Mitä teillä on tänään ruuaksi?
Meillä on perunamuusia, jossa on porkkanaa ja raakaa sipulia. Kaveriksi kaali-porkkanaraastetta majoneesikastikkeella, punajuurta ja raejuustoa. Illemmalla ehkä vanilja- tai suklaakiisseliä.
Kommentit (34)
teillä yleensä tapana syödä samaa ja yhtä aikaa?
ja minä reductilia + yhden jogurtin
Yleensä syödään samaa.
Ilalla oli hedelmäsalaattia ja pullaa
Meillä ei olla vielä edes ajateltu mitä syödään iltaruuaksi, mies ja lapset lähti juuri pyöräilemään (eikä ole varmaan aikaeroakaan, asutaan Suomessa).
Päivällä oli tonnikalawrapeja, nyt taidan laittaa pastaa ja kalaa brokkolin kanssa.
Joo varmaankin, 1v ja 3v heräävät 7.30, lounas 12, välipala 14 päivällinen 18, 3v ei usein ehdi iltapuuroa syödä kun pyytää päästä unille jo ennen klo 20. Varsinkin 1v on aamupäivisin tosi nälkäinen ja saa joskus aamupäivävälipalaakin, ilalla ei niinkään.
6v ja 15v valvoo tietty myöhempään ja iltapalaa syödään myöhemmin...
Mekin oltiin pyöräilemässä tänään 3v jaksoi hyvin 4km, pikkupyörällänsä:o)
.huomenna paistettua kanaa ja salaattia
kuvaile oliivisalaatti, pyytää 12, oliivien ystävä
Minulle tomaattia ja suvisalaattia ruoan lisäksi.
JAuhelihapihvejä
kermakastiketta
marinoituja papuja
kaali-kurkku-ananas-salaattia majokastikkeella
tomaattilohkoja.
Syömässä minun lisäksi mies ja lapset 2v ja 4v ja yksi työmies
JAuhelihapihvejä
kermakastiketta
marinoituja papuja
kaali-kurkku-ananas-salaattia majokastikkeella
tomaattilohkoja.Syömässä minun lisäksi mies ja lapset 2v ja 4v ja yksi työmies
Siis jos ei jätä niitä kokonaan pois. Toisaalta myös ymmärrän ap:n kasvisruokaa, niinku muusia kasviksilla. Samahan se on jos syö perunaa kasviskastikkeella.
kasvikset ja maitotuotteet sisältävät mukavasti hiilareita, että melko mahdoton elää täysin ilman.....
PAitsi jos pelkkää lihaa meinasit että joku syö ;)
kasvikset ja maitotuotteet sisältävät mukavasti hiilareita, että melko mahdoton elää täysin ilman.....
PAitsi jos pelkkää lihaa meinasit että joku syö ;)
Vähähh onnistuu kyllä helposti.
Lohta ja perunaa, salaattia ja porkkanaraastetta.
Ranskalaista pekoni-juustoleipaa ja teeta
Taytekakkua
se on kaikkien herkkua. Usein syömme vastaavasti esim. kalaa tai lihaa tai kanaa pelkkien höyrytettyjen vihannesten tai salaatin kanssa, ilman perunaa tai riisiä.
ap
.syödäänkö ap:llä pelkkää muussia ruuaksi?
syötiin pääsiäisen lammaspadan loput (pakastimesta, siis) ja yrttiperunoita/ riisiä. Illalla salaattia, leipää, hummusta, juustoja, eli vapun jämiä.