Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3<3--Haahujen Toukokuu--<3<3

01.05.2009 |

Meitä keskenmenon kokeneita haahuja on odottajissa jo monta! Onnea kaikille!

Nimim: myy_81

Ikä:27

Keskenmeno/t: 10/07, 08/08

Lapsia ennestään: t 12/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Tampere / TAYS

LA: 10.7.09

Nimim: virvaliekki

Ikä: 26

Keskenmeno/t: 08/08

Lapsia ennestään: Eipä ole, eka tulossa.

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Kätilöopiston sairaala, Helsinki

LA: 29.09.2009

Nimim: Helene26

Ikä: 31v

Keskenmeno/t: 11/07, 10/08, 2/09(tämä oli tuulimuna)

Lapsia ennestään: 3 tyttöstä

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LUS

LA: 20.11 (neuvolan väittämä), 23.11 ultran mukaan

Nimim: Irish79

Ikä: 29(kohta 30)

Keskenmeno/t: 11/07 (spontaani rv 10-11, sikiö kuollut jo rv5-6), 07/08 (keskeytynyt rv10+ sikiö kuollut rv6+, lääkkeellinen tyhjennys)Lapsia ennestään:-

Paikkakunta / Synnytyssairaala:

LA:19.11.09 ultran mukaan

Nimim: Hermione-79

Ikä: Pian 30v

Keskenmeno/t: 12/04, 01/08, 07/08(tm), 12/09(kaksoset)

Lapsia ennestään: Yksi poika :)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Akaa/Tays

LA: 23.12.09

Nimim: nau

Ikä: 30

Keskenmeno/t: 8/08 10/08 ja jotain kummaa hcg-hässäkkääLapsia ennestään: tyttö 9/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Turku/tyks

LA: 9.12.2009

Nimim: minitassu

Ikä:32

Keskenmeno/t: 2/09

Lapsia ennestään: poika 04/08

Paikkakunta/ synnytyssairaala: Pohjois-Pohjanmaa/ OYS

La: joulukuun alkupuolella?

Nimim: Danja

Ikä: 28

Keskenmeno/t: 08/08 tm?

Lapsia ennestään: -

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LKS

LA: 24.11

Nimim: HuldaTilda

Ikä: 29

Keskenmeno: 01/09

Lapsia ennestään: 2 (-01 ja -03)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: PKS/ Kättäri

LA: 25.12

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä sitten niin että plussasin tänään pienen laskuhämmingin seurauksena, ihka oikea, vahva plussa paukahti 10 sekunnissa näyttöön! Jeeeeee!!!

Oon täällä ihan onnesta sekaisin ja vollannut kuin putous :) Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut mutta olen vähän ajatellut että jospa taas keksin vaan... Mutta ei sentään, ihan oikeita fiiliksiä, hassua oli se kun pari viikkoa sitten mulle tuli yhtäkkiä sellainen varma olo että olen raskaana. Sanoin sen miehellekin joka miesmäisesti toppuutteli ;)

Haahujen kuumeilupuolelta melkein kaikki onkin tuttuja, mutta muille taustoina että ollaan pk-seudulta, molemmat miehen kanssa 28v ja yritetty raskautta 8kk. Että terve vaan! Tässä vielä tiedot jos täällä joku houstaa ja jaksaa päivitellä tietoja jossain vaiheessa:

Nimim: jennuli-81

Ikä: 28

Keskenmeno/t: 10/08

Lapsia ennestään: ei

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Hyvinkää (kai?)

LA: 11.1.2010

Nyt sitten kaikki ulokkeet varpaista hiuksiin pystyssä ja ristissä että kaikki menisi hyvin...

Jennuli-81 rv4+2 (meniköhän oikein...)

Vierailija
42/94 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo hihkumassa tuolla kuumeilijoissa, kun oon lähinnä sua siellä vaklannut tässä viimeaikoina! Onnea jennuli, mahtavinta, että sun huumori siirtyi tänne ja ja ja plussa, jee!

Jennuli oot pk-seudulta, voin vaikka lainaa sulle doppleria sitten kun sen aika kohta on. :) Oon niin iloinen, täällä on jo nau ja hermione ja irish ja helene ja ketä kaikkia kuumehaahuista, ja sitten nyt sinäkin, jee. :)

Mä oon itte tuijotellut vaan noita jalkapohjia tän päivää. <3

virva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa *Jennulille* tänne puolelle ja onnea plussasta!!

Sitten pikaisesti omanapa. Tulin just kotiin parin päivän reissulta ja en ole vielä edes kerinnyt laukkuja purkamaan :)

Pahaolo on sitten nykyään niin paha etten pysty edes jääkaapilla käymään ilman että alan kyökkimään :( Oksentanut en ole vieläkään enkä varmaan kai oksennakaan mutta aibvan hirveä olo. Päässä pyörii aikä mikään ruoka maistu. Ostin eilen homeopaattisia pillereitä pahoinvointiin ja niistä sain onneksi hieman apua. Pystyn syömään vähän kerrallaan jotain kevyttä. Mutta lapsen hoitaminen tämän olon kanssa on hirveätä tuskaa :( Toisaalta olen onnellinen että olo on näin huono, ainakin tietää että kaikki on hyvin. Mutta käy voimille kun ei pysty kunnolla syömään..

Palailen taas..

*Hermione & Baby-J rv 7+2*

Vierailija
44/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hermione! Täytyy ehkä virva palata tohon doppleri-asiaan myöhemmin, kiitos kauniista tarjouksesta. Täytyy nyt vaan yrittää levätä... Mahaa juilii ja jomottaa ja välillä on tosi huono olo, ja näistä olen tietysti tosi iloinen! Sain tänään parhaalta työkaveriltani elämäni ensimmäisen äitienpäiväruusun :) Tuntui aika makealta! ja muutenkin on HYVIN erilaiset fiilikset sunnuntaihin liittyen kuin olisin osannut arvata, "harmi" vain että silloin olen sukulaisten ympäröimänä jotka pommittaa nillä iänkaikkisilla uteluilla ja jopa painostuksella, mutta en halua asiasta vielä heille mitään puhua. Hmmm, täytyy taas etukäteen miettiä hyviä vastarepliikkejä:

-"Oletko jo raskaana?"

-"En kiitos, entä itse?"

tai

-"En, sanoit minua vain lihavaksi."

tai

-"En, mutta minulla on kyllä paljon ilmavaivoja. Ehkä maha on siksi niin piukea? "

Joopa joo, lisää hyviä tarvitaan että selviän mummostani, hjälp!

Jennuli rv 4+3

Vierailija
45/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan kovasti keksiä mitä tekisin tänään. Vanhemmat on matkoilla, niin niitä ei voi mennä katsomaan. Mies on töissä ja sen jälkeen jalkapalloilemassa ja todennäköisesti olutta kittaamassa. Sisko on mökillään.

Tuumin, notta jos kävisin ostamassa lähellä olevasta Finlaysonin myymälästä jotain kivaa kangasta, ja ompelisin vanhaan sitteriin uuden päälisen. Se pitäis mut tekemisen toimessa tän päivää. Kaupassakin pitäis käydä, mutta hitsi vieköön kun siellä sataa!

Tai sitten alan rakennella kestovaippoja. Tilasin muuten netistä hirveen määrän vanhoja kestovaippoja, mutta ne pitää kyllä jotenkin valkaista eka, ne on ihan läikkäisiä. Mua se ei niin ahista, koska jos on pesty 90asteessa ja silti on likaa, niin se on silloin puhdasta likaa se. Mutta mies ei varmaan hyväksy. Niin aattelin eka koittaa valkaista, ja jos se ei onnistu niin sitten värjään.

Olin eilen ihan ahistuksessa. Se vauva näytti niin ihmeelliseltä siinä ultraruudussa, etten voi tajuta miten se voi siellä kasvaa ja tulla sitten ulos. Luulen melkein ettei voikaan, ettei tulekaan. En oikeen osaa olla onnellisen luottavainen.

virva, 19+5

Vierailija
46/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, minitassu ja virva saaneet kivat ultrakokemukset!!! Onnea niistä.

Jennulille onnittelut ja kaikki tykötarpeet matkalle mukaan! Ihanaa!

Pikaiseti kuulumisia:

Kummia unia näyttää mulle. Joinakin öinä kiipeilen esteratoja ja joinakin öinä käppäilen ison mahani kanssa kylillä... Yhtenä aamuna heräsin ihan hirveeseen uneen. Vuosin todella paljon ja lääkäri sanoi, ettei se nyt mitään epänormaalia ole. Odottele viikko ja katsotaan sitte... Onneks oli unta ja oikeata vuotoa ei ole ollut. Todella paljon siis unia viimeaikoina ollut. Normaalisti kun en juurikaan muista unia nähneeni.

Mä saatan saada ystävältäni doplerin lainaan. Tai saankin, mutta en osaa päättää uskallanko sen ottaa. Aiheuttaako se mulle vaan liikaa stressiä? Mietitään vielä. Tiistaina olis se pelätty ultra ja todella paljon jännittää onko siellä masussa eloa.

Jep nyt lähden etsimään mummoille jotain kivaa yllätystä huomiseksi. Mulla on selkeä visio mitä haluan, mutta eri asia löytyykö mitään sinne päinkään =D Onneks omalle äidille on helppo äitienpäivälahja ostaa ja se on jo hoidettu.

Hyvää äitienpäivää jo etukäteen kaikille äideille ja myöskin tuleville sellaisille ;D

Irish

Vierailija
47/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virva: maksaako vaivan alkaa vaippoja valkaiseen, kun niihin sitten tulee kumminkin uusia tahroja :). Sulla taitaa tosiaan olla touhukas keskiraskaus menossa :).

Kuinkahan kauan näitä menkkajomotuksia jatkuu. Välillä oli vähemmän ja nyt taas on. Runsaan valkkarin kans aiheuttaa säikäytysoloja ja pakko on rampata vessassa tarkistamassa. Eli hermoheikkoa oloa täälläkin. Ultraankin on vielä yli 2vkoa. Pääsisköhän tässä välissä neuvololan dopplerin ääreen. Epäilyttää myös oisko hiiva iskenyt, kun välillä kutisee ja valkkari on kellertävää. Taisit joku muu tulehdus. Kummaa hajua ei onneks oo. Maha ja suolikin on vielä oikutelleet ja oon alkanut epäillä keliakiaa. Tai sit on ärtyvä suoli tai jotain :(

Pitääkin alkaa askarrella tytön kans mummolle korttia huomiseks.

nau rv9+3/9+6

Vierailija
48/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JENNULI, sylintäydeltä onnea ja tarroja massuun!!

VIRVA, onnittelut ihanista ultrakuulumisista!! Virva kyseli jo tuolla aikaisemmin selkäkivuistani, mulla on syntymävika alaselän nikamissa, niissä on liikaa luuta muodostunut ja tietyt liikkeet ja asennot (esim.juurikin pitkä istuminen) jättää hermot nikamien väliin ja voi kuvitella mikä kipu siitä syntyy. Eilen oli niin kauhea kipu, ettei voinut yhtään suoristaa selkää ja ainut missä saan kivun laukeamaan, on suoraan selällään makaaminen. Vaikeaa, kun ei voi särkylääkkeitäkään käyttää nyt, nuo pelkät panadolit kun ei tee yhtään mitään kivulle. Pitääkin torstain neuvolassa kysyä onko mitään vahvempaa turvallista kipulääkettä, eihän tätä kestä viikkokausia tällaisena. Ja kurssilla kun istutaan paikallaan 6x45min niin siitähän tämä alkoi...

