Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun mies on täysidiootti! SAnokaa miten kostan sille tän??

Vierailija
27.04.2009 |

Eli miehellä on jääkiekkovuorot pari kertaa viikossa ...ja oli nyt 4 päivän lomalla yksin miesten kanssa ja sanoi viimeviikolla ettei mene nyt viimeiseen peliin.Tuli siis yöllä reissusta. Nyt sitten ennen peliä sanoikin lähtevänsä peliin,vaikka oli toisin sovittu. Muutenkin hoidan lapset todella paljon yksin. Siinä sitten sanoin,että sinä et lähde peliin kun olet juuri lomalta palannut ja puoli tuntia itkin ja selitin ,ettän hän ei voi elää vain omaa napaa ajatellen,että minulla on voimat loppi lasten kanssa ja en halua yksin joka ilta olla lasten kanssa... mies siitä huolimatta lähti peliin,eikä kuunnelut mua ollenkaan ja toisteli ,että tämä on viimeinen tälle keväälle ja haluaa mennä.

Mulla niin pettynyt ja petetty olo,että ei kukaan tajua...

Just alko paremmin parisuhde menemään niin ei mee kyllä enää tämän jälkeen... vitsi et tympii

ja meillä 3 alle 5 vuotiasta lasta!ja neljättä odotan....Voi ,että on ajattelevainen mies!! Niin omanapainen!!

Ja tämän haluaisin kostaa,mutta eipä mulla oikein keinoja ole....

kertokaa hyviä keinoja millä kostaa,vaikka se ei olisikaan järkevää,mutta itellä on sellanen viha nyt päällä et tarttee kostaa ku ei ukko muuten tajua!!

Toivoton tilanne,en tiiä mitä tekis! Vituttaa niin paljon ettei kukaan voi tajuta :(:(

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pelit kerran nyt loppuu niin kyllähän sinä tämän vielä jaksat. Mainitse sitten kun olette molemmat vähän vähemmän suuttuneita, miltä sinusta tuo tuntui.

Vierailija
2/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yksi peli tuntuu tänään maailman lopulta mutta ehkä huomenna taas ei. Toisaalta ihmettelen miten ihmeessä olet itsesi noin rankkaan paikkaan hommannut. mies paljon pois perheen arjesta ja kohta 4 alle 5 vuotiasta lasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske sen jälkeen miettiä uudestaan, kannattaako...

Vierailija
4/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostoa miehen saman tyyppisten tempausten vuoksi. Mun miehellä on monesti tapana luvata jotain ja sitten pettää lupauksensa. Ja monesti noista tempauksista kärsivät myös lapset, vaikka jotkut petetyt lupaukset eivät suoranaisesti liikuta lapsia niin kyllähän ne kärsivät siitä jos äiti on kiukkuinen ja pahalla tuulella. Ja palatakseni tuohon kostoon, olen monet kerrat vannonut että kostan ja teen yhtä vittumaisesti mutta sitten alan ajattelemaan lapsia niin ei musta ole siihen. En halua että lapset kärsivät myös siinä sivussa. Olen miettinytkin monesti että kyllä miehillä on niin paljon helpompaa "unohtaa" omat velvollisuutensa hetkeksi kuin taas naisilta/äideiltä se ei niin vaan onnistu!!!

Vierailija
5/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää oli?

Vierailija
6/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä lapsiluvulla tähän ole merkitystä.

eikä se etten jaksais olla vaikka joka ilta lasten kans yksin,mutta se ettei toista kuunnella,vaikka peli ois kuinka tärkee niin parisuhteessa toista on kuunneltava... Loukkaavaa vaan tollanen miehen käytös ja ite vielä sano omaaloitteisesti ettei mee maanantaina peliin niin sitten menee eikä minua lainkaan kuuntele

t.ap

p.s pitäsköhän nyt alkaa miettiin kuinka olen itseni saattanut tälläiseen tilaan että näin monta lasta... viestissä tuli virhe 3 alle 6 vuotiasta lasta siis minulla...

mikä tälläisessä tehoaa miehelle,onko vinkkejä?

ainakin muutan erihuoneeseen nukkumaan se on varma,enkä ole yhteistyökykyinen... Paska vaan ku oon niin lyhyt vihainen

Vierailija
7/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti että miehesi jotain oppii siitä kun aloitetaan koston kierre? Nukutaan eri huoneessa, ollaan ikeitä jne...

eniten kodin kireästä ilmapiiristä kärsii ne lapset joiden kanssa kuitenkin haluat olla. ei se mies kärsi kun korkeintaan seksin puutteesta, sekin saa miehen taas vaan huonolle tuulelle ja kierre on valmis...

