Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mutotoilisin vähemmän muodollisesti ammattini lapsen synttärikutsuun?:

Vierailija
27.04.2009 |

:

onko VTM tarpeeksi informatiivinen vanhemmille?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitamme tittelimme aina myös niihin lasten synttärikutsuihin. Ihmettelen oikein, miksi se on jonkun mielestä outoa.

Vierailija
22/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä ihmeen väliä sillä on mikä mun titteli on töissä? En ikinä jaksa poistella sähköisiä allekirjoituksia, ne vaan "jää" sinne hännille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä ihmeen väliä sillä on mikä mun titteli on töissä? En ikinä jaksa poistella sähköisiä allekirjoituksia, ne vaan "jää" sinne hännille.

Vierailija
24/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK :D

Vierailija
25/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuntikausia aikaa, niin ja tietysti rahaakin toki kuluu paljon lasten kutsukorttien tekoon. On inhottavaa saada hutaisten tehtyjä kortteja, missä ei ole mitään tyyliä. Ei siinä tee edes mieli ostaa lapselle mitään jos korttikin jo kertoo perhetaustasta. Pidän siitä, että tyttärellämme on taloudellisesti samanlaisessa tilanteessa olevia ystäviä. On helpompi miettiä harrastuksia yms. kun ystävillä on myös rahan kautta mahdollisuus harrastaa niitä.

Vierailija
26/52 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin jotain selkokielistä, kuten "Johtaja (tärkeä)" tai "Isoin Pomo". Nuo ovat selkeämpiä ja antavat paremmin osviittaa synttäreiden luonteesta.

Vierailija
27/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTM, johtavassa asemassa, 6700 e/kk + bonukset, BMI 19,3

Vierailija
28/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTM.

Vierailija
29/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin kotiäitikavereihin tutustuessa tuli puhetta ammateista. No yks oli röntgenhoitaja, toinen myyjä. Kolmas olikin sitten KTM. En mä oikeesti tyhmä ole, mutta se tilanne tuli niin äkkiä, että tölmäisin kysyä, että mitä se tarkoittaa... Tarkoitin siis, että mitä hän teki työkseen ennen äitiyslomaa, mutta sain niin idiootin leiman, ettei tää KTM sitten ikinä puhunut mulle paljon pyykinpesua vaativimmista aiheista ;-)

Vierailija
30/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siks tulit nolattua, koska hänellä ei ollut edes sitä myyjän paikkaa... =D

Vierailija
31/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoititko RSVP (repondez s'il vous plait)?

Vierailija
32/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi on just siinä, että sitäkään ei saa ihan oikein...

Vierailija
33/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tittelinne? Eikö siivoojan tai talkkarin tms. lapsen synttäreille saisi lapsi osallistua jos lapset kuitenkin olisi hyviä ystäviä. Voi näitä ihmisiä...

Vierailija
34/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mun titteli onkin pidempi kuin teidän, olen siis paras ja kaunein ja viisain!

Vierailija
35/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voisi laittaa, että on avioliitossa ja mainita auton merkin, mallin ja vuosimallin. Vene on plussaa.

Signaturesta, en yleensä jätä työsignaturea yksityismaileihini, ainakaan puolitutuille lähteviin. Tuttujen kanssa ei ole niin väliä ja varsinkaan puhelimen kanssa mailatessa en jaksa niitä aina poistella (hankalampaa kuin tietokoneella). Eli joku tosiaan saattaa joutua kärsimään tutkinnon lyhenteestä, virasta ja työosoitteesta ja webbiosoitteista. Ja vieläpä englanniksi.

Vierailija
36/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoituksessa on yhteystiedot ja usein myös titteli. Ei kai siitä tarvitse kenenkään vetää hernettä nenään???

Vierailija
37/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana:=)

Vierailija
38/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisikö työnantaja salata tai työtään hävetä? Näin pienellä paikkakunnalla kaikki lasten äidit tietää toistensa työpaikat muutenkin, ja miksi sen pitäisi vaikuttaa yhtään mihinkään?

Kyllä minun pääasiallisin titteli niissä piireissä, millä itseni puhelimessakin esittelen, on "Mikon äiti".

Ja olen antanut joskus siviilissä joutunut antamaan työkäyntikortin, kun henkilökohtaista ei ole. Siinä on kuitenkin valmiina nimi, sähköpostiosoite, ja kotinumeron voi kirjoittaa kulmaan ja laittaa "Mikon äiti".

Jos toisen työpaikka ja ammatti sinua korpeaa noin paljon, niin vähän alan miettiä onko vika hänessä vai ehkä sinun asenteessasi.

Vierailija
39/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi on hvä laittaa painoindeksi ja tieto treenaako myös aviopuoliso. Eihän se raha pelkästään... ;) Pitäähän vanhempien tietää etteivät vie lastaan johonkin perheeseen, jossa ulkokuori ei merkistse mitään.

53 jatkaa: Äh, en lukenut otsikkoa loppuun. Eli kirjoittaja olikin jo huomioinut painoindeksin.. Sori.. Mutta nyt tuli mieleen, että auton merkki ja vuosimalli olisi hyvä tietää! Tää on tosi hauska ketju, vaikka alkoi provolla, mut silti :):)

Vierailija
40/52 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi on hvä laittaa painoindeksi ja tieto treenaako myös aviopuoliso. Eihän se raha pelkästään... ;) Pitäähän vanhempien tietää etteivät vie lastaan johonkin perheeseen, jossa ulkokuori ei merkistse mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi