Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli eilen todella kovassa humalassa kotiin

Vierailija
25.04.2015 |

Itse olin vauvan kanssa kotona. Aluksi ajattelin että ihanaa, kun tulee ajoissa kotiin, on varmaan ajatellut mua kun tietää etten saa unta jos hän on jossain. Ja vitut, se lensi mahalleen heti eteisessä, alkoi oksentamaan, tässä kohtaa vauvakin heräsi kun meteli oli ihan kamalaa. Mies tuli nukkumaan suihkun lattialle, josta jossain kohtaa potkin hänet ylös sohvalle. Mä sit tietty valvoin vauvan kanssa, tosin toi äijä kuorsasi niin kovin etten mä unta saanut senkään takia.

Nyt se nukkuu tuolla ja mun tekis mieli mennä kuristamaan se. Mykkäkoulua aion ainakin pitää. Mikä siinä on, että aikuinen yli 30v mies ei osaa alkoholia juoda?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle voi joskus sattua ylilyönti. Oma mies käy maks 2 kertaa vuodessa juhlimassa eikä muutenkaan ole mikään törpöttelijä. Lähti ekaa kertaa baariin isänä kun esikoinen oli 8kk. Ei ollut juonut koko aikana ha oli sitten pari tuntia pysynyt baarissa kavereiden tahdissa. Sammuminenhan siitä seurasi. Kaverit pistivät taksiin. Sattuuhan noita. Jos ei miehelles normaalia käytöstä niin anna olla. Hae aamulenkillä pizzaa ja jaffaa.

Vierailija
22/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin teidän viestit niin tajusin, että taisin vetää kilarit turhasta.. nyt olen vauvan kanssa lenkillä, mutta kun pääsen kotiin niin lopetan kiukuttelun. Mulla vaan on itselläni takana lapsuus alkoholistiperheessä, ja sitten luottamuspula mieheeni, nämä kaksi + kova väsymys valvomisen jälkeen taitavat muhun nyt eniten vaikuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin itse samoin. Vauva miehelle hoitoon ja bilettämään.

Vierailija
24/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä satunnainen överiksi meneminen kerro alkoholiongelmasta tai siitä, "ettei osaisi juoda". Kaikille nyt on selvää, että alkoholi nousee viiveellä ja eri iltoinakin voi saada eri määrillä eri suuruisen humalan, siksi niitä mokia voi sattua.

Musta on turha suuttua jos ei toistuvasti noin tapahdu.

Vierailija
25/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:17"]

Eipä satunnainen överiksi meneminen kerro alkoholiongelmasta tai siitä, "ettei osaisi juoda". Kaikille nyt on selvää, että alkoholi nousee viiveellä ja eri iltoinakin voi saada eri määrillä eri suuruisen humalan, siksi niitä mokia voi sattua.

[/quote]

Entäpä jos äiti tekisi näin? miksi miehiä aina ymmärretään naisia ei?

Vierailija
26/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta. Kannattaa sanoa, ettet jaksa, jos tuo tulee tavaksi, vaan sitten sinun on pakko ottaa vauva ja lähteä.

Mun isäni teki noin, kun olin leikki-ikäinen. Muistan vieläkin sen, kun äiti haki mut hoidosta ja tulimme kotiin. Isä makasi eteisen lattialla ja oksensi. Minua alkoi itkettää, koska ajattelin, että isä on kauhean sairas. Äiti sen sijaan suuttui ja huusi isälle vihaisesti, mikä oli minusta hyvin hämmentävää.

Jos ihminen ei osaa hallita juomistaan, niin koko perhe kärsii. Yksittäistapaukset ovat minusta ihan siedettäviä, virheitä voi tapahtua, mutta jos siitä tulee säännöllinen tapa, niin lähtekää pois.

Mun isäni siis on alkoholisti.

Vierailija
27/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:17"]

[/quote]

[/quote] On mullakin joskus mennyt ja ihan äiti-ihminen olen. Mies antoi nukkua iltapäivälle asti ja herätti, kun oli tehnyt mulle pyttipannua. Jos käy harvoin juhlimassa, niin joskus voi tulla ylilyönti.

Vierailija
28/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ole vielä kummallekaan käynyt noin, ei minulle eikä miehelle, ja ollaan oltu aviossa yli 20 vuotta. Joten oikeasti, en tajua, miksi aikuinen ihminen ei muka tiedä rajojaan.

Vierailija
29/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:25"]Meidän perheessä ei ole vielä kummallekaan käynyt noin, ei minulle eikä miehelle, ja ollaan oltu aviossa yli 20 vuotta. Joten oikeasti, en tajua, miksi aikuinen ihminen ei muka tiedä rajojaan.
[/quote] Ja jos kävis, niin tulisko ero? Mykkäkoulu? Terapia? Se, että teille ei ole koskaan käynyt niin ei tarkoita sitä, etteikö ihan normaalille aikuiselle voisi joskus käydä.

