille joilla ei ketään ollut ja olivat vaikeimmin vammautuneita. Ja tähän osastolle ei pääse kuin omaiset tai asioista jotain tietävät.

Ihan oikeesti siivetön näitäkin ihmisiä syntyy jotka jäävät kitumaan vuosikausiksi. Olemme innokkaita pelastamaan elämään mutta huonoja tekemään elämä elämän arvoiseksi.

Saat toki kirjoitella mielipiteitä mutta seisotko mielipiteidesi takan kun tosipaikka tulee. Vai onko kirjoittelusi vain sananhelinää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia osastoja olekkaan, joihin ei henkilökunta pääsisi. Voin vakuuttaa että olen nähnyt kaikkein vaikeimmin vammaisten osastot tässä maassa. Tottakai seison sanojeni takana. Voit ihan vapaasti kysellä erilaisista vammaisten osastoista ja siitä miten niissä hoidetaan ihmisiä. Mutta vasta huomenna. Nyt on nukuttava että jaksaa aamulla töihin. Unosia.

Vierailija
44/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on et ole nähnyt vielä kaikkea.

Ja minulla on syvästi vaikeavammainen veli joka on laitoshoidossa. Eli meidän kokemukset eivät ole jostain syystä samoja.

Sanoin että asiasta tietävät eli henkilökunta.

Vierailija
45/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on teistä abortin vastustajista niin pyhää mutta silti hyväksytte eläinkokeet ja syötte tehotuotettua lihaa? Tekopyhää sanon minä. :I Maapallolla on muutenkin liikaa ihmisiä, pitäisikö jokainen pelastaa?

Vierailija
46/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sure eläimiä enkä niiden kohtaloja.

nyt vaan mietin ihan suomen tasolla ja suomen oloissa tapahtuvaa tappamista jos se kerran on parempi sana kuin murha. eikö tappo ole rikos siivetön?

Vierailija
47/47 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, että joku voi ajatella kehitysvammaisista noin. Ettei heillä olisi ollut oikeutta syntyä tähän maailmaan siksi, ettei heitä olla valmiita ottamaan vastaan tai jakseta hoitaa.

Voihan se lapsi syntyä terveenä, tai vammautua synnytyksessä. Hapenpuute synnytyksessä voi aiheuttaa cp-vamman ja kehitysvamman, lapsi voi joutua onnettomuuteen ja vammautua...jne. Mitäs sitten tehdään???

Ja oikeasti, down-syndrooma ei kyllä varmasti ole pahinta, mitä lapsella voi olla.

Olen töissä kehitysvammaisten palvelukodissa, ja näitä asukkaita katsoessani en voi käsittää sitä, että ihminen ottaa oikeudekseen valita sen, kuka saa syntyä tänne maailmaan ja kuka ei. Ketä jaksetaan hoitaa ja ketä ei.

Nämä ihmiset ovat onnellisia, ja elävät täyttä elämää, jokainen omalla tavallaan.

Sitä paitsi ei nykypäivänä tarvitse pärjätä yksin. Varmasti jokainen saa apua vammaisen lapsen hoitoon.

En voi mitään, mutta mua suututtaa ihan tosissaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi