Seuraatteko Minityyli-blogia?
Mitä tykkäätte?
itse seuraan ja on mielestäni kiva, parempi kuin vauvan tyyliblogi nykyisin.
Kommentit (44)
ja laadukkaampaa luettavaa kuin noiden kaksinaamaisten naisten minityyli-blogi. Ja suosikkini löytyvät Blogspotista tänä päivänä!!!
Ja huom. itse tuohon blogiskandaaliin liittyen, jokainen voi äänestää ns.kuvaannollisesti "jaloillaan". En käy lukemassa heidän enkä seuraa asiaan muiden liittyneiden mammojen uusia blogejakaan.
On paljon hyviä juttuja, mutta blogiskandaali (ja nykyisten tyyliblogilaisten osuus siinä) oli minusta niin mautonta, etten pysty suhtautumaan juttuihin kovin sympatiseeraavasti. Blogissa ärsyttävät myös selvät tekstimainokset.
Blogspotista löytyy kuitenkin useampi fiksun oloinen tyylimamma joiden blogeja seuraan päivittäin.
... Eiköhän olisi ollut parempi, että olisi jättänyt lapset tekemättä ja ostanut vaikka barbien, jota saisi sitten pukea mielin määrin.
Ihan niinkuin ihmisen päähän ei voisi mahtua kuin yksi ajatus, näillä lastenvaate"hörhöillä" ne vaatteet. Oikeastiko uskot, etteivät tee lastensa kanssa muuta kuin pukevat niitä? Onko siis välittävän vanhemman merkki se, ettei lainkaan kiinnosta mitä lapsella on päällä?
Minusta tuo on vaan ihan kiva tapa purkaa niitä vaate"höyryjä", itsekin vaateblogeja seuraan. Siellä on paljon muitakin samalla lailla ajattelevia. Ei sitten tarvitse rasittaa hiekkalaatikolla muita mammoja haalaripohdinnoilla. :)
Tyyliblogin seuraaminen kyllä jäänyt vähemmälle.
Onko se sitten lapselta vai aviopuolisolta, niin pahempi juttu.
Mun mielestä parempi nyt kuin silloin vanhassa muodossa.
Siitä hässäkästä olen sitä mieltä, että jos ryhtyy nettiin bloggaamaan, pitää pystyä myös ottamaan palautetta vastaan. Oli se sitten mitä tahansa! Ja kirjoittaja kuka tahansa. Ei voi pitää itsestään selvyytenä sitä, että jokainen kirjoittaja on sitä samaa "ihanaanöpöttipöpötti"-mieltä ihan joka asiasta.
ÖÖ tuota en sinusta tiedä mutta minun mielestäni lasten ulkonäön kommentoiminen hintahtavaksi sekä vammaiseksi on jotain ihan muuta kuin olla eri mieltä asioista eikä tämän tyylin kommentoiminen kuulu terveen aikuisen tapioihin.
En siis seuraa minityyli blogia sillä tuon tason kommentoimiseen kykenevät naiset tuskin voivat kovin aidosti kirjoitella lasten jutuista!
Inhottavia akkoja.. onneksi jäivät kiinni. Ja muistan kyllä kertoa muillekkin sanaa eteenpäin etteivät eksy heidän sivuilleen.
En seuraa koska ilmeni pahanlaista kaksinaismoralismia jota inhoan.
Ennnen seurasin alituiseen, enää en ollenkaan. Jäi todella paha maku suuhun skandaalista enkä ´halua sellaisilta ihmisiltä mitään vaikutteita.
moni niistä todella ilkeistä kommenteista mitä näihin muihin blogeihin oli tullut (mm. tämä tässäkin mainittu hyintahtava kommentti sekä silmien kieroon katsominen) eivät sit loppujen lopuksi edes olleet tulleet Tyyliblogistien mailiosoitteesta! Mutta koska moni näistä muista blogisteista osoitti syyttävällä sormellaan vain Tyyliblogisteja, jäi tällekin palstalle elämään se uskomus, että kaikki ilkeät kirjoitukset olivat tulleet vain ja ainoastaan Tyyliblogisteilta.
Samoin se hyssyteltiin aika nopeasti hiljaiseksi, että muiden blogien pitäjät olivat myös anonyymeinä käyneet kirjoittamassa aikamoisia ilkeyksiä Tyyliblogiin...
Pata kattilaa soimasi jne.
Ja vastauksena ap:n kysymykseen, kyllä, seuraan Minityyliä ja pidän blogista kovasti.
pyöri täällä siinä skandaaliketjussa vaikka kuinka pitkään. Se se vasta kiusaamista oli! Sen sijaan nämä muut, jarnat ja tuusikset ja muut, ovat vain ja ainoastaan nimimerkeillään näissä ketjuissa.
Seuraan Minityylin lisäksi myös Lastenhuoneessa-sivuston blogeja.
Nimittäin mun mies ainakin tuntee etäisesti yhden niistä miehistä, ovat samalla alalla ja ihmetteli miten se rouva kehtaa enää mitään uutta blogia pitää, luulisi että pitäisi mieluummin naamansa piilossa. Sitä kyllä aika paljon nauratti koko juttu mutta myönsi myös ettei paljon kauppaa huvita tämän miehenkään kanssa tehdä, sen verran nolo tapaus oli kuitenkin.
Niin sellaista mietin, että mitäköhän noiden blogin pitäjien miehet/puolisot olivat mieltä tästä skandaalinpoikasesta?
