Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3<3--Haahujen Toukokuu--<3<3

01.05.2009 |

Meitä keskenmenon kokeneita haahuja on odottajissa jo monta! Onnea kaikille!

Nimim: myy_81

Ikä:27

Keskenmeno/t: 10/07, 08/08

Lapsia ennestään: t 12/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Tampere / TAYS

LA: 10.7.09

Nimim: virvaliekki

Ikä: 26

Keskenmeno/t: 08/08

Lapsia ennestään: Eipä ole, eka tulossa.

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Kätilöopiston sairaala, Helsinki

LA: 29.09.2009

Nimim: Helene26

Ikä: 31v

Keskenmeno/t: 11/07, 10/08, 2/09(tämä oli tuulimuna)

Lapsia ennestään: 3 tyttöstä

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LUS

LA: 20.11 (neuvolan väittämä), 23.11 ultran mukaan

Nimim: Irish79

Ikä: 29(kohta 30)

Keskenmeno/t: 11/07 (spontaani rv 10-11, sikiö kuollut jo rv5-6), 07/08 (keskeytynyt rv10+ sikiö kuollut rv6+, lääkkeellinen tyhjennys)Lapsia ennestään:-

Paikkakunta / Synnytyssairaala:

LA:19.11.09 ultran mukaan

Nimim: Hermione-79

Ikä: Pian 30v

Keskenmeno/t: 12/04, 01/08, 07/08(tm), 12/09(kaksoset)

Lapsia ennestään: Yksi poika :)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Akaa/Tays

LA: 23.12.09

Nimim: nau

Ikä: 30

Keskenmeno/t: 8/08 10/08 ja jotain kummaa hcg-hässäkkääLapsia ennestään: tyttö 9/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Turku/tyks

LA: 9.12.2009

Nimim: minitassu

Ikä:32

Keskenmeno/t: 2/09

Lapsia ennestään: poika 04/08

Paikkakunta/ synnytyssairaala: Pohjois-Pohjanmaa/ OYS

La: joulukuun alkupuolella?

Nimim: Danja

Ikä: 28

Keskenmeno/t: 08/08 tm?

Lapsia ennestään: -

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LKS

LA: 24.11

Nimim: HuldaTilda

Ikä: 29

Keskenmeno: 01/09

Lapsia ennestään: 2 (-01 ja -03)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: PKS/ Kättäri

LA: 25.12

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pystyin kirjautuun sähköpostiosoitteella ja uudella salasanalla, siis ei nimimerkillä.

nau, joka ei nyt jaksanut kirjautua...

22/94 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs sain selvitettyä ylläpidon kanssa tän kirjautumisen ja vaihdoin numeron nimeni perään (eli oon ent.Helene26) :)

Ihmettelinpä tuossa viimeisessä kirjautuneessa viestissäni, miksi ihmeessä mun nimmari näkyy selene-nimisenä:o Ikinä en ole sellaisella nimmarilla tänne kirjautunut!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistanut muuten. Mutta mikäs siinä!

Ostin kuulkaas siskot vaunut! Käytetyt teutonia fun 2006-vaunut. Ei ehkä unelmat, siis ihan uutena olis ollut ehkä vielä kivemman värisiä, mutta kun hintaa siitä väristä olis tullut 400e lisää, niin päätin sitten tinkiä vähän. Muutoin mainiot.

Jahka viitin, otan niistä kuvan ja pistän sinne logiin.

22+5

Vierailija
24/94 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea HuldaTilda! Mahtavuutta, että tulit tänne joukon jatkoksi!

Nau, meillä täällä on lääkäri vasta joskus rv 20. Aiempaa ei ole.

Ja Helene, ihanat kuvat sait. :) tosi selkeet ne on, musta tuntuu että meiän on niin sumuiset. Jos jollekin näyttää, niin saa olla kauheesti selittämässä että on siinä ihan oikeesti joku, katonyt. Ja hyvä kun tarkisti sen kohdun suunkin, eipä tartte sitäkään miettiä.

Mutta sitten Pocahontas. Olen tosi onnellinen plussauutisistasi, mutta äärimmäisen pahoillaan, että ne otettiin vastaan noin! Olipa törkeää toimintaa mieheltä! Koska kyllähän tämä tilanne satuttaa enemmän kuin ehkäisyn käyttäminen, jos hän ei siis lasta tahdokaan. Hän vaikuttaa todella julmalta, ja onkin todennäköistä ettei häntä tulla rakastamaan niinkuin olet rakastanut, mutta se on varma että sinua tullaan! Löydät varmasti paremman miehen, sellaisen joka rakastaa samalla voimalla takaisin.

Mutta lapsen pitämisen tai abortin suhteen en osaa neuvoa ollenkaan. Luulen, että jos itse olisin raskaana ja mies lähtisi, pitäisin lapsen, mutta en osaa sitä varmaksi sanoa itsekään! On ihan ymmärrettävää haluta perhe, ei pelkkää lasta, ja kun sitä oltiin tavallaan jo tarjoamassa.. on kolaus varmasti valtava! Mutta toisaalta en usko, että elämäsi olisi pelkkää selviytymistä lapsen kanssa kahdestaankaan, koska lapsesta saa paljon. Ymmärrän ratkaisusi, mihin sitten päädytkin. En usko, että sinun kannattaa ajatella yhteenpalaamista minään vaihtoehtona. Sinua on kohdeltu täysin törkeästi, ja se linja varmaan jatkuisi, jos suhde jatkuisi. Toivon, että keräät itsesi ja elämäsi kasaan, ja koitat siirtyä miettimään jotain muuta.

Se on kyllä kamalan vaikeaa. Erotessani vuosia sitten aiemmasta miehestäni, kesti todella kauan kokea olevansa jotenkin kasassa taas. Mutta kyllä se tapahtuu, se vaan ottaa aikaa. Viisas sisareni sanoi minulle keskenmenon aikaan, että elämässä tapahtuu surullisia asioita, joille ei mahda mitään. Ne on surtava, vaikka jokainen solu ruumiissa sanoisi että tämä on liian iso asia mahtumaan minuun, surtava on.

Onko sinulla muuta verkkoa ympärilläsi, perhettä, ystäviä? Voitko soittaa neuvolaan, ja jutella siellä? Missä asutkaan? Jos isommassa kaupungissa, ehkä voisit neuvolan kautta nähdä yksinhuoltajaäitejä, ja jutella heidän kanssaan. Sen jälkeen voisi olla helpompi päättää onko se elämä sinua varten.

Me haahut ollaan sitten kyllä täällä, että kirjoittele vaikka tänne jos se helpottaa!

virva, joka heräsi taas aikaisin, sekä juniori, joka myös heräsi potkimaan.

Vierailija
26/94 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*HuldaTildan* tervetulleeksi ja onnittelut plussasta!! Kiva että on joku muukin jolla melkein sama la :) Mullakin olisi oviksesta laskettuna la 24 päivä :)

Ja kiitos *Virvalle* uudesta toukokuun pinosta :)

Huh, kun väsyttää ja huono olo.. koko päivän ollut viereita ja kamala hälinä talossa. Nyt odotan vain että saan esikoisen nukkumaan ja mennään miehen kanssa kaksin saunaan <3

Hermione taas...

Vierailija
27/94 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava pitkä vapaa! No kotosallahan sitä ollaan muutenkin, mutta nyt saatiin olla koko porukalla ja pe-la oli tosi kivat ilmat!!

Tervetuloa HuldaTilda ja Pocahontas, onnittelut plussasta! Mutta voi Pocahontas millaisen vastaanoton sait!!! On tosi vastuutonta jättää ehkäisy ja ehdottaa sit aborttia kun plussa tulee... Mies kai kuvittelee abortin olevan ehkäisy!!! :( Minulla edellisessä avoliitossa mies päätyi ratkaisuun ettei halunnut lapsia. Tein sitten tuolta pohjalta ratkaisiun ja erosin kun oma vauvakuume oli kova. Tuli sitten jälkikäteen tilanne et menkat oli myöhässä ja jouduin pohtimaan hetken mitä tekisin jos olisinkin raskaana. Luultavasti olisin pitänyt lapsen, mutta kovia pohdintoja itsekin kävin. Toisenlaiseen ratkaisuunkin päätyminen on kyllä tuollaisessa tilanteessa enemmän kuin ymmärrettävää. Varmasti mielialat vaihtelee, mutta tsemppiä Pocahontas ja tulehan kertomaan ajatuksiasi! Toivottavasti et ole pohdintojesi kanssa yksin.

Helene, ihania kuvia! Tosi tarkkoja :)

Virva, minulla oli supistuksia tosi herkästi ensimmäisessä raskaudessa. Sain kuulla tosi monelta taholta että kaikillahan niitä on. Äitinikin sanoi, että reagoitkohan turhan herkästi. Minullekin työkaveri sanoi kun samaan aikaan toinen työkaveri jäi sairauslomalle että kaikilla niitä on, jotkut vain reagoi niihin turhan herkästi. Jouduin sit melkein heti itsekin jäämään siarauslomalle ja arvasin vaan tämän työkaverin mietteet. Mutta itse nyt keskosen synnyttäneenä sanon että älä rehki yhtään ylimääräistä jos supistuksia tulee. Todennäköisesti ne on ihan vaarattomia, mutta ei niitä kannata provosoida jos niitä tulee jostain tosi herkästi. Itse jätin kaiken muun liikunnan paitsi kävelyn. Huomasin että ihan stressikin niitä aiheutti, eli tiukemman työpäivän jälkeen illalla oli tosi paljon supistuksia. Eli otahan ihan rennosti!!

Minulla piti olla tänään eka ultra. MUTTA soittivat ja siirsivät sen keskiviikkoon!!! Tuollaisen pitäsi olla lailla kiellettyä. Pari piinailupäivää lisää... Niin, en ole käynyt vielä missään ultrassa eli toivottavasti siellä nyt joku asustelee...

Minitassu, rv vielä arvoitus

Vierailija
28/94 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, jaksamista huonon olon kanssa!

Kiitos minitassu kun vastasit! Oon itekin ajatellut, että en tosiaan viitsi nyt mitään semmoista tehdä mistä supistuksia tulee, mutta aika vähän jää sitten mitä voi tehdä. Kaikkien mielestä ne on vaarattomia, mutta ei tässä viiti mitään riskeeratakaan. Eilen ei tullut montaakaan, ihan illalla vasta pari. Aamuisin tulee herätessä herkästi ihan maatessakin, varmaan jostain venyttelystä.. tai sen lapsen liikkeistä, en osaa sanoa. Ja tosiaan päivän mittaan tuntuu, että maha jotenkin väsyy varsinkin jos on ollut liikkeellä, ja silloin tulee niitä herkemmin.

En ole aina ihan varma onko välillä kyseessä vauva, joka työntää itseään seinää vasten. Voiko se nyt vielä semmoista jaksaa tehdä? Joskus tulee nimittäin pieneen osaan kohtua semmoinen työntävä olo, tuntuu vähän supistukselta, mutta on vaan niin pienessä osassa.

No torstaina on rakenneultra, ja aion sillon kysyä voisiko kätilö tarkastaa kohdun suun samalla. Aion myös yrittää kurkkia näkyisikö sukupuoli, mutten aio kysyä siitä.

Minitassu, ultran siirtäminen pitäisi tosiaan kieltää! Voi että, sitä ehtii niin odottaa ennen, ja sitten ne vielä soittavat.. huh.

