<3<3--Haahujen Toukokuu--<3<3
Meitä keskenmenon kokeneita haahuja on odottajissa jo monta! Onnea kaikille!
Nimim: myy_81
Ikä:27
Keskenmeno/t: 10/07, 08/08
Lapsia ennestään: t 12/06
Paikkakunta / Synnytyssairaala: Tampere / TAYS
LA: 10.7.09
Nimim: virvaliekki
Ikä: 26
Keskenmeno/t: 08/08
Lapsia ennestään: Eipä ole, eka tulossa.
Paikkakunta / Synnytyssairaala: Kätilöopiston sairaala, Helsinki
LA: 29.09.2009
Nimim: Helene26
Ikä: 31v
Keskenmeno/t: 11/07, 10/08, 2/09(tämä oli tuulimuna)
Lapsia ennestään: 3 tyttöstä
Paikkakunta / Synnytyssairaala: LUS
LA: 20.11 (neuvolan väittämä), 23.11 ultran mukaan
Nimim: Irish79
Ikä: 29(kohta 30)
Keskenmeno/t: 11/07 (spontaani rv 10-11, sikiö kuollut jo rv5-6), 07/08 (keskeytynyt rv10+ sikiö kuollut rv6+, lääkkeellinen tyhjennys)Lapsia ennestään:-
Paikkakunta / Synnytyssairaala:
LA:19.11.09 ultran mukaan
Nimim: Hermione-79
Ikä: Pian 30v
Keskenmeno/t: 12/04, 01/08, 07/08(tm), 12/09(kaksoset)
Lapsia ennestään: Yksi poika :)
Paikkakunta / Synnytyssairaala: Akaa/Tays
LA: 23.12.09
Nimim: nau
Ikä: 30
Keskenmeno/t: 8/08 10/08 ja jotain kummaa hcg-hässäkkääLapsia ennestään: tyttö 9/06
Paikkakunta / Synnytyssairaala: Turku/tyks
LA: 9.12.2009
Nimim: minitassu
Ikä:32
Keskenmeno/t: 2/09
Lapsia ennestään: poika 04/08
Paikkakunta/ synnytyssairaala: Pohjois-Pohjanmaa/ OYS
La: joulukuun alkupuolella?
Nimim: Danja
Ikä: 28
Keskenmeno/t: 08/08 tm?
Lapsia ennestään: -
Paikkakunta / Synnytyssairaala: LKS
LA: 24.11
Nimim: HuldaTilda
Ikä: 29
Keskenmeno: 01/09
Lapsia ennestään: 2 (-01 ja -03)
Paikkakunta / Synnytyssairaala: PKS/ Kättäri
LA: 25.12
Kommentit (94)
Täällä ollaan hengessä mukana :) Kaikki on ihan varmasti hyvin, kun oireet on noin vahvat eikä mitään vuotoja tai muuta huolestuttavaa ole ollut. Koita ottaa lungisti vaan jos suinkin pystyt, kyllä se BJ siellä polskii!
Jennuli rv 6+0 (jee, pidemmällä ollaan jo kuin edellisessä päästiin!)
pitkästä aikaa... oon mä tonne heinäkuisiin kirjoitellu mut tää on jääny. huomasin et virvalla on ollu supisteluita ja pelkoa synnytyksen alkamisesta. mulla on ollu kans rajuja supisteluita ja oon ollukki jo saikulla täs jonkun aikaa.. sun pitää vaa rauhoittuu ja levätä ja jos supparit alkaa ni meet pötköllee ja otat panadollii ja laitat lämmintä vatsalle. onks sulla muute ollu menkat runsaat ja kivuliaat koska mulla on ja synnytyslääkäri sanoi et sillon voi olla supistusherkempi kohtu ja mulla ainaki selittää supistuksia.
oon tosi iloinen kun kaikki ootte pysyny täällä odottajissa ku monella oli monta km: noa alla ja surin teiän puolesta. lukenu oon joka viiko teiän juttuja ja kiva ku ultristaki on tullu iloisia uutisia.
myyn kanssa me taidetaan olla pisimmällä. mun pelot ei kyllä oo selätetyt vaiks oon näi pitkällä. ny pelkään ettei vauva vaa kuole synnytyksessä tai saa mitää vaurioita.. liikkeet kyllä tuntuu mukavasti joka päivä onneks se rauhoittaa tällä hetkellä.
tsemppiä kaikille vaivoissanne. useimmat niistä on kyl normaaleita voin kokemuksella sanoa et tulee vaiks mitä vihlontaa ja kolotusta..
is ja papunen 31+5
*virva:* Karvarajasta miekin ne sydänäänet löysin mutta välillä pikkunen vaihtaa paikkaa kesken kuuntelun ja onkin siirtynyt pari senttiä ylemmäs tai sivuun :p
Jotenkin ne sydänäänet kuulostaa vielä kauhean kaukaiselta mutta eiköhän se siitä voimistu kun kaveri alkaa kasvamaan.
Aivan ihanalta kuulosti toi sinun pikkukaverin hyppiminen :D
*Irish:* Itse en ole ottanut stressiä dopplerista vaikken joka kerta löytäisikään sydämen sykettä, aina ne on kuitenkin seuraavalla kerralla löytynyt :)
Parempi käyttää sitä doppleria kuin että olisin kahden viikon välein vinkumassa ultraan :p
Mullakin tulee viiltokipuja tai repäisykipuja lonkkien ja häpyluun tienoille.
*Hermionelle* tsemppiä huomiseen ultraan! Eiköhän siellä kaikki ole hyvin kun mitään huolestuttavaa ole ollut.
(.) Ostin tänään ensimmäiset mammahousut. Tavallisista housuista ei meinannut mitään hyvää löytyä vaan aina puristi jostain tai sitten kyseistä mallia ei saanut niin isoa kokoa että ne sopisi esim. kuukauden päästäkin jalkaan. Ostin myös lyhyt hihaisen paidan; sellaisen joka on rintojen alle tyköistuva mutta kasvavalle vatsalle jää tilaa, aivan ihana turkoosin sininen =) Sortseista jouduin miesten osastolle menemään mutta olen kyllä näihin sortseihin aivan tyytyväinen; tuntuu hyvältä jalassa ja peppukin on bueno (tai niin mies ainakin sanoi).
Niin ja varrettomia sukkia ostin, tähän asti ole kulkenut sukat makkaralla :p
Jalkoja (lähinnä pohkeita ja sääriä) muuten puuduttaa todella helposti ja koska ne puutuvat niin ovat sitä kautta myös kipeät. Saatan aamulla myös herätä siihen että pientä suonenvetoa olis havaittavissa. Onkohan kyse suolan, veden vai magnesiumin puutteesta? Vai johtuukohan tämäkin vain huonosta hemoglobinista...?
Danja, rv 13+4
BTW: Muistatteko vanhan piirrettysarjan nimeltä "Peukaloisen retket" ? Löysin Anttilasta kyseisen dvd boxin ja pakkohan se oli ostaa <3
Hermione, jännä päivä! Tuuhan kertomaan sitten. Me peukutetaan.
Isosmurffi, kiva kun tulit moikkaamaan! Tosiaan joo, on ollu supistuksia, ja sinä yhtenä päivänä (viime to taisi olla) tosi paljon, mutta sitten pe ei enää kuin pari, ja eilen ei tainnu esimerkiksi olla kanssa kuin joku yksi. Menkat on olleet tosi kipeet aina, mutta ei ehkä erityisen runsaat. Siinä mielessä tavalliset.
Uskon hyvin, että sua pelottaa synnytys ja ne vauriot! Mä oon kanssa niin kauheesti työn puolesta törmänny kaiken maailman synnytyksestä aiheutuneisiin vaivoihin, että tuntuu uskomattomalta kuinka jotkut lapset syntyy terveinä. Oon ollu siis lto:na erityisryhmissä. Mutta pitää aina aatella niitä positiivisempia asioita ja prosentteja sitten. Ja sitä mäkin oon koittanut miettiä, että onhan niistä vammoistakin muutkin selvinneet, että kai sitä elämä kannattelis vaikka jotain käviskin.
Ootko isos ollu kyllästynyt liikkeisiin koskaan? Mulla tuli sunnuntaina semmoinen kevyt kyllästyminen: olin tosi väsynyt ja vähän huonovointinen ja nälkäinen muttei mikään maistunut. Energiaa olis ollu purettavaksi, muttei oikein keinoa purkamiseen. Ja sitten toi nappula ei ollu paikallaan varmaan minuuttia pitempään koko päivänä, vaan myllätimylläs mun mahalaukkua minkä kerkis! :D Olin vaan että "oot ihana, mutta nuku välillä!"
Danja, onnea mammahoususista! Ne on kyllä ihan ykköset. Tein muuten sunnuntaina itte mammahousut: ostin ginan farkkulegginssit, ja leikkasin niistä vyötäröltä kuminauhakujan pois, sitten leikkasin vanhoista legginssoistä lahkeet irti ja siirsin sen rinnan alle ja ommella surautin ne yhteen. Lopuksi vielä ratkoin sieltä kumanauhakujasta kuminauhan ja ompelin sen takas farkkujen takaosaan. Tuli muuten mukavat! Suosittelen. Hameita vois varmaan hommaa samalla tavalla, että jonkun stretch-hameen ja siitä vyötärö irti ja trikoota tilalle.
Magnesium kyllä pitää suonenvetoja poissa. Syö banaania! :) Mullakin puutuu herkästi jalat ja kädet, mutta suonta ei oo sillailla vedelly. Elohiiren tapaisia nytkähdyksiä tulee kyllä lihaksiin ympäri kehoa.
Eipä mittään. Tänään alkaa avoimen yliopiston kurssi mediakasvatuksesta, oon siitä iloissani, koska saan jotain struktuuria tähän tyhjänpanttina oleskeluun.
virva, 21+1, kuulostaapa jotenkin paljolta.
Siellä se meidän rakas *Baby-J* köllötteli ja oli edelleen ihan oikean kokoinen ja hieno syke kuultiin taas. Nähtiin myös pienen liikkuvan siellä :) Ja äitiyskorttiinkin saatiin liikkeiden kohdalle + :) Kyllä mua jännitti niin paljon ja nukuin viime yön tosi huonosti ja tihrustin itkua aina välillä :(
*Danja.* Ikävä kyllä tässä raskaudessa ei voi hirveästi luottaa ilman ultraa siihen että kaikki on hyvin koska Lugesteron on käytössä. Se pitää raskautta niin tehokkaasti yllä vaikka alkio olisikin kuollut, estää vuodon ym. muut paljastavat jutut. Siksi tuolla ultrassa on meidän pakko rampata.
Mutta mutta. Seuraavaksi sitten jännittelemme np-ultraa joka on 4.6. Ja Lugesteron jätetään nyt pikkuhiljaa pois. Eli iltaisin enää vain otan lugen.
Mutta aavistuksen verran jo minäkin tässä vaiheessa uskallan jo huokaista :)
*Hermione & Baby-J rv 8+5<3*
Hermionella ihanat kuulumiset!!
Mun ei sitte tarvinnu itte päättää otanko sen doplerin vai en... ystäväni toi sen tänne kotiin ja kohta huomasin makaavani sängyllä kuuntelemassa sydänääniä =D Ihana laite! Melkein vois tällä hetkellä väittää, että parasta mitä ikinä on keksitty =D Mun piti aamulla ennen töihin lähtöä kuunnella junioria kun jäi aikaa... kyllä siinä niin hyvälle tuulelle sen sytkyttelyn jälkeen tuli, että olin koko päivän kun hangonkeksi.