Massu alkaa mukavasti näkyä, farkut sain vielä pesun jälkeisinäkin sovitettua päälle, mutta taitaa olla viimeiset kerrat nuo normifarkut käytössä. Repäisykipuja on ollut aika paljonkin joka päivä, mutta onneksi ne on tuttuja aikaisemmistakin raskauksista niin en huolestu. Pahoinvointi alkaa selvästi onneksi helpottaa, eilen illalla oli jopa ensimmäinen raskaudenaikainen ruokahimo, himosin hot dogia niin paljon että mies joutui ostoksille vielä klo.20 illalla :D Mä kun en voi sietää nakkeja, enkä vaaleaa leipää niin taitaa kyllä olla niitä oikeita hormonihimoja.. Hyvä vaan, paino on tippunut reippaasti viikkojen aikana, ihanaa jos pääsee syöpöttelemään vihdoin!!

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!

*Helene 12+1*

Vierailija
49/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nau, heh, niin ehkä on. :) Minun mielestä niitä ei tartteis valkaista todellakaan, mutta mun mies on semmoinen.. vähän foobinen liasta. Luulen, että se johtuu kun on ollut diabeetikko kaksivuotiaasta, ja silloin aiemmin kaikki tulehdusvaarat diabeetikoille toitotettiin tosi kovaa, ja miehen vanhemmat on sitten varotelleet ainokaistaan tosi paljon. Niin luulen, ettei hän oikein.. no hänestä tuntuis varmaan huonolle laittaa likaisen näköisiä vaippoja lapselleen.

Mutta joo, katotaan miten käy.

Mulla oli menkkajomotuksia aina tonne.. varmaan viikolla 15 asti aina välillä. Nytkin jomottaa, muttei menkkamaisesti.. enemmän sillai arastaa mahaa. Se on kyllä ahistavaa, jännittää joka kerta kun valkkaria valahtaa!

Helene, Kuulostaa tosi kurjalta toi sun selkä! Varmaan ne neuvolassa osaa sanoa jotain siihen. Ja itelle tarjottiin heti fysioterapiaa ton selän takia kun siitä kysyin.

Mieliteoista semmosta, että näin telkkarissa lihapiirakkamainoksen, ja tuli mieleen että enpä ole vuoooooosiin syönyt lihapiirakkaa. Ostin niitä sitten kaksi tänään, söin toisen eka. Tuli ihan huono olo. Sitten se meni ajan kanssa pois, ja menin dorka syömään sen toisenkin, ja nyt on taas huono olo. Ei opi vähästä!

Päälystin vanhana ostetun sitterin Finlaysonin Ajatus- pandakankaalla. :) Tuli aika hieno. Ehkä tosiaan on touhukas keskiraskaus menossa.. :D

virva, 19+5, mies saunomassa ja kaljottelemassa.

Vierailija
50/94 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiön talkoissa olen orjuuttanut väkeä joka oli yllättävän säänkestävää :) Lopuksi kyllä myös huolehdin tarjoilut, eli ihan hyvä lopputulos kaikkien kannalta!

Tänään on ollut aika hyvä olo, menkka-olo iski vain pari kertaa eikä silloinkaan niin lujasti kuin on välillä tehnyt. Silloin alkaa vatsassa ja selässä polttava, juiliva kipu ja on pakko kiemurrella että sen saa laantumaan.

Helenellä ja Virvalla mielenkiintoisia himoja, ehkä Virva koitat nyt noita lihiksiä kuitenkin välttää ;) Ja Helene taas popsikoon mitä mieleen juolahtaa, niin lähtee painokin nousemaan! Ja ihailtavaa tarmokkuutta ompelu- ja valkaisumeiningeissä! Joko olet saanut miehen kotiin vai meneekö pidemmän kaavan mukaan?

Meillä mies valmistautuu isäksi tuloon lukemalla uudestaan Juha Vuorisen Juoppohulluja, joissa vaimo on raskaana. Se odottaa jo pelonsekaisella huvittuneisuudella alanko mäkin raaputtaa kaakelilaastia kalkin himoon ja vaatia tynnyrikaupalla suolakurkkuja...

Naulla inhan kuuloisia oireita, toivottavasti saat pian lääkäriajan ja paikat kuntoon!

Hermionelle tsempitykset, kurjaa että olet noin huonovointinen! Toivottavasti olosi pian paranee eikä BJ pistä sua kulkemaan vaikeimman kautta (vaikka se kyllä sopisi Hänen mentaliteettiinsa kuin nakki muusiin).