Eipä järin muuta. Ollaan miehen kanssa kovasti koitettu saada häntäkin tuntemaan potkut, mutta niitä ulos asti tuntuvia on niin harvoin, että aina ison potkun jälkeen huuan hänet kokeilemaan, ja sitten se jo loppuu.

virva, 19+0, viikko vielä niin on puoliväli takana!

Vierailija
29/94 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuldaTilda ja Pocahontas tervetuloaa ja onnittelut.

Pocahontasilla onkin aikas kurja vastaanotto ollut. Ei voi käsittää miehen lapsellisuutta asiaan. Sulla on todella raskaat ajat ja toivottavasti saat tukea jostain. Onhan sinulla läheisiä ihmisiä ympärillä? Tänne toki voit ajatuksia purkaa ja yritetään omalla tavallamme auttaa tätä kautta. Tsemppiä ja iso halaus!!

minitassu: joo, vois tommoset peruutuukset todellakin laissa kieltää. Ikävää että joutuu vielä odottamaan. Toivotaan kuitenkin, että keskiviikkona siellä köllöttelee jotain ihanaa ;D

Meni vapaat ihan liian nopsaan ohi. Eilinen päivä oli ihan kamala. Jostain syystä en toissa yönä saanu nukuttua kunnolla ja arvatkaa vaan kostautuiko se eilen. Sain kärsiä kaikkien aikojen pahimmasta myötätuntokrapulasta kaikkien puolesta jotka sen oli itseleen hankkineet! Olin niin väsynyt etten jaksanut muuta kun itkeä. Yökötti, onneks ei tarvinnu oksentaa, haukotti, koski päähän yms... Mies luuli että on joku hirvee hätä kun mä itkee vollotan ja valitan etten voi nukkua. Pahinta tosiaan oli se ettei des päiväunet onnistunut. Kokeilin useaan otteeseen, mutta ei niin ei. Parin minuutin tirsat ja sitten taas kuvotus pääsee valloilleen. Muutenkin koko viikonloppu on ollut aika etova olo. Luulin sen jo vähentyneen.

Ihan kamalaa huomata, että en voi olla meidän koiravanhuksen kanssa kovinkaan lähekkäin, kun sekin muka haisee niin pahalle. Mies ei huomaa hajua, joten pakko kai johtua sitten mun herkästä nokasta. Koira on aiemmin tottunut iltaisin istumaan sylissä ja saanut nukkua makuuhuoneen lattialla mun puolella sänkyä... nyt ressukka joutuu kärsimään mun takia :(

Mulla olis vielä reilu viikko np-ultraan. Ihan hulluna pelottaa!!! Pitkä viikko tulossa.

Irish rv11+4

30/94 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvolakäynti on nyt käyty ja reilu tunti siellä vierähti. Lähinnä jutustelua ja kyseli kaikenlaista, hemoglobiini ja verenpaine mitattiin sekä paino. Hemoglobiini oli vähän alhaalla (114) ja sitä kuulemma seurataan, verenpaine oli normaali ja painosta nyt vähän "paasasi"; sokerimittaus on 3vk:n päästä :/

Lähete np-ultraan lähtee tänään; toivottavasti saan ajan mahdollisimman pian! Alle kahden viikon päähän kuitenkin.

Danja, rv 10+6

Vierailija
31/94 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten se kauan odotettu tuomionpäivä ja pääsemme katsomaan onko meidän Baby-Jesus oikeasti olemassa, hengissä ja kehittyvänä. Pelottaa aivan tajuttomasti.. fiilikset vahtelee toivosta epätoivoon..

Oireet on kuitenkin edelleen kohdillaan joten sen puolesta ei ole pelättävää. Mutta en oikein niihin osaa enää luottaa..