Osaako joku sanoa, voiko raskausaikana iho jotenkin reagoida herkemmin? Mä nimittäin ostin piheydessäni uutta kasvorasvaa (pikkusen halvempaa kuin entinen) ja epäilen, että siitä johtuen kuljin eilisen päivän naama punaisena. Ihan kamalan näköinen naama oli, punaisilla laikuilla. Ei kutinaa tms. Tosi hyvä säästökohde sinänsä, koska joudun apteekista hakemaan kallista hoitavaa rasvaa, että sain punotuksen rauhoittumaan ;D Millonkahan sitä oppii??
Jep, nyt maitoa hakemaan... närästää ;)
Irish rv 13+5
on virva kyllästyttäny liikkeet viime yönä meinaan viimeks ku mul olis ollu tänää vaik mitä menoa ja synnytysvalmennus aamulla ja vaava heiluu nukkumaan mennessä ja pyörii oikee kunnolla ei mitää pientä hipelöintiä siis ja sit 4 aloittaa uudelleen ja jatkaa 8 asti. tais yön aikana muuttaa 4 kertaa asentoa ihan ympäris ja ku hän ei oo enää mikää pieni ni se todella sattu ja sit rupes supistelee kans. sit mies viel valitti et voisinko mä olla paikallaa et sais nukkuu.. mä rupesin kyl itkee yöllä ku väsytti ja sattu ja toinen ei ymmärrä et mä en saa nukuttuu. synnytysvalmennuski jäi ny sitte väliin ja ei päästäkää siihe koska tä oli kesä, heinä ja elokuisille ja seur. kerran on vast syksyllä uus.
sit soitin nkl: lle siit tutustumiskäynnistä sekin saatiin vast 26.6 (37+2) ku kaikki on niin täynnä. neuvolasta nimenomaa käsketti varata se ku jää äitiyslomalle( jään 3 viikon pääst), mut tänää ku soitin siit synnytysvalmennuksesta ni valmentaja sano et varaa heti tänää. jos syntyy etuajassa ni ei tuu sit tota tutustumistakaa.
hermione jännä et sait + liikkeitten kohdalle ku se tarkoittaa sitä ku liikkeet tuntuu käsin kokeillessa. mä sain sen + rv 20 vaiks näkyhän vaavaan liike tietenki jo ekas ultras. olisin ollu aika huolestunu jos ei olis liikkunu..
mut sellasta valitusta tänää, toivottavasti ens yönä saisin nukuttuu.. tuntuu ku ois kännissä ja paha olo.
is ja jyrä 31+6
Hienoja ultrakuulumisia Hermionella :)
Täällä hermostuttaa tuo rusehtava vuoto, jota on tosi vähän ja on vaaleaa, mutta silti. Mietin että josko soittelis huomenna neuvolaan ja yrittäis päästä kuunneltavaks. Varhaisultrasta on jo niiin kamalan pitkä aika ja seuraavaan ultraan on vielä 6 yötä...
nau rv10+6/11+2
Me pistettiin kanssa se dopleri heti hakuun kun haluan sen mielummin käytettynä ostaa ja yksi kaverini heti ilmoittikin että hänen yhdellä kaverilla olisi sellainen myytävänä. Joten saadaan se varmaan aika piankin. Esikoisesta kuultiin sykkeet jo rv 10+ joten reilun viikon päästä saadaan niitä jo alkaa metsästämään :) Lääkäri sanoi että istukkakin on taas takana niin se ei ainakaan ole sille esteenä :)
On kyllä niin onnellinen olo ja olenkin ollut tänään siitä asti suupielet jatkuvasti korvissa, pitkästä aikaa :D
esikoisen äitiyskortista vielä niin kyllä sinnekin oli merkattu + liikeiden kohdalle jo np-ultrasta mikä silloin oli eka ultra. En tiennytkään että siinä on jotain outoa :O Koska onhan siinä kuitenkin se tarkennettu että on ultraäänitutkimuksesta kyse. Onkohan se jotenkin lääkäri/paikkakunta kohtaista noi merkinnät..
