mun mies on täysidiootti! SAnokaa miten kostan sille tän??
Eli miehellä on jääkiekkovuorot pari kertaa viikossa ...ja oli nyt 4 päivän lomalla yksin miesten kanssa ja sanoi viimeviikolla ettei mene nyt viimeiseen peliin.Tuli siis yöllä reissusta. Nyt sitten ennen peliä sanoikin lähtevänsä peliin,vaikka oli toisin sovittu. Muutenkin hoidan lapset todella paljon yksin. Siinä sitten sanoin,että sinä et lähde peliin kun olet juuri lomalta palannut ja puoli tuntia itkin ja selitin ,ettän hän ei voi elää vain omaa napaa ajatellen,että minulla on voimat loppi lasten kanssa ja en halua yksin joka ilta olla lasten kanssa... mies siitä huolimatta lähti peliin,eikä kuunnelut mua ollenkaan ja toisteli ,että tämä on viimeinen tälle keväälle ja haluaa mennä.
Mulla niin pettynyt ja petetty olo,että ei kukaan tajua...
Just alko paremmin parisuhde menemään niin ei mee kyllä enää tämän jälkeen... vitsi et tympii
ja meillä 3 alle 5 vuotiasta lasta!ja neljättä odotan....Voi ,että on ajattelevainen mies!! Niin omanapainen!!
Ja tämän haluaisin kostaa,mutta eipä mulla oikein keinoja ole....
kertokaa hyviä keinoja millä kostaa,vaikka se ei olisikaan järkevää,mutta itellä on sellanen viha nyt päällä et tarttee kostaa ku ei ukko muuten tajua!!
Toivoton tilanne,en tiiä mitä tekis! Vituttaa niin paljon ettei kukaan voi tajuta :(:(
Kommentit (62)
siinä vaiheessa, kun perheeseen tulee lapsia. Ei myöskään lopeta. Niin että taas kerran mä en voi muutakun ihmetellä, että ettekö te ihmiset puhu toisillenne ennen perheen perustamista/lasten hankkimista?
Mulla oli aivan ihana, huolehtiva perhemies siihen asti kunnes esikoinen syntyi.
Mies vonkasi pari vuotta lapsia ennen kuin suostuin. Piti sylissä muiden ipanoita. Hoiti meidän kotia ja minua kuin kukkaa kämmenellä. Ihan intona oli vielä raskauden loppumetreille asti.
Sitten saikin päähänsä että elämähän loppuu tähän paikkaan. Liekkö lapsettomat kaverit lietsoneet ajatusta. Pikkuhiljaa alkoi ihme teinimeininkiä.
Joka viikonloppu 30v mies ryyppäämässä kavereiden kanssa. Naputtelee tuntikausia tietokonepelejä ja chattailee vieraiden naisten kanssa.
Mies muuttui totaallisesti. Ihan tuntematon ukko istui aamiaispöydässä.
Lapsi syntyi niin asiat huononivat todella nopeasti.
Ja minä kun luulin valinneeni hyvän perheenisän. Joka joutui vielä odottamaan niitä lapsia kun minä en ollut valmis.
Lapsen takia katselin touhua kaksi vuotta sitten riitti. Nytkään miestä ei kiinnosta tavata lastaan kuin hyvin harvoin.