Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te äidit/isit olette ja mistä päin?

03.05.2009 |

Mikä on ikäsi ja mistä päin suomea kotoisin?

Minkä ikäinen on lapset/lapsesi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias, loppuvuodesta 23. Kihlattuni (heinäkuussa aviomieheni) 21-vuotias. :) Pieni tyttömme on nyt 20 päivän ikäinen. Asustellaan Tampereella. :)

Vierailija
42/64 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotias avopuoliso 24. esikoinen tulossa maailmaan elokuun lopussa. porista olemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anZQ ,otan osaa sinun suruu..vaikkakin, mikä minä oon mitään sanomaan, ventovieras ihminen :/

oletko mistä päin lappeenrantaa jos saa kysyä?:)

mekin ollaan leprasta :)

Vierailija
44/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti oli siis kohdistettu janZQ:lle. j-kirjain unohtu erestä =)

Vierailija
45/64 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus sujui mainosti, pientä vauvaa lupailtiin, mutta 4250g&51cm kokoinen pikku prinsessa tuli! Vanhempi tytär on nyt 3v ja pienempi 1v. 8 pvää on tyttöjen syntymäpäivillä eroa :D Kaikki mennyt hyvin eikä elämä ole päässyt enempiä heittelemään. Häitäkin jo suunnitellaan, mutta saa nähdä milloin taloudellinen tilanne suo mahdollisuuden. Mies suorittaa tällä hetkellä siviilipalvelusta ja itse vielä kotiäitinä. Opiskelemaan hain, toivotaan että tärppää!

Mitä muille ketjun nuorikkoäideille kuuluu?

Vierailija
46/64 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. olen sen 24v. ja mies 22v. Ja vielä melkosen nuoria koetaan olevamme. :P Joensuussa majaillaan ainaki vielä. Ja meijän lapsukainen on vielä masuasukkina jonkuu aikaa.

Minusta ois ainaki mukava saaha välillä postissamuutakii ku vaa laskuja tai mainoksia. :) Kiva ois kirjotella ihan oikeita kirjeitä. :) Oli tuolla ylempänä joku kyselly siis, että oisko halukkaita kirjottelemaan etanapostia. ;)

Vierailija
47/64 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä -92, mies -87 ja lapset -09 & -11. :)

Kanta-Hämeestä ollaan.

Vierailija
48/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ois yks nuori äiti. Tai odottaja, vielä hetken :-). Oon ite täyttäny helmikuussa 21, ja miekkoseni (avopuoliso/kihlattu) täyttää samat lukemat toukokuussa. Olen raskaana viikoilla 31+0, eli meilleki saahaan pian pikkunen. Oulussa asustellaan. Onkos täällä muita oululaisia nuoria äitejä?

Vierailija
49/64 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies molemmat '92, Helsingistä ollaan kotosin ja täällä asutaan edelleen. Esikoistyttö 2 kuukautta.

Vierailija
50/64 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen 21 ja avopuoliso 22. Poika 2w ja toista ootellaan ihan lähiaikoina tulevan maailmaan:) Kouvolasta ollaan

Miten teijän raskauksiin nuorella iällä on suhtauduttu ja onko raskaus vaikuttanut mitenkään kaveripiireihin?

Itse nimittäin en ole voinut pitää kavereihi yhteyttä tai oikeastaan suurin osa ei ole halunnut pitää yhteyttä ensimmäisen raskauden jälkeen, onneksi puolison kautta on saanu sit uusia kavereita ja joilla on myös lapsia. mutta harmittaa se että niin moni kaveripiiristä ei sitten kummiskaan halua pitää yhteyttä.

Vierailija
51/64 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän ihan muutaman viikon päästä 20v ja mies on 22v. Helsingistä ollaan ja täällä asustellaan. Meillä on 6kk ikäiset kaksospojat :)

Mun raskauteen ainakin suhtauduttiin tosi hyvin ja kaikki olivat innoissaan meidän puolesta ja odottivat kovasti poikien syntymää.

Ainakaan omat kaverit eivät ole mihinkään kadonneet, tietenkään en pysty näkemään joka päivä, minkä ystäväni ymmärtävät, mutta kyllä me vaihdetaan kuulumisia koneella/puhelimitse useasti viikossa. Ja poikien kanssa ollaan lyöttäydytty seurueeseen jos kaverit jossain viettävät aikaa :)

Harmillista elsukka, että sinun ystäväsi eivät halunneet olla enää yhteydessä sinuun. Jotkut vaan ajattelevat että perheellisenä ei olisi aikaa mihinkään. Mutta kiva että olet saannut ystäviä miehesi puolelta :)

Hyvää kesää!

Vierailija
52/64 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs olen nyt 17 ja syksyllä täytän 18. Esikoinen syntyy 2.12. Yksinhuoltajaksi tulossa sillä sain tietää raskaudesta vasta pitkälti eron jälkeen mutta ajatuskin keskeytyksestä tuntui julmalta joten tässä vain porskutellaan. Onneksi äitini ja ystäväni ovat tukena ja auttavat sen minkä kerkiävät ja pystyvät :) Ja joensuusta olen.

Vierailija
53/64 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 20 vuotta, lapsen isä 21 vee esikoinen syntyy helmikuussa eli alussa vasta on raskaus menossa. Oulussa asutaan ja tarkoitus ois muuttaa myöhemmin isompaan asuntoon ennen kuin vauveli syntyy :)

Vierailija
54/64 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla_Magia, missä päin Oulua asustelette? :)

Vierailija
55/64 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olisin täältä löytänyt _nuoria_ äitejä jakamaan kokemuksia kanssani, mutta täälläkin suurinpiirtein kaikki on minua 3-4 vuotta vanhempia! Mikä minä sitten olen ellen nuori äiti? Lapsi ei ole suunniteltu, mutta erittäin tervetullut. Kaikki mahdollinen on suunniteltu valmiiksi joten tulemme kyllä pärjäämään vaikka olenkin nuori. Sitä monet ovat toitottaneet että "kun sä olet niin nuori.." Entä sitten? Nuoret jaksavat paremmin pienen vauvan kanssa ja sitten teini-ikäisen temppuilut kun ei itse ole vielä edes 40-vuotias silloin! Enkä nyt tarkoita etteikö tyyliin 25-vuotiasäiti jaksaisi. Olen tosiaan 17-vuotias, poikaystäväni 19 ja raskausviikkoja 29.

Vierailija
56/64 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin just 20,enkä ole lasten isän kanssa enää yhessä. Mut asun uuden miekkosen kanssa (26) Keravalla. Ja mulla on 2,7v tyttö ja 1v poika :) miekkosel on sit 3,7v tyttö ja 7kk tyttö

Vierailija
57/64 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias ('91) kaksosten yksinhuoltaja-äiti Pieksämäeltä. Pojilla ikää huomenna 5kk. :)

Vierailija
58/64 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me vanhemmat ollaan -89, ja poika nyt 7,5 kk...Ja Vaasasta! :)

Vierailija
59/64 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 22 v. ja aviopuolisoni on 28 v. meillä on yhteinen 1,5 v. tytär ja asustelemme helsingissä. olisi hienoa tutustua muihin helsingin nuoriin äiteihin : )

60/64 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 20-vuotias 10kuukautisen pojan äiti. Ja asumme mieheni 21v kanssa Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi