Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli eilen todella kovassa humalassa kotiin

Vierailija
25.04.2015 |

Itse olin vauvan kanssa kotona. Aluksi ajattelin että ihanaa, kun tulee ajoissa kotiin, on varmaan ajatellut mua kun tietää etten saa unta jos hän on jossain. Ja vitut, se lensi mahalleen heti eteisessä, alkoi oksentamaan, tässä kohtaa vauvakin heräsi kun meteli oli ihan kamalaa. Mies tuli nukkumaan suihkun lattialle, josta jossain kohtaa potkin hänet ylös sohvalle. Mä sit tietty valvoin vauvan kanssa, tosin toi äijä kuorsasi niin kovin etten mä unta saanut senkään takia.

Nyt se nukkuu tuolla ja mun tekis mieli mennä kuristamaan se. Mykkäkoulua aion ainakin pitää. Mikä siinä on, että aikuinen yli 30v mies ei osaa alkoholia juoda?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itsekin hyvin harvoin, mutta kyllähän nyt pitäisi jokaisen ymmärtää juoda HITAASTI ja seurata vaikutusten kehittymistä kehossaan. En ole koskaan ollut kaatokännissä, enkä kovin todennäköisenä pidä sitä että sellaiseen tilanteeseen joutuisin.

Pitää vain osata välillä kieltäytyä juomasta lisää muiden tahdissa. Tämä vaikuttaa siltä hankalalta kohdalta monille.

Vierailija
42/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:53"]

Hei ihan oikeasti, jos kerran puolessa vuodessa tapahtuu jotain, NIIN EI HÄTÄÄ.

Täällä meillä tuota tapahtuu joka viikonloppu, ja me emme ole wt-perhe...

[/quote]

... olette. Tuollaista menoa ei kannata katsella, varsinkaan lasten kanssa. Koko lapsuus menossa pilalle. Jos olet vain itse suhteessa ilman lapsia niin sitten voit ihan itse valita mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä poliisille ap.

Vierailija
44/59 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuli eilen, tulee varmaan tänäänkin.

Vierailija
45/59 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä set sika.

Vierailija
46/59 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis niin inhottavaa

Vierailija
47/59 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sille 6-pack olutta lähikaupasta. Miehesi arvostaa sinua suuresti kun hän herää krapulassa ja jääkaapissa löytyy kylmää loivennusta. Kossupullo pakkasessa olisi jo extraa..  ;) .

Tämän lisäksi tilaat sekä pizzaa että kebabia. Ruokaa odotellessasi käyt ottamassa hellästi poskeen. Ajoita kudin irtoaminen ja lastinnielaisu juuri siihen hetkeen kun ruoka tuodaan ovelle. Sitten hellästi ilmoitat että nyt olisi ruokaa ja kylmä olut odottamassa.

Vierailija
48/59 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ihmeessä poliisille ap.

Onko poliisilla aikakone, vai mitä meinasit heidän tekevän 4 vuotta vanhoille tapahtumille?

Kuka helwetti näitä vuosien ikäisiä ketjuja nostelee, ja miksi niihin vastailua jatketaan kuin ap olisi edelleen paikalla?

Vierailija
49/59 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle voi joskus sattua ylilyönti. Oma mies käy maks 2 kertaa vuodessa juhlimassa eikä muutenkaan ole mikään törpöttelijä. Lähti ekaa kertaa baariin isänä kun esikoinen oli 8kk. Ei ollut juonut koko aikana ha oli sitten pari tuntia pysynyt baarissa kavereiden tahdissa. Sammuminenhan siitä seurasi. Kaverit pistivät taksiin. Sattuuhan noita. Jos ei miehelles normaalia käytöstä niin anna olla. Hae aamulenkillä pizzaa ja jaffaa.

Ai pitäis vielä passata ja paapoa. Juu ei.

Vierailija
50/59 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:17"]

Eipä satunnainen överiksi meneminen kerro alkoholiongelmasta tai siitä, "ettei osaisi juoda". Kaikille nyt on selvää, että alkoholi nousee viiveellä ja eri iltoinakin voi saada eri määrillä eri suuruisen humalan, siksi niitä mokia voi sattua.

Musta on turha suuttua jos ei toistuvasti noin tapahdu.

Entäpä jos äiti tekisi näin? miksi miehiä aina ymmärretään naisia ei?

Joo miehiä pitää passata ja kantaa pizzaa.

Kantaisiko se mies äidille, kun meni vähän överiksi ja äiti herätti juovuspäissään vauvan?

Vierailija
51/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko soittaa anopille?

Vierailija
52/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotta kuivilla ollut alkoholisti. Suloinen vaimoni kesti silloinkin, kun join keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä. Ei missään tapauksessa voi vaatia kestämään, mutta kesti silti. Pääsin sitten kuiville helluntaiherätyksen avulla, jatkoin alkoholismin takia kesken jääneitä opintojani, ja tein työni luterilaisen kirkon rippikoulupastorina. Vaimoni on enemmän kuin suloinen.

Toivon helpotusta sekä miehellesi, että sinulle. Kynis.mies 

Vierailija
53/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi juo liian vähän ja harvoin jos oksentelee kuin joku teini.

Vierailija
54/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten miehesi perusteli?

Vierailija
55/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää osaavan kun tuommoiseen kuntoon päässyt.

Tämähän se olisi. Itse olen alkoholisti, mutta en juo koskaan tuollaiseen sikahumalaan. Itse asiassa rouva ei edes tajua että hapanta kuluu liian paljon. Koska kontrolli. 

Vierailija
56/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies makaa edelleen siellä suihkussa näin kahdeksan vuoden jälkeen.

Vierailija
57/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä sattuu joskus. Todella typerää pitää mykkäkoulua, sano suoraan mitä ajattelet. 

Vierailija
58/59 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä sattuu joskus. Todella typerää pitää mykkäkoulua, sano suoraan mitä ajattelet. 

Onkohan se pitänyt mykkäkoulu vuodesta 2015?

Vierailija
59/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo meni aikanaan toisin päin. Minä, nainen, olin se joka römysi yöllä kännissä kotiin ja jokusen kerran herätin lapsetkin. Hävettää suunnattomasti. Ihme että se päivä ei tullut että ukko olisi ottanut ja lähtenyt lasten kanssa. En ole enää 7 vuoteen juonut pisaraakaan alkoholia enkä aio jatkossakaan.

Oletko tänään humalassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme