Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ <3 ~ Pikku2 vko 19 (04. - 10.05.2009) ~ <3 ~

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*MASUNASU08*

Arvaa vaan kaduttaako, ku en sitten eilen ostanutkaan sitä ClearBluen pakettia, missä olis ne kaksi testiä!! On vaan jotenkin *NIIN RASKAANA* olevan olo!! =) Ja enhän mä voinut olla soittamatta miehelle töihin, että olen nyt alustavasti tehnyt plussatestin ja teen varmuus testin sitten viimeistään perjantaina.. Mutta en taida pystyä olemaan testaamatta ennen sitä!! =) Katotaan!! =) Pidän ajan tasalla, kävi miten kävi! =)

*varovasti onnellinen Lisbet, kp 31/31-33 *tai* rv 4+2 (menkkojen mukaan).*

Vierailija
22/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä tekisin samoin ku masunasu et menisin hakee apteekin oman. Mä luotan siihen kans eniten. ei oo ikinä antanu turhaa toivoa ja kun aloin odottaa poikaa niin oli haalean haalea viivan alku (jota ei varmana kukaan muu olis nähny) ja mä tiesin et oon raskaana! Oon tehny noita apteekin omia elämäni ainaka niin monta eikä ikinä oo näkyny yhtikäs mitään ku raskaana en oo ollu.

Mutta jos Lisbet jaksat odottaa pari päivää ni saat varmasti varmemman vastauksen... testistä tai tietty menkkojen alkamisesta mutta MINÄ JO JUOKSISIN ku en kestäis sitä epätietosuutta...hhehheh!!!

eli jos tuo testi olis apteekin oma ni varmaan olisit raskaana! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin pikaisesti koneella ja pakko tulla katsomaan että miten sulla kävin testaamisen kanssa (taustalla seuraillut tilannettas tän vkon ;) ).

Mä käytin kans tota samaa testiä kuin sä (molemmilla plussa-kerroilla, silloin syksyllä keskenmenneestä ja nyt tästä raskaudesta) ja viiva oli huomattavasti heikomman värinen kuin kontrolliviiva. Toivotaan nyt oikein kovasti että sun tulos todellakin on sitä itteensä :) Ihanampaa äitienpäivälahjaa ei voisi saada :)

Palailen asiaan myöhemmin, nyt pitää mummolaan herkuttelemaan ;)

RokkiMami rv12

Vierailija
24/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailenpa nyt siis tätä tsydeemiä... Kun en malttanut pysyä pois sitten millään! Vauvakuume on hirmuinen ja vaikka tähän asti olen osannut suhteellisen hyvin malttaa mieleni, niin tää äitienpäivä taisi sekoittaa kaiken.

Mutta siis, Lisbet, jostain olen ymmärtänyt, että jos ei ole raskaana, ei voisi tulla edes haamua.... Samoin kun positiivinen tulos ei voi olla väärä mut nega voi... Hmm... Mutta tiedä nyt näistä sitten :) Että eikun peukut pystyyn!

Vierailija
25/31 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys Lisbet!! Apteekkiin siitä!! Et odota mihinkään perjantaihin asti, MÄ en jaksa oottaa:)

Soffu sähän kysyit niiden mun hormoonien vaikutusta raskauteen?? Eli ne luget varmistaa että saan tarpeeksi keltarauhas hormoonia oviksesta eteenpäin, jos kroppa ei sitä jostain syystä erittäisi. Mulla ei sitä ole millään "testattu", mutta menkkojen epäsäännöllisyyshän siitä kielii. Kai?? No joka tapauksessa se gyne sanoi että nää luget: säännöllistää vuodon ja vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen. Toivon että tohtori on oikeessa!

Mä haluun vauvan... tää odottaminen on niin puuduttavaa... Loppuis nää menkat että pääsis tekee sitä itteensä... Huhuu vauva...!!!

Nyt kahvia naamariin-----> masunasu kp4

Vierailija
26/31 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, toivottavasti olet jo hakenut sen varmistustestin? Huomenna on hyvä päivä testata eiks je? :) Muija on NIIN raskaana:)

Gyne soitti tänään papasta: ykkösluokka ja ei tulehduksia yms. ei siis parempi olis voinut olla. Ei muuta kuin kovaa ajoa siis:) Kävin tänään katsomassa kaverin parikuista poikaa ja se oli aivan mielettömän ihana. Mä haluun vauvan ja vauvamahan!! En usko että tää kuume voisi enää kovempaa olla. Pahempi ehdottomasti kuin ekasta. Musta olisi ihan tietää millasia variaatiota musta ja mun miehestä voi tulla...

