Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi paska, odotan ystäväni tulevan miehen lasta.

Vierailija
30.04.2009 |

Tein testin juuri ja plussa tuli. Ystäväni on menossa kuukauden kuluttua naimisiin ja miehen polttariporukkaan törmäsin sattumalta, asiat riistäytyivät käsistä ja jäimme jo asiasta oikeastaan kiinnikin. Saimme kuitenkin ystäväni uskomaan että mitään ei oikeasti tapahtunut, epäilee varmasti kuitenkin.

Tänään piti mennä koko kaveriporukalla vappubileisiin, mutta taidan tulla sopivasti sairaaksi.

Mitä hemmettiä mä teen, mies on vielä hyvin persoonallisen näköinen ja lapsen synnyttyä ei liene enää epäselvää kuka on isä jos lapsi perii yhtään isänsä väritystä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää oikein parastaan.

Vierailija
2/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta varmaan entinen. Tietääkö se persoonallisen näköinen paskiainen jo raskaudestasi, vai luuleeko vaan norkku panoksi? Oletteko porvoosta koko porukka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko porvoosta koko porukka?

Vierailija
4/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vihkimistä. Ja siinä ajassa selviää jo muutakin, esimerkiksi polttariyönä siitettyjen lasten olemassaolo. Kätevää!

Vierailija
5/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies vois tietää asiasta, kun itsekin sain tietää vasta tänä aamuna. En kai mä nyt kuvittele että se odottelee intoo piukassa tietoa tulevasta isyydestä puhelin kourassa, varsinkin kun soittaja ois täysin väärä nainen.

Ilmeisesti tän palstan naiset on kaikki niin täydellisiä ettei ole elämässään tehnyt ainoatakaan virhettä.

Vierailija
6/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies sun ystävällä...

Vierailija
7/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumetta ei ole vielä ollut, mutta kyllä minä lapsista kovasti tykkään ja ilman muuta olisin niitä joskus halunnut oikean miehen kanssa useammankin.

Kuinka niin?

Vierailija
8/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim. ystävyydestä, moraalista, rakkaudesta. Olet ääliö etkä mikään ystävä ja maailmankuvasi on alle teiniblondin. Aikuiselle ihmiselle ei käy noin ystävän miehen kanssa. Aikuisella naisella on omanarvontunto ja hän arvostaa ystäviään ja näiden unelmia. Virheitä jokainen tekee, toi ei ole mikään "virhe" vaan törkeä, ala-arvoinen teko toista ihmistä kohtaan. Aikuisella ihmisellä elämä ei "riistäydy"- se on ihan oma valinta.

Toivottavasti se ihminen jonka unelmien raiskaamisessa olet mukana, saa kuulla ajoissa millaisia kusipäitä hän luulee lähimmäisikseen. Törkeää.

Vierailija
9/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää ole mitään "kireiden ihmisten" kommentteja vaan sä olet yks vitun idiootti jolla ei pitäisi olla elämässään mitään hyvää! Sori nyt vaan.

Vierailija
10/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en edes yritä. Miehelle tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta kun näin toimii, itseasiassa en ole edes meidän kaveriporukan ainut joka on "langennut" tähän mieheen.

Ajatus lapsesta tuntuu jollain tapaa jopa hyvältä, mutta taidan kuitenkin päätyä aborttiin, lienee liian kova hinta maksettavaksi jäädä täysin yksin. Kaveriporukka ei varmasti hyväksyisi ratkaisuani ja sukulaisia ei juuri ole. Ainut ihminen joka minulla sen jälkeen olisi, olisi juurikin lapsi, mutta riittääkö se, enpä usko.

Tietystin voisin myös toivoa, että lapsi ei olisi isänsä näköinen vaan minun, mutta riski tuntuu liian suurelta.

Kuinka hallitsevasti periytyy punainen tukka ja vihreät silmät ja siis todella vahvasti punainen tukka.

Vierailija
11/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsihan se siinä olis sulle mitä parhain seura ja tukijoukko..? Suosittelen aborttia ja biletyksen jatkamista- se onko lapsi isän näköinen vai ei on täysin sivuseikka eli olet ihan hakoteillä tuon asiasi kanssa. On erittäin huono alku lapselle se että sinä saat tyydytystä siitä että on varastanut toisen omaa ja kudot loppuelämäksi valheiden ja salailun verkkoa. Olet hyvin lapsellinen. Sekään ei liity millään tavalla sun vastuuseen paneeko ystäväsi mies muita vai ei. Olet ihan itse vastuussa siitämitä teet ja sen seurauksista. Tuossa ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja. Toisekseen ajatus siitä että jatkat elämää vauvan kanssa syvällä valheessa ei ole todellisuudentajuinen. Se tuhoaa vähintään sut. Totuus tulee aina julki ja mjitä kauemmin se kestää, sen suurempaa ovat tuhot.

