Yo-shekin euromäärä?
Minkä summan antaisit läheisen ystävän lapselle?
Entä omalle serkulle, jota et kuitenkaan tapaa kuin ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan?
Kommentit (14)
Minkä summan antaisit läheisen ystävän lapselle?
Entä omalle serkulle, jota et kuitenkaan tapaa kuin ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan?
Olenkohan tekemässä suuren mokan? Olin ajatellut satasta sille hyvän ystävän lapselle ja omalle serkulleni, jota en siis juuri tapaa, sen viisikymppisen.
Pitäisikö sukulaisen saada siis enemmän kuin ystävän lapsen?
Ap
Olenkohan tekemässä suuren mokan? Olin ajatellut satasta sille hyvän ystävän lapselle ja omalle serkulleni, jota en siis juuri tapaa, sen viisikymppisen.
Pitäisikö sukulaisen saada siis enemmän kuin ystävän lapsen?
Ap
annat niinkuin ajattelit
Minä antaisin 20, enintään 30 Euroa. Omalle kummilapselle tms. yhtä läheiselle annan 50 Euroa, muille yleensä ton kaksikymppiä.
kaksi vuotta sitten meidän yo sai yli 50€ kummeilta ja isovanhemmilta.
20€ sai lähinnä jonkun urheiluseuran muistamisena eli oli lähinnä sama kuin ruusu.
Ja tosi tyhmä perustelu. Pitopalvelu maksaa n.30€/hlö. Olisi noloa antaa vähemmän, kun itse +perhe "kuluttaa" juhlissa...
yo juhlissa mitään pitopalvelua! Jos niitä tarjottavia itse tekee niin tuskin saa 30€ henk.??
naapurin pojalle 2222eur ja kirjoitin viestin että rahat nostettavissa kun se saatanan huutava moottoripyörä on myyty. (kesti 2 viikkoa ja se myytiin...)
tuttavaperheen lapsi pääsee ylioppilaaksi, kyseessä tutut vuosien takaa ja en juurikaan ole yhteydessä. Haluaisin kuitenkin muistaa tätä tyttöä jotenkin. Vai oisko pelkkä kortti parempi? Juhliin en ole menossa.
naapurin pojalle 2222eur ja kirjoitin viestin että rahat nostettavissa kun se saatanan huutava moottoripyörä on myyty. (kesti 2 viikkoa ja se myytiin...)
Ja tosi tyhmä perustelu. Pitopalvelu maksaa n.30€/hlö. Olisi noloa antaa vähemmän, kun itse +perhe "kuluttaa" juhlissa...
läheiselle sukulaiselle. Sehän on 500-600 markkaa (riippuu millä kurssilla laskee). Mun mielestä:
*Tuttavalle, ei niin tutulle: 20-30 euroa ja ruusu
*Tuttavalle tai kauemmalle sukulaiselle: 30-50 euroa + ruusu
*Lähisuvulle: 40-100 euroa
minimissään 30 euroa per nuppi, niin eikö yo-shekki olisi vähemmän, eli 20 euroa.