voiko olla?
löysin puolisoltani jälkiehkäisy tabletti rasian,siis tollasen ihan normin apteekista saatavan. siinä oli mukana kuitti jossa päiväys viimekuun puolesta välistä.me ei oltu yhdynnässä viimeksi kun helmikuun puolessa välissä ja aina kortsun kanssa .hommaamisen syyksi ilmoitti epäilleensä raskautta ja oli jostain lukenut että joku oli hoitanut raskauden pois jopa e-pillereillä.onko joku kuullut? osto päivämäärästä sanoi että ei pidä paikkaansa,vaan on ostanut sen huhtikuussa. no silti jopa mä tiedän mies puoleisena että se tabletti ei vaikuta enää 72h jälkeen,eikä varsinkaan keskeytä jo alkanutta raskautta! vai voiko muka olla mahollista?? mä kyllä nyt epäilen pahoin jotain ihan muuta,mutta jos noi selitykset on järkeviä kertokaa ihmeesä.
Kommentit (9)
taitaa toivoa että olet ihan tampio ja uskot ihan ihmeselitykset. ei todellakaan voi noita pillereitä syödä kuin se 72 tunnin sisällä.
selkä seinää vastan vaan selitystä peliin.
Sen epäselvempi juttu ole kuin jos löytäisit kortsuja sen käsilaukusta.
Osanottoni tai onnitteluni, saat itse valita kumpi..
saa aiheutettua noilla tableteilla alkuvaiheessa mutta ei se yksi riitä. ihmettelen minä myös, miksi on tarvetta tutkia puolison tavaroita.. no itse tiedät.
että miten se paketti osui herran näkökenttään siellä kotona. Puhutaanpa itse asiasta. Eukko käy panemassa jonkun muun kanssa ja vetävät vielä paljaalla ja ukkoparka rullailee kotona kortsuja. Purista ap totuus ämmästä ulos, ole kuin mies ja lemppaa se jakorasia ovesta ulos.
m
ennen dumppausta pyydä poskihoito ja sitten vasta kerro että pakkaas tavarat ;)
se on pettänyt sua - etkö sä tajuu?! seli seli seli...
niin,kuten joku jo sanoi ikävä kyllä tai onneksi olkoon.
en oikein näe muuta mahdollisuutta kuin edellä olevat. MUTTA itse en tekisi äkkipikaisia johtopäätöksiä vaan yhdistelisin palasia. onko teidän seksi nollissa, kauanko hommaa on jatkunut, onko muita epäilyttäviä juttuja. ajattele ja jossain vaiheessa kysele suoraan tai epäsuoraan.
eukko myöntää pettäneensä niin toimit seuraavasti: Esität todella loukkaantunutta, lepyt kuitenkin ja pyydät lopulta sovintosuihinoton. Heität mällit naamalle ja ämmän katumuspillereineen ovesta ulos, videoit salaa koko toimituksen ja laitat videon nettiin.
taidat tietää itsekin vastauksen kun kerran tutkit puoliskosi tavaroita? vai miten se paketti sun silmiin osui?