Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te äidit/isit olette ja mistä päin?

03.05.2009 |

Mikä on ikäsi ja mistä päin suomea kotoisin?

Minkä ikäinen on lapset/lapsesi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18 vuotias nuori äiti, ja kihlattuni täyttää 21. Asumme tällä hetkellä Suomessa Helsingissä, mutta aikomuksenamme on muuttaa joku päivä lapsen syntymisen jälkeen Saksaan mieheni kotimaahan. Lapsesta tulee melko varmasti kolmikielinen. Mieheni on nimittäin kaksikielinen ja puhuu siis sujuvasti saksaa ja englantia ja oma äidinkieleni on suomi. Haluamme lapsen osaavan puhua kaikkia kolmea kieltä, jotta pystyy kommunikoimaan sukulaistemme kanssa

Vierailija
2/64 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias ja miehekkeeni 19. Asutaan täällä Länsi-Suomessa, aivan siinä Porin vieressä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on itellä 19 vuotta ja miehellä 20. Me asustellaan Porissa. Meillä on kaunis pikku tyttö, iältään vuoden ja neljä kuukautta, ja toista pientä odotellaan, tänään plussasin :)

Vierailija
4/64 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin vähän vauva kuume, mutta täytyy nyt ainakin sen aikaa syödä pillereitä kunnes saadaan isompi kämppä! :D

Vierailija
5/64 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies 24 ja lapset, esikoinen 2v4kk ja kuopus 1v4kk :) Ollaan pohjois-savosta päin kotoisin :)

Vierailija
6/64 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v, mies 21-vuotias ja Lapsemme on kohta 10kk. Oulusta päin ollaan. :)

Vierailija
7/64 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa keksiä jotain jutun aihetta tänne! ois kivaa tutustuu muihin äiteihin ja mahdollisesti saada uusia hyviä ystäviä! :)

Vierailija
8/64 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks 20v äiti ja 8kk poika Nurmijärveltä (:

Vierailija
9/64 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ite oon 18 ja poika on puolvuotias.

Niin ja tuo avomies on 19. :>

Tampereella asutaan.

Vierailija
10/64 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ollaan sit muutettu ja netissä en oo päässy aikoihin käymään, siitä on johtunu tämä hiljaiseloni...kattosin just et ite en oo sanonu itestäni mitään tässä ketjus. eli oon 21v ja poikani on pian 2v, avomies täyttää marraskuus 30v. porvoolaisia ollaan nykyään...

Vierailija
11/64 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on hieman mua vanhempi, 32 ;)

Lappeenrannassa tällä hetkellä asustellaan!

Vierailija
12/64 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 18v, avomies 20 ensikuussa. Helsingistä. Ensimmäisiä kuukauksia mennään, ihan sekaisin vielä, en edes ymmärrä asiaa. Ei suunniteltu, mutta tervetullut.

En ole osannut ajatellakkaan miten vaikeaa muille kertominen on ollut!! Äidille kertomista venytin kylässä kaksi päivää ennenkuin rohkenin :) Nyt mielipiteet hyppivät päivittäin, välillä onnellinen ja odotukset korkealla, välillä tuntuu että olisi "pilannut" elämänsä. Koulun jatko jännittää ja muutenkin se miten elämä tulee muuttumaan. Eiköhän se tästä, ihana lukea muista nuorista, saa paljon voimaa!! :)

Vierailija
13/64 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti menee aikaa ennen kuin "ymmärtää" asian täysin. mutta on tärkeää jos äitisi on iloinen puolestasi, samoin ystävät. lapsi kyllä muuttaa elämää paljon mutta ei sillä elämäänsä pilaa.

ite olen ainakin eritäin onnellinen ja nyt kun poikamme täytti tänään 2 vuotta niin olemme päättäneet yrittää pikkukakkosta. saa nähdä koska tärppää :)

Vierailija
14/64 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias äiti Etelä-Pohjanmaalta

Ja Esikoisemme on 2 vuoden ja kuopus 9kk :)

Vierailija
15/64 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan nykyisen miehen kanssa 20 molemmat, täytetään sit molemmat elokuussa 21.

itselläni on tytär 1v11kk aiemmasta suhteesta ja nyt odottelen vauvaa rv.35+1 nykyisen avopuolison kanssa. nykyinen avokki on kyllä enemmän isähahmo tyttärelle, ku tytön oikee isä. meillä näin, kerenny elämä vähän heitteleen suuntaa ja toiseen. :)

Vierailija
16/64 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo tullu aikoihin käytyä täällä ketjussa...

toivottavasti olette nirola nyt saaneet tasapainoisen elämän. :)

onko raskautesi mennyt hyvin? lakettu aikasi on sit vissiin aika pian??

meitin poika on nyt 2v 3kk ja toista kuumeilemme tosi kovin, mutta raskaaksi en vielä ole tullut...

enkä ota mitään ressiä, kun nuori vielä olen.

mies tosin kyl täyttää tänä vuonna 31!

Vierailija
17/64 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kirjauduttua tänne.. Lasta olen halunnut melkein koko ikäni ja nyt 19- vuotiaana 22- vuotiaan kihlattuni kanssa olemme alkaneet yrittämään ensimmäistä pienokaistamme.. Olen jo muutaman kerran luullut olevani raskaana ja tuntenutkin olevani, mutta karu totuus on käynyt ilmi lukuisista raskaustesteistä. Ehkäisy lopetettiin kokonaan vasta muutama kuukausi sitten, mutta jo toivoisi tärppäävän... Asumme Turussa ja toivomme löytävämme tätä kautta vaikka uusia kavereita nuorista isistä ja äideistä..

Vierailija
18/64 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19v ja mies on 27v. Esikoinen on tulossa, laskettu aika oli 19päivä eli viikon yliajalla ollaan melkein :D Ja asustellaan Nurmijärvellä.

Vierailija
19/64 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti -88, pojat -06 ja -08, turusta ollaan.

Vierailija
20/64 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 21, miehellä 26.. Ja Vaasasta ollaan..

Poika on vähän reilu 1kk :)