Hei minkä kokoisissa kaupungeissa asutte ja miten nopeasti olette saaneet ekan neuvola-ajan? Mietin tässä että alkaisiko sitä viikon päästä soitella vai koska.... Etteivät nyt ihan hysteerisinä pitäisi :)

Jennuli rv 4+5 tarkistuksen jälkeen

Vierailija
51/94 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että tuli se mies kotiin, aika aikaisin jo. Ilmeisesti oli ollut hauskaa monta kertaa, ainakin se useasti kerrottiin. Ilta oli tainnut kiertää luupilla, tarinoista päätellen. :D Piti pysyä jonkin aikaa miehen kanssa hereillä, että saatiin verensokerit eka jotenkin edes hallintaan, ja tuntui, että juukeli jaksako kuunnella tätä tunninkaan, kun viiden minuutin välein alkaa tarinat liki alusta. :D Mutta hyvä kun oli hauskaa.

Nyt oottelen tässä, että koska se muistaa että on äitienpäivä.. Sanoin kyllä etukäteen, ettei nyt vielä tartte juuri muistella, mutta silloin se sanoi, että eikös se juuri olis mukavaa. Mut nyt on tainnut unohtaa koko asian.. vähän mälsää.

Jennuli, mää kun asun helsingissä, niin ainaskin sain neuvola-ajan varsin äkkiä soiton jälkeen. Soitin vasta, kun olin käynyt varhaisultrassa, muistaakseni. Eihän sillä niin kauheesti ehkä väliä, kuhan nyt ennen kymppiviikkoa käy.

virva, vonkale 19+6 ja krapulamies (joka oli illalla kovasti sitä mieltä ettei krapulaa saakaan - vahvasti itte veikkasin toiseen suuntaan. :D)

Vierailija
52/94 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä on vietetty ekaa kertaa näin iloisissa tunnelmissa :) Illaksi vielä menemme asuntonäyttöön, katsotaan tuleeko pankkiin asiaa...

Meillä meni Virva toi miehen muistamiskuvio ihan samalla replikoinnilla, paljon puhetta mut ei toimintaa :/ Miehet...

Jennuli-81 rv 4+6 (ihanaa sanoa näin, yk:t alkoi tulla jo korvista!)

Vierailija
53/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on maanantai. Se on toisaalta kiva, koska rv:t vaihtoi etulukua: 20+0.

Jennuli, mä oikeesti kyllä ehin loukkaantua sille miehelle! Kun tosiaan, ihan semmoinen aamukahvin keitto tai joku olis ollut riittävä. Sitten kun sanoin, että harmittaa, olis miehellä vielä päivän mittaan ollut monta tilaisuutta paikata asia: Lähdin oman äidin luo, mies jäi tekemään äidilleen korttia, olisi silloin voinut tehdä minullekin, tai poimiessaan valkovuokkoja äidilleen, olis poiminut minullekin. Mutta koska en ollut varsin vihainen, vaan pettynyt, niin eihän se mies tajunnut.. Huoh. Miten niille pitäis aina vääntää niin rautalangasta kaikki.

No, sama se, oli kuitenkin ihan mukava päivä eilinen. Olin vaan tosi väsynyt ja vähän huonovointinen, kun olin yön viettänyt mittaillen sen miehen sokereita. Appi sanoi, että "ethän sinä hänen äitinsä ole", johon vastasin tiukkaan, että en mutta hänen _lapsensa_ äiti olen. Ja teki mieli jatkaa, että viime yönä tuntui kyllä vähän kui lasta hoitaisi.. :D

Olen syönyt viikonloppuna aivan tajuttoman huonoa ruokaa. Eilenkin söin pitsan. Sitä oon kaivannut kyllä jo viikkotolkulla.

Huomenna neuvola, eipä tartte pelätä, että paino oli tippunut tällä kertaa. :D

virva, 20+0

Vierailija
54/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taas ultrassa, koska tätä alkuraskautta seurataan nyt tarkasti noiden kahden edellisen keskenmenon vuoksi. Lääkäri tutki ruutua hyvin pitkään, ei näyttänyt mulle. Itku meinasi tulla, olin ihan varma, ettei kohdusta löydykään enää mitään. Sitten lääkäri käänsi ruudun mua päin ja sanoi: "Tällaista täältä löytyy. Varmaan osaat itsekin tulkita."

