Lue keskustelun säännöt.
Onko tarvetta laittaa kaupan kassalle hengityssuoja kun sikainfluenssa rantautunut jo Suomeenkin
29.04.2009 |
ehkä ensiksi soittaisit hesperian neuvovaan puhelimeen?
Kommentit (2)
Mutta jos omasta turvallisuudestasi olet huolissasi, käsihygienia on kyllä kaikkein tärkeintä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kaupan kassa ja ajattelin laittaa varmuuden vuoksi hengityssuojan. Koko ajan lappaa ihmisiä siitä ohi ja hengitysilma samaa ja rahasta antaessa tulee kosketuskontaktikin. Miten te muut kassamyyjät olette asian suhteen tehneet? Onko muilla aikeita laittaa hengityssuojaa?