Kuka juhlii tosiaan 10-vuotishääpäiväjuhlia?? Siis kutsumalla oikein vieraita yms?
Onko tämä todellakin yleinen tapa? Tuli vain tuosta yhdestä toisesta ketjusta mieleen, joku sanoi juhlivansa.
Kommentit (67)
Esnin sukulaistyttöjen ekat häät. Sitten nämä toisella kierroksella olevat 40 vuotiaat. Ja sitten päälle vielä ne 10 v. hääpäivän juhlijat.
Ja kaiki haluavat pitää omannäköiset juhlat lahjalistoineen ja sääntöineen.
Itse en ainakaan ajattele, että hääpäiväjuhla olisi häiden kopio vihkivaloineen, puheineen, hääleikkeineen jne.
Itse ainakin näkisin juhlat vapaamuotoisina, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, vapaamuotoista yhdessäoloa. Ja ne lahjat, itse ainakin laittaisin lahjakiellon kutsuun :) En pidä juhlia lahjojen toivossa vaan siksi, että haluan jakaa iloisen päivän hyvässä seurassa!
Kun on niin rankkaa....
on se vaan niin hemmetin rankkaa käydä syömässä kakkua ja toivottamassa onnea. Pakkoko siellä on amausta iltaan käkkiä jos niin rasittavalta tuntuu? Tai ei mene ollenkaan, eiköhän siellä synny hyvät juhlat ilman tuollaisia hapannaamoja
Itse en ainakaan ajattele, että hääpäiväjuhla olisi häiden kopio vihkivaloineen, puheineen, hääleikkeineen jne.
Itse ainakin näkisin juhlat vapaamuotoisina, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, vapaamuotoista yhdessäoloa. Ja ne lahjat, itse ainakin laittaisin lahjakiellon kutsuun :) En pidä juhlia lahjojen toivossa vaan siksi, että haluan jakaa iloisen päivän hyvässä seurassa!
Tuskinpa Suomessa kukaan järjestää mitään häiden kopioita vaan vapaamuotoiset juhlat joko ravintolassa, juhlatilassa tai kotona sitä juhlistamaan että ollaan oltu naimisissa 10v. :)
On juhlittu aikanaan kissan 20v synttäreitä,tuli sukua , pelattiin pihapelejä , syötiin ,juotiin.kissa ei toki ymmärtänyt mitään!! Minusta on aina hyvä syy kutsua ystäviä ja sukua ja nauttia!!
niin en niitä veisi. Muuten voisin jotain kivaa viedä, eihän se lahjan arvo ole tärkein, musta tuollaisiin juhliin voi viedä vaikka mitä: kukkia, omia leipomuksia, samppanjaa, ihan mitä vaan. Ja mä rakastan hääjuhlia, ei todellakaan ole mikään rasitus tai ongelma, jos sellaisiin kutsun saan.