NIITÄ ON KAKSI!!! molemmilla on myös sykkeet jo!

Mä en kestä, ajatukset on täysin sekaisin ja itkettää ja naurattaa. Elämä on ihanaa ja miten tällainen tuplayllätyspaketti voi tulla meille?! Aivan mahtavaa!

Vierailija
55/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä ultrakuulumisista!!!!

Sain soittoajan viimehetkillä neuvolan tädin kiinni ja sain lähetteen labraan. Sinne suuntaan huomenna, niin ei tarvii sitten miettiä onko tulehdusta vaiko eikö.

Tuli oltua koko päivä liikenteessä ja nyt on Väsy.

nau rv 9+5/10+1

Vierailija
56/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kaksoset. :) Tuplaonni. <3

Vierailija
57/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat nyt sylin täytettä kaksin verroin :) Voin vaan kuvitella fiiliksiäsi ennen ja jälkeen kun lekuri suunsa avasi... Mitenkäs pitkällä sä jo oletkaan?

Itsellä huoli painaa puserossa näiden mahakipujen vuoksi. Vatsaa alkaa polttaa ja kipu on mielestäni aika kova, välillä ihan pitää alkaa huojutella kun se helpottaa. Maha muuttuu myös ulkopuoleleta ihan kuumaksi. Viime yönäkin heräsin siihen kahden aikaan, meni vartissa ohi. Eipä ole saanut tässä kyllä kovin hyvin nukuttua, heräilen muutenkin vähän väliä. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? En tiedä voiko olla kohdun kasvukipuja vai mitä? Eilen ja tänään on lisäksi tullut tosi hassuja tuntemuksia, kuin elohiiri kohdun seudulle, vipattaa hetken aikaa.

Sain tänään varattua ajat varhaisultraan yksityiselle tälle torstaille, kunnallisen eka neuvolakäynti meni kesäkuun ekalle viikolle. Ajattelin että saisin tolla ultralla mielenrauhan siitä, mitä nää kivut on ja onko masussa kaikki oikeissa paikoissa ja hengissä. Mulla oli ihan täys työ muuten pitää itseni kasassa kun juttelin neuvolan tädin kanssa tänään, alkoi niin kovasti itkettää - ihme herkkis... Eilen tuli ekan kerran halailtua pöntön kanssa ja mitään vuotoa ei ole onneks ollut, ne oli neuvolan tädinkin mielestä hyviä merkkejä :)

Jennuli rv 5+0

58/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää myöhästynyttä äitienpäivää meille kaikille =)

*helene:* Repäisykipuja lonkissa on mullakin välillä, esim. kun nousee liian äkkiä ylös tai joskus aivastaessa.

Mieliteoista mulle on tullut sipsit. Niistä vain tulee huono olo joten en välittäisi syödä niitä. Ostin kuitenkin kokeiluun 30% vähemmän rasvaa -sipsejä (arvelisin että huono olo johtuu rasvasta); jos niistäkin tulee huono olo niin sitten täytyy vain olla ilman. En sitten tiedä johtuuko vain suolan puutteesta toi sipsien himo... Onneks en niitä kuitenkaan koko pussia vedä vaan ihan vain pari-kolme kourallista.

*virva* on ollut touhukkaana :) Olisinpa miekin mutta tuntuu etten jaksa tehdä yhtään mitään. Johtuu varmaan alhaisemmasta hemoglobinista...

Miten muuten syöttekö te jotain monivitamiineja jotka on tarkoitettu raskaana oleville? Ajattelin vain, että jos niissä olisi myös rautaa...

*Jennuli:* Itse asun lapissa ja täällä määrätään neuvolakäynnit sinne 10rv tienoille vaikka soittaisikin neuvolaan heti plussauksen jälkeen; siis itsehän en tietenkään tehnyt niin vaan soitin varhaisultran jälkeen.