Vierailija
12/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavalla rapaa olet saanut niskaasi ja minusta kun se on joku muu, joka tässä tilanteessa on enemmän syyllinen kuin sinä. Oletko porukan neitsyt vai oletko joskus muulloinkin lähtenyt baarista miehen matkaan? Jos kerta ei ihan tavaton ole, niin kyllä tässä maailmassa on punapäisiä muitakin ja aikuisena vihreäsilmäinen on tod. näk vauvana sinisilmäinen paitsi jos sinä olet ruskeasilmäinen, niin taitaa se periytyä vankemmin. Muistaakseni vihreät silmät on sinisilmäisyyden 'oikku', että vihreäsilmäisen perusgeenistö on siniset silmät. Korjatkaa jos olen väärässä. Sano, että kävit viikonloppureisulla Lontoossa, siellähän niitä punapäitä on tunnetusti enemmän.

Jos kaverin liitto kariutuu, niin eiköhän se tapahdu siksi, että miehellä on tapana moiset erheet eikä siksi, että sinä yhden lapsen synnytät.

Vierailija
13/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään tekstissäni edes yrittänyt esitää mitään lieventäviä asianhaaroja, tuo toteamus miehen tavoista oli lähinnä sille joka kommentoi ystävani miehen kunnollisuudesta.

Tiedän kyllä vastuuni ja tässäkin tapauksessa kannan nimenomaan minä kaiken vastuun, missä on miehen vastuu?

Ensinnäkin valehteli minulle laittaneensa kondoomin, jonka puuttumisen toki huomasin, mutta liian myöhään, teeskenteli jopa laittavansa sen, mutta tuntuu kuulemma huonolta kumin kanssa ja siksi ei ollut sitä oikeasti laittanut.

Enhän minä lapselle totuutta koskaan kertoisi siitä kuinka alkunsa sai, voisin kyllä kertoa että yhden illan suhteesta, mutta en sen enempää.

Kunka minä olen varastanut toisen omaa, voiko ihminen olla toisen ihmisen omaisuutta? Siemennestettä en varastanut, olisin mieluusti ollut ilman.

Vierailija
14/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä mutta miten joku voi langeta PUNATUKKAISEEN mieheen??

Vierailija
15/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti otat opiksesi. Eikö mieleesi tullut edes jälkiehkäisy?

Ja jos "ystäväsi" on todellinen ystävä (mitä tuon tarinan perusteella on vaikea uskoa) niin kerrot hänelle, millaisen miehen kanssa hän on menossa naimisiin.

Vierailija
16/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tai hänen moraaliaan et voi laittaa vastuuseen omista teoistasi.

*

Miehelle tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta kun näin toimii, itseasiassa en ole edes meidän kaveriporukan ainut joka on "langennut" tähän mieheen.

*

Aikuinen ihminen ei joudu tuollaisiin tilanteisiin ylipäänsä. Jos hän ei halua lasta, hän ehkäisee. Älä pidä lasta, ap, et tunnu viestiesi perusteella kypsä äidiksi.

Vierailija
17/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaset sikiää. Hanki tosiaan abortti ap, et ole kypsä äidiksi, jos hankkiudut raskaaksi ystäväsi miehelle. Surullista, jos pidät, siis sen lapsen kannalta. Jatka vaan biletystä ja "vahinko"nainteja, mutta hoida ehkäisy myös ITSE!

Vierailija
18/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään oikeutta murhata pientä ihmisen alkua. enemmin murhaat itsesi! nyt kannat vastuusi ja pidät vauvan, on yks vitun hailee kenen lapsi on tai minkä väriset hiukset. se on oikea ihminen jonka sinä synnytät etkä murhaa. jos päätät murhata niin toivon että se sulle kostautuu elämäsi aikana ja lujasti!

Vierailija
19/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkaisuus periytyy totta kai. Olen itse punapää - samoin 2 lastani.

Tee abortti. Tunnusta ystävällesi, teet palveluksen kun selvennät mikä mies on miehiään. Menetät ystäväsi, mutta olisit kerrankin rehellinen. Onnettomaksi se ystäväsikin tulee vielä siinä liitossa.

Etsin juuri erään sukulaiseni adoptioon antamaa aikuista biologista lasta, koska äitinsä on kuolemaisillaan. Ei toisten ihmisten elämillä saa leikkiä "ota kiinni jos saat".

Vierailija
20/57 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällesi millaisen miehen on naimassa ja millainen "yatävä" hänellä on