Jos toinen imettää...
..julkisella paikalla, saako sitä vapaasti katsella, vai pitäisikö kääntyä istumaan selin ?? Jos toisten katsominen vaivaa, niin eikö olisi parasta mennä jonnekin nurkan taakse.?? Sattui vaan tämmöinen tapaus ostarissa. Naisella oli tosi iso tissi ja melko reippaasti hän sen esille kaivoi, eikä missään vaatteen alla, vaan vetäisi sen puseron alta. Melkein sai sen vaikutelman, että hän halusi herättää huomiota. No, minä istuin siinä ensiksi, enkä kääntynyt, enkä mennyt pois. Nainen kun lopetti imetyksen, niin poistuessaan tokaisi,,,etkö ennen ole nähnyt ???voih voih..
Kommentit (8)
Olisin itsekin huomauttanut sinulle. "Kaivoi tissin esille" ja "tissi oli valtava" ja "ihan kuin olisi halunnut esitellä". Kommenttisi paljastavat kyllä, että olet kuolannut kuin apina, vaikka muuta luulisit! Seuraavalla kerralla käännät kohteliaasti selän.
niin, että oli vieraita miehiä samassa tilassa. Omasta puolestani he saivat katsoa, koska kerran itse olin julkisesti sen tehnyt. Kaikkien seurassa vaan en halua imettää ja silloin menin jonnekin "piiloon". Mielestäni saa katsoa jos julkisesti imetetään. Ei nyt tietenkään tarvi tollottaa suu auki...
esim. "-tottakai olen nähnyt. Tissit on aina ilo silmälle!"
tuijottanut. Istuskelin kaikessa rauhassa, kun siihen vastapäätä pulpahti äiti lapsensa kanssa. Kaivoi tissin esille ja imetti. Kymmenen metrin päässä olisi ollut rauhallinen WC-tilojen aula, siellä muutama penkki ja leveät ikkunalaudat. Siellä tätä ruokintaa näkee usein. Jos minun olisi pitänyt kääntyä, niin silloin minun olisi pitänyt käydä polvilleni. Siellä aulassa kun joskus nähnyt vastaavaa, niin naisilla aina ollut jonkinlainen vaate tai huivi siinä edessä, ei siinä paljasta tissiä ole esitelty. Kyllähän pentuja tietty pitää ruokkia, mutta senkin voi tehdä niin monella siistillä tavalla. Minusta yksinkertaisesti oli melko tökeröä tulla siihen kaikkien keskelle imettämään. Joopa joo, tietysti pullea, muhkea tissi on aina ilo silmälle. Ja aina kun sellaisen näen, myös katson....
Kun on pienen vauvan kanssa liikkeellä niin ei siinä aina jaksa ja pysty miettimään muuta. Esimerkiksi sitä, että onko tämä nyt muitten kannalta sopivin paikka imettää. Ja omista lapsistani osa on ollut sellaisia, että eivät kaikissa paikoissa rauhoitu syömään. Sekin rajoittaa. Tuskin kukaan kuitenkaan tissiä kaivaa esille julkisella paikalla, jos sen vilahtaminen häiritsee. Ja olisihan tämän naisen kommentti voinut ilkeämpikin olla ;) Se kun nyt vaan on niinkuin joku aiemmin mainitsikin, että ei imettämisessä ole naisen mielestä MITÄÄN seksiin viittaavaa.
tuoreessa seksisuhteessa. Kun on uuden muijan kanssa liikkeellä, niin ei siinä aina jaksa ja pysty miettimään muuta. Esimerkiksi sitä, että onko tämä nyt muiden kannalta sopivin paikka rakastella.
Kun on pienen vauvan kanssa liikkeellä niin ei siinä aina jaksa ja pysty miettimään muuta. Esimerkiksi sitä, että onko tämä nyt muitten kannalta sopivin paikka imettää.
täsmälleen. ainoa ero se, että imetystä tarvii lapsi eikä äiti.
...eikä aina voi mennä kotiin imettämään. Itse asuin kaukana keskustasta ja lapsi piti välillä imettää esim. kahvillassa, että pääsin esim. asioille. Minulla oli periaate, että vessaan en mene imettämään. Vaikka onkin lapsi kyseessä niin en mene haisevaan vessaan häntä ruokkimaan vain sen vuoksi, että imettämiseni jotakuta vaivaa. Eikä herranjumala lasta voi missään vaatten alla imettää! Ainakaan minä en alkanut. Ihan sama, jos joku on vaikeana, mutta älkää nyt äitiä tuollaisesta moittiko. Ei ole kumma, jos hän tiuskaisi... en itsekään pitänyt noita julkisia imetyksiä minään mukavina, vaikka yritin olla rennosti. Kyllä varmaan mieskin olisi vähän hämillää, jos joutuisi kulliaan esitellä julkisesti ja naiset tuijottaisivat. Tietysti poikkeuksia on ;) Ja mikä hemmetti siinä on, että miehet eivät tajua, että lasta imettäessä on kyllä miehelle valauttelu viimesenä mielessä! Ei voisi imettäessä vähempää kiinnostaa!