Seuraatteko Minityyli-blogia?
Mitä tykkäätte?
itse seuraan ja on mielestäni kiva, parempi kuin vauvan tyyliblogi nykyisin.
Kommentit (44)
Niin sellaista mietin, että mitäköhän noiden blogin pitäjien miehet/puolisot olivat mieltä tästä skandaalinpoikasesta?
Meillä mies ei nimittäin ymmärrä alkuunkaan, että käyn edes lukemassa niitä. Saati että tietäisi minun joskus kommentoineen niitä ja jotain ostaneenikin ihan niistä blogeista saamieni vinkkien perusteella :). Saati sitten jos vielä alkaisin itse pitää blogia. Miehen mielestä ei ole kuulemma aikuisten naisten hommaa :)!
Eli, että jos itse olisin pitänyt blogia ja antanut kaikessa vähän sellaisen kovin keskiluokkaisen ja menestyneen jne. kuvan itsestäni sekä perheestäni ja sitten lopulta olisinkin jäänyt kiinni, että olen kommentoinut toisten blogeihin ihan ala-arvoista shittiä nimettömänä, niin enpä tiedä miten mieheni olisi reagoinut.... Toivonut varmasti, että maa olisi minut niellyt häntä, itseäni ja suurin piirtein koko suvun mainetta nolaamasta...
Mutta tietty ajatuksensa kullakin :)! Käyn kyllä itse edelleen lukemassa niin Minityyliä kuin myös blogspotin blogeja. Toisia useammin, toisia harvemmin.
niinkuin Jarnan viimeinen blogikirjoitus antaa ymmärtää,miten hänellä/ heillä on pokkaa jättää muutkin vastuuseen omista sanomisistaan. Jos hän yksi olisi myöntänyt ja pyytänyt anteeksi, kolmen muun ei olisi tarvinnut leimautua ilkeilijäksi. Vauvalla seurasin tyyliblogia ja muitakin päivittäin, blogisotkun jälkeen loppui.
Kyllähän Jarna paljon blogeihin kommentoikin kärkkäästikin ja siksi ärsytti monia. Hän kuitenkin jätti kommentit aina omalla nimellään eikä niissä ollut mitään henkilökohtaisuuksia (päinvastoin kuin niissä mitä hän sai takaisin).
että aliaksilla. Mikä myös tuli ilmi tuossa samassa sotkussa. Jarna oli tosi itse ensimmäisenä toitottamassa Tyyliblogilaisten syyllisyyttä, mikä ihan totta olikin, mutta Jarnalla oli kyllä myös iso oma lehmä ojassa.
Se blogiskandaali oli niin ala-arvoista käytöstä.
Kuvittelevat kai että kukaan ei sitä enään muista.