Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä ihmettä??? Huutonetistä!!

Vierailija
01.05.2009 |

Huusin itselleni yhtävaatepakettia, siinä oli edellinen huuto n klo 21.00 26e ja itse korotin sen siis 28 euroon (korotus 2e) ja pääsin viivan alle voittavaksi huudoksi esim. klo 22.00. Kohde meni umpeen ja odottelin saavani viestin, että voitin kohteen, mutta sitä ei kuulunut, joten kävin tarkistamassa huudot niin mun huuto olikin siirtynyt toiseksi edelliseksi ja viimeinen, voittava huuto oli se joka oli ollut ennen minua se noin klo 21.00 laitettu ja siihen oli vaan vaihtunut saummaksi se sama summa kuin minä olin huutanut eli 28 euroa!

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?? Miten 26 euroa voi yhtäkkiä vaihtua 28 euroksi ja voittavaksi huudoksi?? Itse olin sen saman summan laittanut ja mulle ei tullut mitään viestiä, että huutoni olisi ylitetty!

Miten näin voi käydä?? Onko tässä joku virhe? Pitääkö ottaa jonnekin yhteyttä??

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. EI sitten tullut mitenkään mieleen TARKASTAA HETI, kun olit laittanut huudon, että huuto meni perille? EI kukaan voi olla noin DORKA kuin ap, eihän?

Usein noi korotusautomaatilla tulleet huudot näkyy vasta pitkän ajan perästä, niiden päivittyminen jostain syystä kestää joskus.

Vierailija
2/35 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei siis tullut ruutuun mitään harmaata palkkia, että joku on käyttänyt korotusautomaattia, eikä siis sähköpostiin viestiä. Korotukseni jälkeen tarkistin tilanteen ja olin voittavana huutajana viivan alla. Sitten yhtäkkiä tilanne olikin muuttunut, että voittavaksi nousi se edellinen huutaja samalla summalla, jolla siis oli näköjään se korotusautomaatti käytössä.

En tiedä oliko järjestelmässä joku virhe kun en saanut ilmoitusta korotusautomaatista jne. mutta eipä sille enää mahda mitään.

En tiennyt koko korotusautomaatinolemassaolosta, mutta tästä viisastuneena nyt tiedän. Elämäni kolmatta kohdetta vasta olin huutamassa, joten lienee normaalia;)

Kiitos paljon vastanneille! Aina oppii uutta! Aloitan uuden tietyn vaatteen metsästyksen ja tälläkertaa maksan mitä vaan, että saan sen ja nökötän nenä ruudussa siihen asti, että se todellakin on minun:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika määräytyy sen mukaan, koska on sen asettanut. =)

Vierailija
4/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 ja jotain ja summa vaan yhtäkkiä vaihtui samaksi summaksi kuin mulla!!

Vierailija
5/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukaseppa ne ohjeet uudestaan,niin ymmärrät..

Vierailija
6/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisellä huutajalla oli korotusautomaatti

Vierailija
7/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika uusi huutelija, joten en tiennyt:/

Voi itku:( Onko se määrännyt jonkun rajan mihin asti se automaatti korottaa??

Harmi, kun olisin tiennyt:( Olisin tarjonnut heti tuplana koko summan. Tarvitsin ihan oikeasti niitä vaatteita ja yhtä niistä vaatteista olin jo kuukausia metsästänyt:(

Oikeesti ihan itkettää, kun en niitä saanut:( Ei auta kuin aloittaa uusi metsästys.

Vierailija
8/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korotusautomaateja niin ei tarttis kytätä netin vieressä.....

MAksimi summa vaan sinne minkä on valmis maksamaan ja sillä siisti!

Vierailija
9/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huuto meni perille? EI kukaan voi olla noin DORKA kuin ap, eihän?

Vierailija
10/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin välillä muita sivuja ja odottelin, että tuleeko viestiä, että joku on ylittänyt huutoni ja ei tullut ja kun aika loppui niin odottelin, että tulisi viesti että olen voittanut kohteen niin eipä tullut ja menin katsomaan kohdetta ja oli käynyt niinkuin edellä kerroin.

Toi on kyllä paska systeemi siinä, ettei tule viestiä, että joku on ohittanut huutoni! Jos olisin tuon tiennyt olisin kokoajan tarkkaillut ja laittanut kunnon tajouksen kehiin!

No tietämättömyydestä rangaistaan:( Enpä tee varmasti toista kertaa samaa virhettä, että luotan että voitto on kotona kun ei ole tullut ilmoitusta siitä että joku on ohittanut korotukseni..

Paska mäihä ja harmittaa niin vietävästi, että tekis mieli alkaa parkumaan!!

Vierailija
11/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sivun ylös tulee lukemaan "huutosi on lisätty kohteen tietoihin" tai jotain vastaavaa, jos jollain on huutoautomaatti, siihen tulee heti lukemaan "toisen huutajan asettama korotusautomaatti ohitti huutosi"

Vierailija
12/35 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ne vaan on, ei sen kummosempaa. Ei ole sen arvoista sen takia alkaa itkua vääntää.

Vierailija
13/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli ja sen toisen tarjous ei sitä ylittänyt,sulla voi olla vielä mahikset saada se paketti,otat vaan myyjään yhteyttä..

Vierailija
14/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kohteen oikeasti haluaa, niin kannattaa olla linjoilla huudon päättymisen aikana ja tsekata tilanne. Voihan olla, että joku muukin on viimeisen tunnin aikana paikalla ja tarjouksen ylitysviesti tulee sähköpostitse USEIN vasta useiden minuuttien kuluttua ja sillä välillä kauppa ehtii sulkeutua.

Mutta ap:lle vinkkinä, että kannattaa käyttää sitä korotusautomaattia, jos ehdottomasti haluaa jonkun kohteen.

Vierailija
15/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta itku, vaatteet meni ja se on hyväksyttävä! Harmittaa vaan ihan oikeasti tosi lujaa:(

No aina oppii jotain, enpä tee samaa virhettä toista kertaa...

Vierailija
16/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö tullut mieleen ottaa selvää mitä tarkoittaa sana korotusautomaatti siinä kohteessa????

Vierailija
17/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin istut koneen äärellä kunnes painettuasi päivitä logoa lukee ilmossa kohde suljettu. Itse päivystän sillein että laitan viimeisellä minuutilla huudon, enkä käy pitkin matkaa korottelemassa suotta haluamaani.

Vierailija
18/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että mitenkäs se korotusautomaatti hyväksyi voittavaksi huudoksi saman summan, kuin ap:lla (28e). Eikös se sitten olisi korottanut sitä loogisesti 30euroon, kerta tämä ap:n huuto (28e) sinne ehti reksiteröityä viivan alle. No meitä tolloja riittää ja kiitos jos joku tämän selittäisi:) Miulle on kyllä tullut myös tuo ilmoitus ylittäneestä huudosta, joka ap:lta uupui. No lienee siis ihan normi juttu:)

Vierailija
19/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että mitenkäs se korotusautomaatti hyväksyi voittavaksi huudoksi saman summan, kuin ap:lla (28e). Eikös se sitten olisi korottanut sitä loogisesti 30euroon, kerta tämä ap:n huuto (28e) sinne ehti reksiteröityä viivan alle. No meitä tolloja riittää ja kiitos jos joku tämän selittäisi:) Miulle on kyllä tullut myös tuo ilmoitus ylittäneestä huudosta, joka ap:lta uupui. No lienee siis ihan normi juttu:)

Vierailija
20/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeamman summan on laittanut sen aiemmin. Eli jos hänen maksimi oli 28 hän on huutanut sen aiemmin.