Jos n. 30-vuotiaalta kysytään paperit, onko hyvin säilynyt vai friikki? :)
Kommentit (5)
Syynä voimakas pissismeikki, roiskeläppä-hameet, parikymppisille tyypillinen vatsamakkara ja vittu-sanan käyttäminen välimerkkinä. Häneltä kysyttiin paperit, kun olimme firman bileiden jälkeen jatkoilla baarissa.
Luulin tuota naista n. 16 v pojaksi, mutta kun hän paljastui naiseksi, niin ei hän enää niin nuorelta vaikuttanut, vaan ihan tavalliselta.
Sinänsähän ohjeena on kysyä paperit olikos se alle 24-vuotiaalta näyttäviltä (jos ikää pitää olla 18). Ei minusta 24 v ja 30 v ole välttämättä hirveän eri näköiset.
Luulin tuota naista n. 16 v pojaksi, mutta kun hän paljastui naiseksi, niin ei hän enää niin nuorelta vaikuttanut, vaan ihan tavalliselta.
Sinänsähän ohjeena on kysyä paperit olikos se alle 24-vuotiaalta näyttäviltä (jos ikää pitää olla 18). Ei minusta 24 v ja 30 v ole välttämättä hirveän eri näköiset.
Olen itse 29-vuotias ja pienikokoinen. En tosiaankaan ole pissis, mutta usein pukeudun aika huolettomasti farkkuihin ja t-paitaan ym. perusvaatteeseen. Papereita kysytään lähinnä kauppareissuilla, jos ostan viiniä, siideriä tai tupakkaa. Ei niinkään ravintoloissa, jolloin olen yleensä paremmin pukeutunut ja meikannutkin.
Erikoisin tapaus oli, että viime vuonna multa kysyttiin papereita, kun ostin tietokonepeliä, joka oli K-15... Siinä vaiheessa ei kyllä muuta tullut mieleen, kuin että myyjätäti joko v*ttuili, tai oli aivan sokea.
uraansa aloitteleva myyjä/tarjoilija ja sekava tai hämärä tai kiireinen tilanne.
Mä olen nyt 37, mutta kyllä multa aina välillä kysytään papereita. Viimeksi noin puoli vuotta sitten alkossa. Olen kyllä mielestäni ihan ikäiseni näköinen, en ainakaan mikään pissis vaan ehkä pikemminkin vähän tätimäinen. Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja jos olen kumartunut esim etsimään lompakkoa laukusta, saatan nopealla vilkaisulla näyttää nuoremmalta.
Mutta voi tällä olla jotain tekemistä luontaisen naiviuden ulospäin näkymisen kanssakin. Myös mun isältä kysyttiin kerran papereita kun se oli MUN puolestani kerran alkossa. Siis olin silloin itse jo 18, koska ei isä muuten olisi mulle mitään hakenut. Sitten se vaan tuli tapaamiseen tyhjin käsin, kun ei sille olltukaan myyty...