Meillä mies ei nimittäin ymmärrä alkuunkaan, että käyn edes lukemassa niitä. Saati että tietäisi minun joskus kommentoineen niitä ja jotain ostaneenikin ihan niistä blogeista saamieni vinkkien perusteella :). Saati sitten jos vielä alkaisin itse pitää blogia. Miehen mielestä ei ole kuulemma aikuisten naisten hommaa :)!
Eli, että jos itse olisin pitänyt blogia ja antanut kaikessa vähän sellaisen kovin keskiluokkaisen ja menestyneen jne. kuvan itsestäni sekä perheestäni ja sitten lopulta olisinkin jäänyt kiinni, että olen kommentoinut toisten blogeihin ihan ala-arvoista shittiä nimettömänä, niin enpä tiedä miten mieheni olisi reagoinut.... Toivonut varmasti, että maa olisi minut niellyt häntä, itseäni ja suurin piirtein koko suvun mainetta nolaamasta...
Mutta tietty ajatuksensa kullakin :)! Käyn kyllä itse edelleen lukemassa niin Minityyliä kuin myös blogspotin blogeja. Toisia useammin, toisia harvemmin.
yhtään mitään...
Ei mun mies tiedä, että mitä sivuja mä netissä seuraan. Eikä sitä kiinnosta, että mistä mä lastemme vaatteet hommaan. Se laittaa yhteiselle tilille sovitun summan joka kk ja joskus ylimääräistä bonuksista, ja niillä mä hankin kaiken lastemme tarvitseman. Miehelle on ihan sama oonko mä hommannu vaatteet, koska tyyliblogin tiina suositteli niitä, vai oliko suosittelija naapurin eija.
Nimittäin mun mies ainakin tuntee etäisesti yhden niistä miehistä, ovat samalla alalla ja ihmetteli miten se rouva kehtaa enää mitään uutta blogia pitää, luulisi että pitäisi mieluummin naamansa piilossa. Sitä kyllä aika paljon nauratti koko juttu mutta myönsi myös ettei paljon kauppaa huvita tämän miehenkään kanssa tehdä, sen verran nolo tapaus oli kuitenkin.
Niin sellaista mietin, että mitäköhän noiden blogin pitäjien miehet/puolisot olivat mieltä tästä skandaalinpoikasesta?
Meillä mies ei nimittäin ymmärrä alkuunkaan, että käyn edes lukemassa niitä. Saati että tietäisi minun joskus kommentoineen niitä ja jotain ostaneenikin ihan niistä blogeista saamieni vinkkien perusteella :). Saati sitten jos vielä alkaisin itse pitää blogia. Miehen mielestä ei ole kuulemma aikuisten naisten hommaa :)!
Eli, että jos itse olisin pitänyt blogia ja antanut kaikessa vähän sellaisen kovin keskiluokkaisen ja menestyneen jne. kuvan itsestäni sekä perheestäni ja sitten lopulta olisinkin jäänyt kiinni, että olen kommentoinut toisten blogeihin ihan ala-arvoista shittiä nimettömänä, niin enpä tiedä miten mieheni olisi reagoinut.... Toivonut varmasti, että maa olisi minut niellyt häntä, itseäni ja suurin piirtein koko suvun mainetta nolaamasta...
Mutta tietty ajatuksensa kullakin :)! Käyn kyllä itse edelleen lukemassa niin Minityyliä kuin myös blogspotin blogeja. Toisia useammin, toisia harvemmin.
ja tykkään blogista kovasti. Oon ostanutkin kaikenlaista sen vinkkeihin perustuen :)
Ja tosiaan, munkaan miehellä ei oo haisuakaan että seuraan vaateblogeja ;)
sillä kyseessä on mielestäni pelkkä mainosblogi, kehuvat vaan niitä juttuja joidenka mainokset sivuilla seisovat.
Tosi läpinäkyvää ei kiinnosta!
Mun mielestä parempi nyt kuin silloin vanhassa muodossa.
Siitä hässäkästä olen sitä mieltä, että jos ryhtyy nettiin bloggaamaan, pitää pystyä myös ottamaan palautetta vastaan. Oli se sitten mitä tahansa! Ja kirjoittaja kuka tahansa. Ei voi pitää itsestään selvyytenä sitä, että jokainen kirjoittaja on sitä samaa "ihanaanöpöttipöpötti"-mieltä ihan joka asiasta.
Meillä on niin paljon harrastuksia ym, maatila ja hevosia, ettei ole aikaa notkua täällä lukemassa blogeja. Vauva-lehden sivuilla käyn joskus nopsaan kysymässä jotain, jos kysyttävää.
Ihan samat säännöt siinä pätevät kuin vaikka lehdessä. Jos lehteen kirjoitat, että sen ja sen lapsi näyttää ihan vammaiselta, niin tuskin se mitään rakentavaa palautetta on, ja minun on vaikea ymmärtää, miten kukaan ihminen voi sellaista kirjoittaa nettiinkään.
Itse en haluaisi olla missään yhteyksissä ihmiseen, joka tuollaiseen kykenee.
Mutta jos on eri mieltä niin aikuinen ihminen osaa ilmaista sen asiallisesti eikä ala nimettömänä haukkumaan esim. toisten asuntoa tai lasten ulkonäköä. Hyi miten mautonta, onneksi paljastuivat!