Miten mutotoilisin vähemmän muodollisesti ammattini lapsen synttärikutsuun?:
:
onko VTM tarpeeksi informatiivinen vanhemmille?
Kommentit (52)
Ei kai lasten synttärikutsuissa tarvitse vanhempien ammatteja/titteleitä olla?
outo ajatus
jätä suosiolla vain pois
Ei tosiaan tarvitse laittaa mitään! Nimi riittää ja puh.numero
:Miten mutotoilisin vähemmän muodollisesti ammattini lapsen synttärikutsuun?:
No siis, lapsen synttärikutsuhan on oiva tilaisuus markkinoida itseään. Tulostat ansioluettelosi kutsun liitteeksi niin kellekään ei jää epäselviksi saavutuksesi.
mutta meillä oli tenavan lahjalista stokkalle mukana!
Tuo VTM voi olla tavismammoille vähän liian vaikea, pomosta kaikki kuitenkin ymmärtää mistä on kyse.
Ei toi VTM kaikille avaudu, laita ihan vaan "akateeminen työtön".
joka ikisen sähköpostin perään. Siis luokassa käydään sähköpostikeskustelua lasten vanhempien välillä vaikka retkistä, opettajan lahjoista tai täiongelmasta ja aina tuo mamma on äänessä ja aina nimen perässä titteli, joka ei ole edes mitenkään hieno tai kummellinen eikä liity millään tapaa keskustelunaiheeseen.
Kerran sitten pistin vittuillakseni tittelin myös oman viestini perään keskustelussa, joka koski omaan alaani liittyvää juttua. Johan tuli mamma heti silmille, että hienostelen ja ylpeilen tittelilläni, heh!
päästä lastani muiden kuin korkeakolutettujen vanhempien lapsen synttäreille.
joka ikisen sähköpostin perään. Siis luokassa käydään sähköpostikeskustelua lasten vanhempien välillä vaikka retkistä, opettajan lahjoista tai täiongelmasta ja aina tuo mamma on äänessä ja aina nimen perässä titteli, joka ei ole edes mitenkään hieno tai kummellinen eikä liity millään tapaa keskustelunaiheeseen.
Kerran sitten pistin vittuillakseni tittelin myös oman viestini perään keskustelussa, joka koski omaan alaani liittyvää juttua. Johan tuli mamma heti silmille, että hienostelen ja ylpeilen tittelilläni, heh!
... mun sähköposteissa ainakin on se.
Ja muuten; olen joskus antanut käyntikorttini viedessäni lapseni synttäreille; siinä kun on kätevästi nimeni ja puhelinnumeroni. Olen kyllä kirjoittantu lisäksi käyntikorttiin että "Maijan äiti".
:
Jo kuitenkin ensin opettelisit kirjoittamaan oikein!
päästä lastani muiden kuin korkeakolutettujen vanhempien lapsen synttäreille.
:
onko VTM tarpeeksi informatiivinen vanhemmille?Jo kuitenkin ensin opettelisit kirjoittamaan oikein!
sanan "rakkaamme" tilalla on titteli. :(
Kyllä sen voi silti poistaa. Ainakin minä poistan sähköisen allekirjoituksen niistä viesteistä, joihin se ei kuulu vaikka työviesteissäni sellaista käytänkin. Ei tulisi mieleenkään viestitellä lapsen kavereiden vanhemmille ja mainostaa titteleitäni.
?