Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt emätin? Voiko olla, tai onko muilla?

Vierailija
06.05.2009 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee vaikka 20cm jellydildo kokonaan sinne sisään. Mutta esim. systerini kertoi geishapallojen käytön olevan hankalaa kun se toinen pallo ei "sovi" sinne. Tätä olen hieman ihmetellytkin.

Vierailija
2/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siis tuntuu että emättimeni on jotenkin lyhyenpuoleinen. Tamponeita en ole koskaan tykännyt käyttää koska ne tuntuvat aina (ikävästi) vaikka kuinka syvälle yrittäisi tunkea. Nyt siirryin kuukuppiin, ja se on mukavampi. Ohjeessa lukee että se tulee aika alhaalle emättimeen (verrattuna vaikka tamponiin) mutta eipä se minulla yhtään peremmälle mahtuisikaan, täyttää koko emättimen. Mietinkin siirtymistä pienempään kokoon kun tuota ei meinaa muutenkaan saada sisälle. Samoin on ongelmia ehkäisyrenkaan kanssa, sitäkään ei saa millään sinne perille survottua, tai siis kun toinen reuna on perillä toinen melkein sojottaa ulkona :O

Gynet eivät ole koskaan mitenkään kommentoineet värkkiäni, kohtua joskus vaan ihan nuorena että on pieni niin kuin synnyttämättömällä kuuluukin olla. Onko muilla kokemuksia tällaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunlaskeuma?

Vierailija
4/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuneessa tilassa emätin laajenee syvyyssuuntaan muutaman senttimetrin. Eli vastaus kysymykseesi; kyllä.

Vierailija
5/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu tuntuu heti emättimen aukon jälkeen, siis todella lähellä. Mulla on myös kuukuppi, mutta en saa sitä kunnolla paikalleen, niin, että ei tuntuisi tai valuisi yli. En vaan osaa. 6kk yritin.

Vierailija
6/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunlaskeumaan en usko, sillä en ole vielä koskaan ollut raskaana tai synnyttänyt (on vasta suunnitelmissa)

T:ap

Vierailija
7/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu tuntuu heti emättimen aukon jälkeen, siis todella lähellä. Mulla on myös kuukuppi, mutta en saa sitä kunnolla paikalleen, niin, että ei tuntuisi tai valuisi yli. En vaan osaa. 6kk yritin.

Luulisi että olisi huomauttanut, jos olisi jotain poikkeavaa.

Vierailija
8/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
9/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää seuraavan kerran muistaa tarkastuksessa kysyä. Eipä ne lääkärit nimittäin aina sano että on jotain erikoista/omituista jos ei kysy. Itse olin reilusti päälle kaksikymppinen ja ties kuinka monella hammaslääkärillä käynyt ennen kuin erään kerran uusi hammaslääkäri ihmetteli minulle erästä hampaisiin ja leukaan liittyvää juttua, joka siis ei ollut minulla normaali. Vaan eipä siitä ollut kukaan sanonut aiemmin mitään :O

T:ap

Vierailija
10/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mä en pysty käyttämään Tampaxeja lainkaan kun ovat niin pitkiä, OB:ta pystyin käyttään mutta siirryin pari vuotta sitten kupin onnelliseksi käyttäjäksi..

Vierailija
11/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et laitatte veskipytyllä istuessa sormen sinne pimperoon ja jännitätte kovasi lantionpohjan lihaksia. Tuntuuko silloin että se kohdunnapukka nousee ylemmäs? Entäs selinmakuulle mennessä, tuntuuko , että kohdunsuu katoaa jonnekin kaukaisuuteen, eikä se emätin enää olekaan niin lyhyt? Sit vaan jumppailemaan. Jos on laskeumaa, se napukka tulee kurkistelemaan nimenomaan pystyasennossa ja makuulla pakenee taaksepäin. Jos taas ei ole tästä kysymys, ei se emättimen pituus paljoakaan muutu asennon vaihtuessa.

Vierailija
12/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jonkin aikaa että olen hermafrodiitti. Seksuaaliasioista ei meilläpäin siihen aikaan puhuttu.

Vierailija
13/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin sitä kasvaimeksi, ja luulin kuolevani. Ei puhuttu meilläkään, ei!

Vierailija
14/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan normaalisti sormen ulottumaan emättimen pohjaan, mutta niin sinne vaan on mahtunut yli 20 cm vehjekin. Käsittääkseni perusmitta on kiihottumatta n. tulitikkuaskin verran.

Vierailija
15/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/17 |
06.10.2021 |