Mun pitäis alkaa tosissaan lukee pääsykokeisiin, jos meinaan päästä johkin kouluun. Toinen oli kätiö ja toinen sosionomi. Ehkä ennemmin haluisin sinne sosionomi kouluun...olis enemmän eri työmahiksia..mutta toisaalta sairaanhoitaja-kätilökin voi kyllä olla monessa eri duunissa. Aika käy vähiin, kesäkuussa alkaa ne pääsykokeet, ei mua oo kyllä kutsuttukkaan vielä niihin:)

Onhan mulla vakkari duuni, meen sinne elokuussa jos ei koulut tärppää...

Hyvää yötä kaikille.

Ps. onks se Elli-Nelli ihan kadonnut?? Vai enkö oo huomannut viestejä?

Vierailija
27/31 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sitten tehty varmistustesti aamupissasta (Apteekin testillä).

Ja tulos oli *IHAN SELVÄ PLUSSA!!!!*

En voi uskoa tätä!! =) Takana on 8½kk yritystä ja vihdoinkin tärppäsi!! =)

Laskettu aika on menkkojen mukaan 15.01.2010, mutta luulen sen siirtyvän parilla päivällä eteenpäin.. Mutta pidetään tämä etappina, jos ei muuta ilmoiteta! =) Mulla ei edelleenkään ole muita oireita kun että välillä nippailee alavatsaa ja on useammin nälkä. Valkkaria ei tuu ollenkaan (kun monet siitä aina kertoo), ihan on "kuivaa".

Siksi olin niin skeptinen raskautumiseeni, koska oireita ei siis tosiaankaan ole (vielä). Mutta eipä mulla ollut esikoiseltakaan muuta kun tissikipua (sekin alkoi rv 6) ja kahvia en voinut viikkoon juoda.. Joten älkää liikaa tutkiko itestänne oireita, voitte olla raskaana vaikka oireita ei just olisikaan!! =)

*SOFFU*

Ottaisitko taas haltuun sen Pikku2 Esittelypinon päivittämisen?? Kun kerran siirryn varmaan jossain vaiheessa tuonne O-puolelle Teitä muita odottelemaan!! =)

Nyt on pakko mennä hetkeks poitsun viereen pötkölle!!

*=) Onnellinen Lisbet, rv 4+4*

Vierailija
28/31 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun ihanaa! Hirmuisesti onnea koko perheelle! Mä koitan ottaa vinkistä vaarin, etten niin tutkailisi näitä oireita... Mutta kun...

Tuollaanen75, joka on onnellinen Lisbetin puolesta :)

Vierailija
29/31 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Lisbetille plussasta!!!!! Jospa se nyt käynnisty plussa aalto kesän kynnyksellä... Ei täälläkään vielä ole oireet mihkään lisääntyny. Ja odottelen vielä neuvolaan soittamisenkin kanssa... Jotenkin tämä on vielä epätodellista.

Lyylikki81 rv n.5+3

Vierailija
30/31 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet: ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA!!!!!!!!

Hyvinhän se testaus sitten meni:) Sä lähdet sitten sinne odotus puolelle, toivottavasti pääsen pian perässä!! Ihanaa sä saat alkuvuoden pikkupalleron!!

Mä päätin että aloitan miehen kanssa sänkypuuhat tänään tai huomenna ja vedetään kerran päivässä tekniikalla kierron loppuun:) Ei tuu ainakaan tylsää ja eikä tarvi miettiä ovista:)

Jatketaan harjoituksia: masunasu kp5 / (26-28 näitten hormoonien kanssa toivottavasti)

Vierailija
31/31 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*AIVAN MAHTAVAA LISBET!* Vihdoinkin se plussa pärästi tikkuun!!!! Tätä onkin odotettu! <3<3<3<3<3<3

Voinhan mä ottaa sen pinon päivittämisen taas haltuun... mut mä aattelin tulla tästä kierrosta sun perässä sinen o-puolelle. Eiks tää oo nyt se +aalto??? ;-D Mitkäs kp:t sulla nyt oli ku testasit apteekin omalla? tuliko ihan selvä plussa vai haalee? Mulla näky esikoisesta menkkojen alkamispäivänä se mega haalee viiru ja vasta viikko sen jälkeen kunnon plussa. Täytyy vissiin ostaa mieluiten sen apteeksin oma jos haluu varman ja luotettavan vastauksen.

Hui, oottepas te *masunasu* ahkeria jos kerran päiväs jaksatte puuhata. Me nyt yritetään joka toinen päivä keretä/jaksaa... jospa se tuottas tulosta.

Nyt on tosiaan ovis ihan käsillä. Nippailee jo siihen malliin et yrittää vissiin pikku hiljaa alkaa irrottaa itteään tuo munis. Mut eilen on laitettu simpat taas sotapolulle joten hyvillä fiiliksillä mennään.

Mä oon saikulla kotona ku on tsoi kipee olo ja vähän lämpöäkin. Puhti on kokonaan pois. Onneks mies on kans kotona pojan kans ni saa ehkä hieman jopa levätä.

Soffu kp 12/26-28, yk 3