*Hermione rv 6+6 vielä toistaiseksi..*

Niin ja *Virvalle* vielä tsempityksiä suppareiden kanssa. Ne harjoitus supistelut kuuluu raskauteen. Kohtu siellä vain harjoittelee tositoimia varten. Älä niitä stressaa. Itselläni kanssa supisteli koko esikoisen odotus ajan jostain rv 17 asti. Iltaisin oli maha ihan kivikova ja painoi inhottavasti mutta siihen tottui. Ja tässä raskaudessa en voi edes lepäillä ( siis jos tämä onnistuu) kun on tuo taapero jonka perässä saa juosta päivät pitkät ja joutuu sitä vielä kanniskelemaan ja nostelemaan. Tiedän että supistuksia tulee olemaan päivät täynnä. Välillä vaan täytyy käydä lääkärillä tsekkaamassa että kohdusuu pysyy kiinni. Esikoisen raskaudessa pysyi kiinni just niin kauan kuin pitikin :)

Vierailija
32/94 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen kertomaan että ultrassa kaikki loistavasti!! Siellä se meidän pieni rakas köllötteli vinhan sykkeen kera. Kokoa hänellä huiput 8.5mm ja vastaa rv 6+6 niin kuin pitääkin. Onnen kyyneleet kyllä tuli silmiin kun sen näki. Näin pitkälle emme ole kolmessa viime raskaudessa vielä päässet puhtain paperein.

2 viikon päästä kontrolliultraus vielä, koska ei muuten pää kestä...

La 24.12 Nyt sitten taas 2 viikon piina.. ja paljon epätoivoa..

*Hermione & Baby-Jesus 6+6*

Vierailija
33/94 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ultrakuulumisista, HERMIONE!! Täällä ollaan väsymyksen kourissa, eilen alkoi kurssini ja kyllä on työn ja tuskan takana pysyä hereillä enää ruokailun jälkeen.. iltapäivisin sitten pahoinvointi on kauhea, kun on niin väsynyt:( Ja kaiken kukkuraksi sain jo eilen ekana päivänä hirveät selkäkivut huononmallisesta tuolista, joutuu kävellä ihan sivukenossa kun ei saa oikenemaan vasenta alaselkää:( Alkaa myös olla se aika, että saa pian siirtyä äitiyshousuihin, tekee tiukkaa tavallisilla farkuilla enää, varmasti viikon päästä viimeistään joutavat kaappiin odottelemaan ensi vuotta:) Harkitsen edelleen sitä kotidoppleria, pianhan alan liikkeet kuitenkin tuntea niin oon miettinyt että meneeköhän hukkaan tuo laite. Mutta harkitsen silti, taitaa siinä olla kuitenkin se jälleenmyyntiarvokin..

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, ihanaa kun on positiivisia uutisia monella!!

*helene 11+4*

Vierailija
34/94 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irish, se on kyllä jännä miten voikin kärsiä krapulasta ilman juomista. Ittekin olen kerran jos toisenkin raskauden aikana voivotellut "rapulaa". Mutta voi että kuulostaa kyllä aikamoiselta väsymykseltä!

Ja jaksamista ultraa ootellessa! Kamalan pitkiltä voi päivät tuntua.

Danja, sullakin on aika pieni aika lopulta enää np-ultraan. Varmaan jännittää! Minäkin pääsen sokerirasitukseen, sekä iän että lievän ylipainon takia. Kyselin sillon ekalla neuvolakerralla, että paljonko painoa saisi tulla, ja kuulemma 5-6kg riittäisi. Tähän mennessä paino on vain tippunut, en ihan osaa sanoa miksi. Semmoista on liikkeellä suvussa. Miten muiden painot on lähteneet liikkeelle? Mulla tuli vissiin eka kilo, ja sitten tippui puolitoista. Jännä nähdä mitä sanotaan seuraavalla kerralla, eli ensi viikolla.

Ja Hermione, Mahtavaa! Onneksi olkoon, siellä jesse-vauva köllötteli sitten! Onneksi saat ultria noin tiheällä tahdilla. Olen kyllä nyt luottavainen sun puolesta, saat vielä tosiaankin päästä nostelemaan isosta mahasta huolimatta taaperoasi. :)

Helene, Millaista se sun selkäsärky on? Mulla alkaa selkää särkeä heti, jos olen kovalla alustalla selällään. Harmillinen homma. Jaksamista kanssa sen pahoinvoinnin kanssa. Toivottavasti helpottaa pian!

ON: Ollaan kauheesti koitettu saada miestä tuntemaan potkuja. Eilen ehkä tunsi kevyen, mutta kun kovat potkut on vielä niin harvassa. Ja huomenna on ultrapäivä, jee ja hui.

virva, 19+2

Vierailija
35/94 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin mietin, että onko se turha kapine kun liikkeetkin alkaa tuntua. Mutta niitä liikkeitä tuntuu pitkän aikaan niin harvoin, että ei aina ole ihan varma onko kaikki hyvin, ja sitten kanssa välillä olin ihan varma että kuvittelen ne kokonaan. :D Mutta jos elää ilman sitä, niin hyvä varmaan niinkin. Musta se on kuitenkin tosi ihana olla olemassa.

Vierailija
36/94 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pieni elävä sikiö! Oli lääkärin eka sanat ultratessa tänään :) :) Ihanat sanat joita olin odottanut ja onneksi en turhaan!! Kyyneleet vain valui silmistä kun seurasin monitorilta, kun pieni sydän sykki ja pienokainen siellä liikuskeli. Rakenteet oli ok ja niskaturvotus vaan 0.9mm. Eli kaikki paremmin kuin hyvin!!! Viikkoja oli jo ultran perusteella 11+4, mutta laittoivat km:n alkamispäivän suhteen eli la 23.11. ja nyt viikkoja 11+2. On se vaan jännä että normaali kierto on alkanut heti vuodon alettua.

Danja, Irish, Helene ja minä ollaan lähes samassa vaiheessa, kiva :)

Hermionelle onnea ihanista ultrakuulumisista! Kyllä se sykkeen näkyminen on jo hurjasti eteenpäin :)

Helene, ikäviä kyllä tuollaiset selkäkivut, toivottavasti hellittää nopeasti. Tuo väsymys on kyllä joskus hyvin ylivoimasta. Itse onneksi en suuresta pahoinvoinnista ole tarvinut kärsiä, mutta jospa se alkais jo pikkuhiljaa helpottaa sinulla, toivotaan.

Danja, toivottavasti olet jo saanut ultra-ajan, eipä tarvi jännätä enää pitkästi. Oletko käynyt varhaisraskauden ultrassa?

Virva, tsemppiä ultraan! Odotellaan kuulumisia sit huomenna. Doppler on varmasti hyvä juttu, ystävänikin hankki sellaisen kun oli 2 keskenmenoa (vasta 12rv:n ultrassa todettuja) takana ja sanottiin istukan olevan edessä eli epäili ettei potkuja tunne kovin varhaisilla viikoilla. Kiva tarkistaa aina kun epäilyttää :) Itse en ole sellaista hankkinut...ainakaan vielä.

Mukavaa viikonjatkoa!

Minitassu, rv 11+2

37/94 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin jääkiekkoa mutta peli näyttää menetetyltä joten en viitsi enää vaivautua katsomaan :/

EDITTTIÄ: Jaa empä menisi vannomaan että peli on ohi... :)

Mulla loppui sit työt sunnuntaina kun oli laskettelukauden viimeinen päivä, nyt sit vietän "kesälomaa" ainakin 18 päivään asti (otin vuosilomat+pekkaspäivät lomina). Olis tässä kuitenkin yksi työhaastattelu tulossa; toivotaan että saan kesäksi paikan. Eihän se ole kuin kaupan kassa mutta pääasia, että jotain saisi muutamaksi kuukaudeksi.

*minitassu:* Hienoa kun ultra meni hyvin :) Oli varmasti helpottavaa ja nyt voi rentoutua ja nauttia odotuksesta.

Kävin varhaisultrassa viikoilla 6+4 ja kaikki oli tosiaan hyvin, näkyi myös kuin sydän sykki. Kyllä sitä kuitenkin on hiukan hermona kun tää raskaus on alusta asti ollut suht vähäoireinen ja helppo; niin se oli ennen sitä varhaisultraa ja niin myöskin sen jälkeen. Yritän kuitenkin olla stressaamatta liikoja sillä eihän mulla ole ollut myöskään mitään merkkejä siitä että ettei kaikki olisi hyvin.

*ON:* Tuossapa noita kuulumisia jo tulikin. Tänään tuli aika np-ultraan ja se on tiistaina iltapäivällä eli viikon verran piinaavaa odottelua.

Niin ja *virva*, millasta geeliä käytät dopplerin kanssa? Vai käytätkö jotain kosteusvoidetta...?

Danja, rv 11+1

Vierailija
38/94 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis ultra, nyt tapan aikaa tässä koneella ootellessa.

Mä en kestä kattoo lätkää, oon liian jännityksessä koko ajan, ja sitten mulla menee hermo mieheen. Se kun aina suomen maalin jälkeen on "no suomi sekoo kuitenkin johonkin kohta" ja vaikka ne pelais miten hyvin, se on silti että "kohta tää kumminkin hajoaa koko peli, suomi aina hermostuu ja sitten ottaa jäähyjä, tulee liian itsevarmaksi". Näin siis vaikka olis miten hyvin pelattuja pelejä takana.. Ottaa aina niitten pelaajien puolesta aivoon, eikö mikään kelpaa! xD

Käytän dopplerin kanssa semmosta Aquasonic 100 ultrasound transmission gel-nimistä geeliä. En ollu edes ajatellu, että kosteusvoidetta vois kanssa koittaa..? Tuo tuli paketin mukana. Kunhan se loppuu (ei ehkä tän raskauden aikana, luulen) niin sitten testaan kosteusvoidetta varmaan. :D

Kello kahteentoista on joskus niiiiiin pitkä aika.

virva, 19+3

Vierailija
39/94 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki hyvin. Siellä asusti noin 20cm pitkä ja 290g painava ihminen, jolla kaikki rakenteet kunnossa. Saatiin monta kuvaa sivuprofiilista, ja kanssa kuva jalkapohjista.. aww. :) Pieni piteli korviaan, kun kätilö paineli ultralaitteella päälakea. Sitten kätilö sanoi "olisiko teillä vielä jotain kysyttävää..?" Mutta ei me sitten kysytty sukupuolta. Oltiin molemmat vähän jossain välissä näkevinämme pippelin, mutta ei olla yhtään varmoja, koska napanuora oli tiellä ja kaikkea. Mutta se kätilö jo tiesi kumpi se on, jännittävää!

Oih, oon vaan tuijotellut kuvia nyt koko päivän ja huokaillut. Siellä se pieni kasvaa! Haen ensi keskiviikkona paikkaa haikaranpesästä, toivottavasti pääsen sinne synnyttämään.

virva, 19+3

Vierailija
40/94 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja ultrakuulumisia hermionella ja virvalla. Ompas se jo iso vonkale virvalla. Ihanaa. Nyt voitkin alkaa jännäileen synnytystä :). On tullut katseltua sairaala ja vauva tulossa sarjaa niin aina kyyneleet tulee silmään synnytystä katsoessa. On se niin hurjaa ja liikuttavaa yhtäaikaa.

Vielä 2.5vkoa ultraan. Jännittää niin, vaikka kohtuullisesti on oireitakin ollut. Tarvii varmaan semmonen dobbleri hommata. Sehän ois kiva loppuraskaudessakin, jos taas menee yliaikaiseksi ja joutuu liikkeitä laskeen, niin vois d:lla varmistella.

nau rv 9+1/9+4