Miksi ihmeessä lääkärit haluavat aina ultrata (kaikki ultrat) alakautta ensin?
Sitten kuitenkin mahan päältä on aina näkynyt paremmin. Ärsyttää kun kyllä musta ainakin on jotenkin vaivaannuttavaa levitellä lekurille kun mieskin on vieressä....ja jo kolmas tulossa
Kommentit (14)
missähänpäin mahdat käydä ultrissa?
Kyllä mulla on tehty kaikki vatsan päältä...
aiemmassa kaikissa kolmessa tehtiin alakautta ja nyt lääkäri vain totesi että päältä näkee paremmin ja menee lyhyempi aika. se on kuulema uusi käytäntön. tapahtui Kysissä.
saa edes alakautta kun kohtu on jo niin iso. Vatsan päältä espoossakin...
Monesti isompikokoisilta ultrataan alakautta, kun pelätään rasvakerroksen olevan jotenkin edessä ja näkyvyyden huono. Mulla on kyllä kaikki ultrat ultrattu maha päältä (ja niitä on ollut monia per raskaus).
sekä niskapoimu-, että rakenneultra vatsan päältä.
Nyt ärsyttää vielä enemmän....Turussa asutaan ja jo kolme eri ultraajaa eri raskauksissa toiminut näin. Pistän seuraavaksi kyllä hanttiin! Miksi turhaan riisuutua ja nöyristellä siellä kun mahan päältä voisivat aloittaa ainakin sen katsomisen...
turussa ultrattiin alakautta ekalla kerralla vaikka olen hoikka, toisella kertaa ihan mahanpäältä.
jatkaa. että ekassa raskaudessa siis eka ultra alakautta, tokassa molemmat ultrat päältä.
vain jos paksut vatsanpeitteet. eli lihava toisin sanoen.
on sitä alapäätä ronkkinu mieskin ja sieltähän se vauvakin jopa tulee
melkein toivon, etä ultrassa löytyis jotain hälyttävää, että saisin muuta ajateltavaa. Alakautta voidaan ultrata vaikkapa vielä juuri ennen synnytystö kun katsotaan istkukan suonien sijaintia
Vaikka jo olenkin melkein nelikymppinen kahden lapsen äiti(kolmas tulossa) en vieläkään ole tottunut gynekäynteihin ym. siinä suhteessa, että olen niissä aika vaivaantunut. Olenko todella ainoa laatuani vai joko kaikki nykynaiset ovat tottuneet paljastelemaan itseään ajattelematta asiaa sen enempää?
Kummaa on, että toivoo toiselle pahaa toisen ihmettelyn ja häveliäisyyden perusteella....
T:ap
Rakenneultrat ja loppuraskauden ultrat on aina tehty vatsan päältä.