Niin ja miten asunnonkatsastaminen meni?

*Mariannelle* onnittelut kaksosista!!! Oli varmasti piinaavaa kun et nähnyt heti ruutua.

*ON:* Täällä eletään piinaavan hidasta päivää. Huomenna olisi se np-ultra. Jännittää kovasti että löytyykö elämää; kävinhän mie siinä varhaisultrassa mutta silti jännittää että onko kaikki edelleen kunnossa kun tää raskaus on ollut tähän asti aika helppo.

Pitäis vaan saada jotain muuta mietittävää mutta kun ei tosiaan jaksa puuhailla mitään kun koko ajan väsyttää :( Pitää vissiin hommata rautatabletteja tai jotain...

Huomenna olis myös työhaastattelukin. Eihän siinä ole kyse kuin kesän ajan kestävästä myyjän paikasta mutta se olisi elintärkeää saada nyt niin voisi sitten tehdä vauvallekin hankintoja <3

Jännäävä Danja, rv 11+6

Vierailija
59/94 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos Haahuihin syntyisi oikein kaksoset :)

*Danjalle* onnea np-ultraan. Kyllä se varmasti hyvin menee :)

*Jennuli*. Kyllä on ihan normaalia kaikki kovatkin kivut alkuraskaudessa. Mulla jomottelee masu tällä hetkelläkin :) Viime raskaudessa kun loppui masun jomotukset yhtäkkiä aloin epäilemään heti onko pikkuinen enää hengissä. Ja ei ollut meidän kaksoset enää silloin ollut viikkoon hengissä. Nyt on ainoastaan hyvä mieli kun jomottelee. Tietää että siellä joku pikkuinen raivaa itselleen tilaa kasvaa. Toivottavasti ainakin. Ja repäisykipuja on päivän mittaan ihan jatkuvasti. Masu alkaa jo olemaan aikamoinen pallo :)

Aika aikaisin menet ultraan. Itse otin sen ekan ultra ajan vasta rv 6+6 siksi että varmasti näen siellä elävän alkion sykkeen kera. Joo ja meillä ainakin täällä mennään neuvolaan vasta rv 8-9. Itse ajattelin varata ajan rv 10+ viikolle että voi kuulla sydänäänet. Sitä ennen neuvolassa on vain tylsää jaarittelua ja lappujen täyttelyä.

*Virvalla* onkin oikein puuhakas keskiraskaus meneillään. Nyt sun onkin hyvä touhuilla kun ei masu vielä paina. Loppuraskaudessa lakaakin olemaan sitten eri fiilikset.

*Omanapa.* En millään jaksaisi odottaa ultraa ja siihen on vielä viikko :( Olen jotenkin ihan varma ettei meidän Joulun ihme ole enää silloin hengissä. Menettämisen pelko on ihan hirveä varsinkin kun on toisen nähnyt jo kerran ultrassa hienosti kasvavana. No saas nähdä mitä tästä tulee :( Mulla olisi perjantaina anatomian tentti mutten ole pystynyt yhtään keskittyä lukemiseen. Jännittää se ultra niin valtavasti..

*Hermione ja B-J rv 7+5*

Vierailija
60/94 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti omasta navasta nähtyä ;D

Np ultra onnellisesti takana. Napero esitteli itseään mieluusti ja mitat saatiin helposti otettua. Niskaturvoke pikkasen päälle 1mm, joten ei kuulemma huolta. Multahan otettiin se seerumiseula, eli sitä odottelen vielä... Hyvin oli kaveri kasvanut. On jo reilun 7cm pääperämitaltaan. Ihana pikkunen vispas jalkojaan ja heilutteli käsiään. Saatiin lasketuksi sormet ja kaikki=D Selvästi näkyi jo melko paljon rakenteita kuulemma sellaisiakin joita usien nähdään selvästi vasta rakenneultrassa. Liekö yrittänyt kätilö rauhoitella minua kun olin niin paniikissa ettei kaikki olisikaan hyvin ;D

Irish ihan onnesta soikeena koettaa saada kasattua itsensä iltavuoroon