Mutta suupielet on täällä korvissa varmaan vielä huomennakin :) Kiitos onnitteluista kaikille :)
Ihanaa, Hermione, kiva kuulla jessestä taas. :) Jännä kyllä toi plussa, on varmaan kuntakohtaista sitten. Mullakin on plussa liikkeissä vasta tossa viime neuvolan kohdalla eli viikolla 20+0, vaikka kyllähän sen on nähty ultrassa sätkyttelevän aiemminkin. Mutta mikäs siinä, liikkeet on aina plussaa. :)
Tuo lugesteronin vaikutus tuo varmaan kyllä jännitystä lisää, mutta onneksi saat niitä ultria aika usein. Ne varmasti vie jänskäyksen aina toviksi. Saitteko kuvia mukaankin?
Irish, oon aivan samaa mieltä, doppler on herran lahja keskenmenon kokeneille! :D Tekis mieli pussaa sitä joka keksi sen.
En varsin tiedä, mutta uskoisin ihon voivan reagoida herkemmin. Esimerkiksi hajusteet ei mun iholle nyt oikein sovi. Vaikka siis normaalisti ei oo mitään haittaa semmoisista. Ja anoppi kärsi odotusaikanaan ihon kutinasta, joka johtui sitten juuri hajustetusta pyykinpesuaineesta.
Voi isosmurffi, kuulostat kyllä tosi väsyneeltä! Unettomuus on ehkä kamalinta mitä arkena voi olla, en tiiä miten itte selviän vauva-ajasta. Tai no tiiän, ihan hyvin selviän, oon ennenki vauvoja hoitanut yöt läpeensä, mutta hirvittää silti se zombie-olo ja hermoheikkous. OSasiko mies sitten olla ystävällisenä aamulla edes?
Sulla on kyllä vähän aikaa enää, jännää. Itte tällä hetkellä oottelen sitä kolmosella alkavaa viikkolukua. Tuntuu helpommalle ootella, kun oottelee etapeittain.
nau, ihan taatusti hermostuttaa vuoto! Mulla oli kyllä tuohon aikaan jossain välissä rusehtavaa vuotoa, jonka lopulta arvelin olevan jonkun revenneen pienen suonen aiheuttamaa. Toivottavasti näin on sullakin, ja saat muutaman yön päästä nähdä taas teidän sätkyttelijän. Soita vaan neuvolaan, sitä vartenhan ne siellä oikeastaan on. :)
Ja sitten lempiaiheeseeni, eli omaan napaan:
Eilen alkoi avoimen yliopiston kurssi, ja kolmen tunnin luento oli. IStuin sitten kovalla penkillä kolme pitkää tuntia selkä vääränä. Tuli ihan hullu särky tonne selkään sinä aikana. Rullasin paitaa myttyyn sinne taakse, että sain sen avulla ees vähän vaiheltua selkän kaarta, mutta kyllä oli ikävää!
Illalla olin aivan järkyttävän puhki, kummaa! Mahan nahka tuntui aralta ja kireeltä, ja mahakin kaipasi pitkälleen. Me sitten pötköteltiin, minä ja maha, ja se rupes supisteleen niin että! Ei ihan kamalan montaa kertaa, mutta kumminkin aika kovaa. Nukkumaan käydessä tuli tosi pitkä supistus, joka veti koko mahan ihan sivuun kallelleen, eikä meinannu millään hellittää. Se vähän sattuikin. Aika hurjaa.
Aattelin koittaa ensi kerralla ottaa tyynyn mukaan, ja istua takarivissä. Pitää kertoo sille luennoitsijalle, että saatan joutua välillä seisomaan, ettei niin ottais mahanpäälle.
Niin ja tänä aamuna mun maha oikein pomppi! siellä se maha sätkyttää vaan.
virva, 21+2
*Virva*. Joo saatiin taas kaksi kuvaa mukaan, viimeksikin saatiin kaksi kuvaa :) eilen ihan tohkeissani vain tuijottelin niitä kuvia kun ei vaan tahdo uskoa todeksi tätä. Miehellä on synttärit perjantaina ja se ilmoitti että lahjaa ei tarvi ostaa vaan tässä oli ihan tarpeeksi jo hänelle synttärilahjaa :) No mulle tietenkin tuli kyyneleet silmiin, ihanaa kun mieskin on niin onnellinen tästä :) Voi kun saisin asennettua meidän skannerin paikalleen niin saisi ne kuvat koneelle, no ehkä tänä iltana. Niin sitten voin laittaa niitä kuvia tännekin :)
Niin siitä selkäkivusta. Mä en kanssa pystynyt istumaan kunnolla pitkiä aikoja esikoisen raskaudessa. Joskus rv 20 tietämillä silloin kävimme Oulussa häissä ja se matka oli niiiiin tuskallinen ja kun yöllä pääsimme kotiin niin sitten kärsin inhottavista suppareista koko yön...
*nau.* Kurjaa kuulla etä vieläkin tuhruttaa :( Mutta joillakin se on vaan ihan normaalia alkuraskaudessa eikä merkitse mitään. Mutta kyllähän se varmasti silti huolestuttaa. tsemppiä sinne.
*Omaanapaa vielä hieman.* Tänä aamuna tein sitten sormustestin masulle. Mulla on jotenkin niin vahva tyttö fiilis t'älläkerralla ja niin se sormus pyöritti tyttöä. Esikoisesta heilutti ihan selvästi poikaa jo rv 6 ja poikahan se oli. Saapa nähdä pitääkö mun aavistukset sitten ihan oikeasti paikkansa :D Pöhkö minä..
*Hermione & B-J rv 8+6*
Voi kun ois itsekin saanut ultrasta kuvan jota ihastella. Vaik ei siinä varmaan silloin vielä paljon näkynytkään. No eiköhän maanantaina saa...
Tuhruttelu ei oo ollut sellaista km:n viittaavaa, vaan vaaleaa kellertävän ruskeaa ja sitä ei tuu pyyhkiessä ikinä. Tuntuu kuin se ois joku kemiallinen reaktio pikkuhousunsuojassa... Mut eipä sitä haluais mitään tuhruja. Täytyy kysellä ultran yhteydessä lääkäriltä.
nau rv 11+1/11+4
Unitauti senkun jatkuu, yöllä taas 12 tunnin unet ja olin nukahtaa iltapäivällä jo päikkäreille.. HERMIONElla ihania ultrakuulumisia taas:) ISOSMURFFI onkin tuttu henkilö, mehän tiputtiin melkein samaan aikaan kesäkuisista silloin, onpas sulla jo viikkoja, tuntuu että juuri vasta kerroit uudesta tärpistä:) Tuli eilen vähäksi aikaa surullinen olo, kun tajusin että olisi tasan 2 viikkoa tuon lokakuussa keskenmenneen laskettuun aikaan. Mutta sitten onneksi havahduin että massussahan on nytkin joku, jota ei olisi ilman että olisi noin käynyt silloin. Onneksi mieli vääntää jonkinlaiseksi positiivisuudeksi tuonkin asian. Pari päivää on tuntunut edellisistäkin raskauksista tuttua venymiskipua, lähinnä oikealla ihan sivussa alavatsalla, ensin säikähdin sitäkin mutta muistin edellisistä tuon saman ja sehän on vain hyvä merkki, että siellä se pieni kasvaa:) Mutta nyt odottelemaan että muksut saa sänkyihinsä niin mamma lätkähtää myös sänkyyn...
*helene 13+6*
Oletteko törmänneet moiseen? Esim. mielialan vaihtelut tai äkkinäiset purkaukset...?
Teimme miehen kanssa eilen pitkästä aikaa ruokaa yhdessä. Kummallakin oli omat "tehtävänsä" ja olin niin keskittynyt omiini ja sanoin miehelleni että 'pihvi olis valmis' niin hänelle tuli ihme purkaus ja huusi jotain 'ettei ole vielä valmis' ja 'no nyt meni sit pilalle, kato nyt'. Hyvä etten pissannut housuini ja alkanut itkemään kun säikähdin niin kovasti. Sit huomautin miehelleni että 'kumpi meistä nyt onkaan raskaana' jolloin mies itsekin tajusi oman purkauksensa. Pyyteli sit anteeksi ku sanoin että meinasin lirauttaa housuun ja alkaa itkemään ku säikähdin.
Eihän toi mikään kummonen juttu ole mutta miehellä ei ole tähän asti tollasia yhtäkkisiä purkauksia ollut. Muutenkin olen ollut huomaavinani hänellä mielialan muutoksia varsin tiuhaan tahtiin päivän aikana.
Omat oireeni ovat olleet suht. vähäisiä joten kaikkeen sitä näköjään kiinnittää huomiota...
Danja, rv 14+0
Ilmeisesti 21 päivän jälkeiset viestit eivät ole tallentuneet... Kirjautuminenkaan ei näyttänyt toimivan.
Danja, rv 15+0
Joku kyseli sitä matkakohdetta niin olemme menossa Mallorcalle. Mikäli siis kotimaanlennot lentävät illalla kun on tällainen myrsky... vähän huolestuttaa... Jos kotimaan lennot on peruttu niin emme silloin mitenkään ehdi Helsingin lentokentälle ajoissa :( Mutta täytyy toivoa, että tuo myrsky laantuisi iltaa kohden!
En pääse kirjautumaan omalla tunnuksella...
Toivottavasti Danja pääsitte matkaan!
Omaan napaan ei kummosia, venyy ja paukkuu. Tulin vaan kokeilemaan uutta sivustoa ja tökkii pahasti. Käyttäjätunnus kai olis pitäny aktivoida jotenkin, mut mulle ei ole sähköpostiin moisia ohjeita tullut??? Uuden salasanankin tilasin, mut eipä onnistunut sittenkään. Saa nähdä joutuuko uuden tekemään kokonaan...
Irish kiiruhtaa töihin ;D
siis sama kuin IRISH:illa, ei tullut viestiä, enkä uudellakaan rekisteröinnillä saanut edes aktivointiviestiä, joten oltava nyt ilman sitten, ellei saa toimimaan tuota kirjautumista, olen ollut yhteydessä jo ylläpitoon tästä, mutta saakohan ne tehtyä sit mitään..
Harmittaa kun sain kirjoitettua just edellisiltana ennenkuin hävis nää loppupään viestit, pitkän kirjoituksen, ja sitten olikin kadonnut. PÖH tällaisia uudistuksia:(
Masussa kaikki hyvin, kasvaa niin että aamu aamulta on hiukan suurempi pötsi:) Liikkeet on kanssa voimistuneet tässä vajaassa viikossa, varmaan piakkoin ne ihanat potkutkin tulee tuntuviksi, nythän oon tuntenut sellaista "poukkoilua" ja pyörimistä vasta. Ihmetellääs nyt sitten vaan tuota kirjautumista, mitähän sitä tekee sitten jos ei pääse mitenkään enää nimmarillaan tänne:/
*helene 15+0*
Huomenna taas ultra ja sydäntä ihan kylmää ja pelottaa ihan hirveästi. Olen jo henkisesti varautunut ettei kaikki olekaan hyvin. Vaikka oireet on edelleen vahvat, huono olo ja oksettaa. Ruoka ei maistu..
Mutta pitäkäähän peukkuja!!
*Hermione ja B-J rv 8+4*