Äitiyspakkaus 2009
Onko joku saanut tänään noutolapun postista äitiyspakkaukselle? Oliko 2008 vai 2009?
Viime viikon lopulla ja tämän viikon maanantaina oli kai vielä jaettu tuota vanhaa pakkausta. Mutta joko se on vaihtunut uuteen. Tehtaan mukaan pitäisi vaihtua tällä viikolla pakkaus. Itseä kiinnostaa, koska pakkauksen pitäis tulla mulle ehkä jo huomenna ja malttamattomana odotan.
Kommentit (12)
Eilen oli kuulemma joku saanut 2009 pakkauksen
onko niillä siellä tehtaalla varastossa vuoden 2008 pakkauksia. Jakavat ne ensin pois. Ja toisella puolella Suomea saattaa saada vanhan ja toisella uuden. Näin se on aina mennyt.
Ja minustakin laatikko täysin turha. Vain itse pahvilaatikko tuli varastokäyttöön ja makuupussia käytettiin. Ai niin ja kynsisaksia! Meillä oli lapsi niin pienikokoinen, että haalarikin oli sopiva vasta siinä vaiheessa kun käveli, ja eipä se sellaiseen käyttöön sovellu.
ovat pihalla kuin lintulaudat. Pakkauksen vaatteethan ovat ihan käsittämättömän kokoisia suuremmalle osalle lapsista. Kamalan isoja ja tönkköjä, niinkuin esim. se toppahaalari. se oli meidän lapsellemme sopiva kun ipana oli n. 1,5v, ja siinä vaiheessahan kun lapsi jo kävelee ei sellaisella haalarilla tee yhtään mitään.
Ja se, pitääkö napeista/nauhoista/neppareista on ihan makuasia. Ei siihen ole mitään asiantuntijoiden antamaa tieteellistä vastausta.
Ehkä sitä nyt haluaa vaan ensisynnyttäjänä vähän saada "turvaa" siitä, mitä asiantuntijat ovat kasanneet pakettiin. Mä en edes tiedä, millaisia vaatteita pieni vauva käyttää ja mitä kokoa. Että pitääkö ne olla kietaisubodeja, neppareilla vai napeilla vai nauhoilla, hioilla vai ilman jne. Joten tilasin sen ihan siksi, että saan suurin piirtein sen, mitä asiantuntijat ovan pakettiin kasanneet.
Tietäisi myös että pakkauksen HAALARIA ON PIENENNETTY, ennen se oli kokoa 80, nyt kokoa 68. Että mietitään vähän ennenkuin aletaan pätemään vanhentuneilla tiedoilla.
olisin voinut tietää että haalaria on pienennetty?? Vastasin sen mitä tiedän. Kyllä täällä av-raati korjaa jos joku on väärässä ja vaikkei olisikaan.
ihan sama, kaikki kolme olen ottanut rahana, kun musta siinä on 90% turhaa kamaa ja hirveen näköisiä.
verovarojen haaskaus äitiysavustukseen. eipä muualla maailmassa mitään pakkauksia jaella rahaakin vaan muutamassa
Korkeintaan yksi asu on koko paketissa johon vastasyntynyt ei huku.
vuosimallilla on. Kutakuinkin sama sisältöhän niissä, vaatteiden väreissä ja kuiseissa vähän muutoksia.
Jos on niin tarkkaa, minkä värisessä vaattessa vauva on, niin kandee kai ottaa rahana tuo paketti ja ostaa mieleisensä vaatteet.
ei tullut esikoisen kanssa käytettyä niitä vaatteita, olivat vaan jotenkin niin tympeitä. Toppapuku oli ainut, ja makuupussi, joita käytettiin. Sillä 140 eurolla olisi kyllä saanut tosi paljon kaikkea, varsinkin jos olisi kirpparilta tai muualta ostanut käytettynä. Toiselle ei tullut mieleenkään ottaa pakkausta!
En tosiaan suosittele pakkausta, jos haluaa vähänkään itse valita mitä lapsellaan pitää yllä.
Kynsisaksia saa muualtakin, ja tosiaan toppapukuja ja makuupusseja edullisesti käytettynä (ja uutenakin).
Ehkä sitä nyt haluaa vaan ensisynnyttäjänä vähän saada "turvaa" siitä, mitä asiantuntijat ovat kasanneet pakettiin. Mä en edes tiedä, millaisia vaatteita pieni vauva käyttää ja mitä kokoa. Että pitääkö ne olla kietaisubodeja, neppareilla vai napeilla vai nauhoilla, hioilla vai ilman jne. Joten tilasin sen ihan siksi, että saan suurin piirtein sen, mitä asiantuntijat ovan pakettiin kasanneet.