Vierailija
30/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:02"]

Jokaiselle voi joskus sattua ylilyönti. Oma mies käy maks 2 kertaa vuodessa juhlimassa eikä muutenkaan ole mikään törpöttelijä. Lähti ekaa kertaa baariin isänä kun esikoinen oli 8kk. Ei ollut juonut koko aikana ha oli sitten pari tuntia pysynyt baarissa kavereiden tahdissa. Sammuminenhan siitä seurasi. Kaverit pistivät taksiin. Sattuuhan noita. Jos ei miehelles normaalia käytöstä niin anna olla. Hae aamulenkillä pizzaa ja jaffaa.

[/quote]

Idiootti pitää olla, jos on pakko pysyä kavereiden tahdissa...

Vierailija
31/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana minulle ja myös miehelleni sattui noita ylilyöntejä. Ärsyttihän ne, mutta eipä niihin maailma kaatunut. Enää ei kumpikaan edes ryypiskellä :)

Vierailija
32/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:17"]

[/quote]

[/quote]

En tiedä minkä perusteella vedät johtopäätöksiä, yhtälailla sille äidille voi käydä moka. Voi hyvinkin olla, että jos pääsee ulos kerran pari vuodessa, niin omat rajat hämärtyy ja alkoholi nousee päähän muutenkin paremmin kun pitkät tauot.

Suomessa on niin paljon alkoholiongelmaisia etten itse oikein käsitä miksi inhimillisiä mokia tehneitä morkataan. 

Vierailija
33/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla myös siksi pipo kiristää, koska mä en ikinä itse tulisi tuossa kunnossa kotiin jos lapsia kotona, onneksi isompi oli yön hoidossa. En kyllä muutenkaan ole tuollaisia kännejä juonut kuin viimeksi teininä, mä tunnistan rajani. Näemmä mies sitten vaan ei.. ei siis usein tee tuota, mutta joskus. Viimeksi meillä oli kamala sota aiheesta, luulisi että toinen olisi jotain oppinut, mutta ei. Enkä mä saanut kiukuttelua lopetettua, koska nyt mies kiukuttelee mulle. Ap

Vierailija
34/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän oikeudella se sulle kiukuttelee?

Ihan uskomattoman lapsellista vetää tollaset lärvit ja vielä suuttua sulle asiasta huomauttamisesta?

Minä oikeasti pakkaisin kamani ja lähtisin reissuun pariksi päiväksi sanomatta miehelle mitään.. Siellä ryypätköön ja kiukutelkoon rauhassa.

Tuollainen käytös on ihan oikeasti alkoholistin touhua. Ei normaali-ihminen kyllä puolustele alkoholin käyttöään ja lärvejään, vaan olisi todella häpeissään..

Vierailija
35/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti, jos kerran puolessa vuodessa tapahtuu jotain, NIIN EI HÄTÄÄ.

Täällä meillä tuota tapahtuu joka viikonloppu, ja me emme ole wt-perhe...

Vierailija
36/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lasten vuoksi tuo asia pitäis selvittää. Täällä hoetaan että on ok jos tapahtuu harvoin, mutta mikä on harvoin?
Meillä isä joi ehkä harvoin, mutta ei se niitä huonoja muistoja poista. Kun oltiin isompia ja äiti oli sairaalassa, piti just sillon saada ottaa ja eipä se kuvaa ollut. Onneksi pääsin sukulaisille aina yöksi.
Alkoholisti ei välttämättä juo joka viikko, mutta se on jo ongelma jos juo itsensä hallitsemattomaan tilaan...

Vierailija
37/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tätä pitää ajatella lasten kannalta. Ei lasten tarvitse herätä yöllä kotiin örveltävään vanhempaan, eikä seuraavana päivänä katsella pahoinvoivaa ja haisevaa vanhempaa makaamassa sohvalla tai sängyssä. 

Jos ylilyönti tapahtuu, niin pitää olla joku muu paikka jonne mennään selvittämään pää ja potemaan krapula. Minusta omat vanhemmat ovat oiva osoite tällaiselle. Jos on pokkaa mennä omien lasten eteen siinä kunnossa, pitää olla pokkaa mennä omien vanhempien eteen. Samalla vanhemmat voivat katsella ja mietiskellä miten oma kasvatustyö on onnistunut.

Voin sanoa, että toimii myös ennaltaehkäiseväti.

Vierailija
38/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt isäni tulevan huonossa kunnossa kotiin, eikä mulle mitään traumoja tullut. Ei lapsetkaan traumatisoudu pienestä.

Vierailija
39/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:59"]

Mikset antanut maata siellä suihkussa?

[/quote]

Humalaiset tuottaa usein kymmenien tuhansien edestä vesivahinkoja sammumalla lattiakaivon päälle suihkun ollessa päällä. Älkään nyt vain ihmeessä antako kenenkään jäädä suihkuun sammuneena, vaikka suihku ei olisikaan päällä äkkiäkös se humalainen sen siitä avaa... ja jos itse nukut etkä herää siihen niin...

Vierailija
40/59 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja ainakaan peruskotivakuutus EI KORVAA näitä koska ne johtuu omasta törkeästä huolimattomuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme