H&M:n mammahaalarit...
...Osaisko joku kertoa onko kaikissa H&M:n haalareissa mainittu että on just sieltä, eli siis on H&M Mama eikä vaan Mama? Jos jollain sattuu täläset olemaan kokoa M, laittaisitteko minkä kokoiselle käypäset? Huuto.netistä tämmöset huusin eikä mainittu itse housuissa että olis H&M:n, vaikka kuvauksessa niin kerrottiin...kokokaan ei mielestäni vastannut M kokoa, oli aikas reilun kokoiset... Harmittaa vietävästi = ( Enkä viitsi asiasta valittaa ennen kun saan oikeaa infoa =)
Kommentit (8)
Hei,
mulla on nuo kyseiset haalarit ja juuri M-kokoa. Arvioisin, että vastaava numerokoko olisi noin 38. Olen itse 165 cm pitkä ja suht normaalikokoinen, mutta en kuitenkaan erityisen hoikka tai hento vaan ennemminkin skrode (reisilihaksia löytyy ym.). Mulle haalarit istuvat kuin valettu, mutta kasvunvaraakin masulle on, kun siinä on sivulla kaksi vaihtoehtoista nappiriviä. Itse tykkään noista haalareista ja olen niitä jo pitänytkin - näin toista odottaessa kun maha tuntuu kasvavan vauhdilla.:)
Ai niin, ja niskalapussa ainakin mun haalareissa lukee H&M Mama.
Lumileopardi rv 14+5
Ostin huuto.netistä tuollaiset ja odotin niitä kovasti, kun sitten postista haettuani ja sovitettuani huomasin, että niitten sisään olisi mahtunut kaksi meikäläistä.. Normaalisti käytän kokoa 38 ja nuo kyllä olivat mielestäni ennemmin XL kuin M. Että uudestaan myyntiin menevät.
Onko sun haalarit vyötärölle tulevat vai matalalantioiset? Huusin nimittäin myöhemmin muuten samanlaiset, tummansiniset kulutetut, mutta matalalantioiset H&M Mama lappuhaalarit samaa kokoa ja ne olivat aivan sopivat... Olisikohan nuo reilun kokoiset jotain hiukan vanhempaa mallia...
... ja noissa järkysti liian isoissakin haalareissa luki lapussa että H&M Mama..
Moi vielä!
Nuo omat haalarini ovat muuten juuri sitä lantiomallia. Olisiko tosiaan niissä jättihaalareissa kyse jostain vanhasta mallista...? Omani on ostettu Hennesiltä tänä kesänä.
...On varmaan vyötärölle tulevat,taitavat olla jotain vanhempaa mallia =( Nolona tunnustan että pitkän pyörittelyn jälkeen löysin sen H&M:n merkin tuolta...mutta tuo koko siinä enemmän harmittaa. Olen nyt ollut yhteydessä myyjään, väittää kovasti että on itse kokoa38 ja nuo ollut sopivat...en sitten tiedä...mun normaali koko tosiaan sen 40 ja just lahkeisiin mahtuis kaks meikäläistä. Kaupat saisin peruttua, mutta se edellyttäisi että maksaisin postikuluja n.8e, itse maksoin koko satsista 12e. Vaikka nuo oli noin halvat, ottaa päähän tosi kovasti =(
Mulla yhden H&M:n housut, joissa varsinaisessa lapussa lukee vain mama, mutta pesulapussa, siellä jossain sivusaumassa hyvin pienellä mainitaan myös H&M.
Harmi ettei olle sopivat. Itse harmittelen, että olen niin paljon pienempi kuin esikoisen raskaudessa, ettei mitkään silloiset housut käy... ;)
Voihan se olla että me kasvetaan ihan eri tavalla... Itse jouduin silloin esikoiselta ostaan loppuraskaudesta TOSI monta numeroa isompia mammahousuja kun oli alussa. Joten ehkä sinäkin vielä voit niitä pitää, kunhan raskaus etenee (en kyllä muista mitkä oli nyt viikkosi).
Tilasin netistä h&m:ltä farkku mammahaalarit ja kokoa M. Olen n. 154cm pitkä ja painoin ennen raskautta n.57 kg. H&M:n haalarit eivät ainakaan minulla olevat ole reilut vaan tuntuu nyt juuri sopivalta. Tiesin tilaessa että s koko olis ollut liian pienet/kapeat minulle.
Ei tainut valaista asiaa...
rv 28+1