Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
pokeri
26.07.2006 |
Pelaileekos kenenkään muun mies netissä pokeria? Meillä mennyt maaliskuun jälkeen pokeriin rahaa 390 euroa. Kun kyselen mieheltäni pokeriasioista, ei asia kuulemma kuulu minulle... Alkaa pikkuhiljaa kypsyttää. Olisi sille rahalle muutakin käyttöä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Hän pelasi lähinnä veikkauksen pelejä. Palkka tilillä aamulla - illalla mennyt. Suhteessamme oli muitakin ongelmia mutta tätä jatkui noin 2 v pahana. Miehen mielestä ongelmaa ei ollut. Hain hänelle usein apua mutta eihän apua tarvitse kun ongelmaa ei ole. Pelaamisen takia mies ajautui pahaan velkakierteeseen. Minä elätin perheemme ja huomasin valehtevani muille antaakseni kuvan että kaikki on hyvin. Päätös lähtöön kyti pitkään. Annoin miehelle useita mahdollisuuksia. Hetken meni hyvin ja taas palattiin samaan, mies valehteli minkä ehti rahankäytöstään. Kerran löydettyäni miehen taskusta yli 500e pelikuitteja samalta päivältä itse taas lainattuani rahaa että saatiin vuokra maksettua sanoin että nyt muuten riitti. Pakkasin kamat ja kakarat (silloin isompi oli 2v ja pienempi 10kk) enkä ole päivääkään katunut. Isän suhde lapsiin on loistava, minä saan tapella edelleen elatusavuista ym koska perheen menetys ei ollut miehelle tarpeeksi kova juttu että ymmärtäisi että hänellä on paha ongelma. Kuten jo saboin, muitakin ongelmia oli mutta pelaaminen ja siitä johtuva valehtelu ym oli 80% syynä eroomme.
Mutta onneksi ei kaikille käy näin. Jotkut ottavat opikseen ja ymmärtävät ongelman. Itse ymmärrän täysin mistä puhut, toivottavasti miehesi ymmärtää että pelaaminen on paha ongelma, mutta siihen on olemassa apua.
Tsemppiä sinulle!