Vierailija
8/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,mut jollakin konstein miehen pitää tajuta ,ettei voi tuollain tehdä...

kyllä mä tiedän et miestäni ärsyttää esim alkaa yksin nukkumaan huoneessa.Siinäpä saa miettiä miten käyttäytyy...

ja tiedän ,että kosto ei järkevää ,mutta jotain täytyy tehdä....

olen kyllä tän jälkeen muutenkin kireä se on ihan sama vaikken kostais..

ap

Vierailija
9/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun mies kostaa sen, että kostit tämän - kumpi teistä nopeammin muuttaa kostoksi pois kotoa???

Se on jääkiekkoa. Mieluummin niin kuin toinen nainen, kaljakuppilat tai vaikka uhkapelit viemässä sitä yhteistä aikaa.

"Kosta" vaikka menemällä itse jumppaan, kahville tai vaikka luontokuvaamaan, ihan sama mitä, mutta otat omaa aikaa ja sovit että mies silloin katsoo lapsiaan. Oppii varmasti sitä kautta ymmärtämään kodin arkeakin paremmin.

Rentoudu...

Vierailija
10/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ainakin muistan aikanaan vihkipuheesta sen, että avioliitossa pitää kilvoitella rakkauden teoissa ja pitää haluta rakastaa.

Teillä on nyt ap ihan toistepäin. Sinä haluat kilvoitella vihan teoissa, kun haluat kostaa. Miehesi elää omaa elämäänsä eikä kanna korttaan kekoon perheen eteen. Ette siis tee kummatkaan rakkauden tekoja.

Teidän kummankin pitäisi muuttaa asennetta radikaalisti, ei tuosta muuten mitään tule.

Vierailija
11/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sun ikää täällä kysellään?? Sano miehelles, että silloin kun niitä lapsia tehdään, ne myös kanssa hoidetaan. Sä olet raskaana, miehen pitäisi ottaa täysi vastuu lasten hoidosta töitten jälkeen, eikä todellakaan huidella jääkiekkopeleissä. Mua ihan oikeasti vituttaa sun puolesta!

Vierailija
12/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täällä taas tekopyhiä herraterttuja palsta täysi!

Ymmärrän varsin hyvin että VITUTTAA ja iskee halu kostaa.

Mutta itse ainakin muistan aikanaan vihkipuheesta sen, että avioliitossa pitää kilvoitella rakkauden teoissa ja pitää haluta rakastaa.

Teillä on nyt ap ihan toistepäin. Sinä haluat kilvoitella vihan teoissa, kun haluat kostaa. Miehesi elää omaa elämäänsä eikä kanna korttaan kekoon perheen eteen. Ette siis tee kummatkaan rakkauden tekoja.

Teidän kummankin pitäisi muuttaa asennetta radikaalisti, ei tuosta muuten mitään tule.

Vierailija
13/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keksi joko itse, tai anna miehen keksiä miten tämä hyvitetään sinulle. esim. järjestämällä lapsenvahdin, menette ravintolaan syömään, kylpylään, sinulle ostetaan jotain mitä haluat, tai jotain. ensin tietysti rauhallinen, pitkä keskustelu aiheesta. lapset hoidossa tai nukumassa, istutte rauhallisesti ja puhutte asian läpi. vain sillä tavalla se menee miehelle perille, jos menee. sitten keksitte sinulle jonkun hyvityksen, joko toinen teistä tai molemmat yhdessä. tällä tavalla teillä lähtee hyvä kierre, ei koston kierre.

Vierailija
14/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten tekopyhä, mutta mä en oikein tajua miten ap:n parisuhde ja perhe-elämä paranee sillä, että ap kostaa jollain tempulla miehensä itsekkään käytöksen.

Mä olen samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin. Asennemuutosta kummallekin. Ei ap yksin voi muuttaa parisuhdetta. Kummaltakin pitää nyt löytyä halua rakastaa ja niitä "rakkauden tekoja".

Vierailija
15/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa täällä vähän naisia jotka ymmärtävät tälläisessä tilanteessa... Ai mun pitäs muuttaa asennetta????? Mä teen kaikkeni parisuhteen eteen,teen kaikkeni,että lapseni olisivat onnellisia... ja minun pitäisi vielä olla onnellinen kun mies pettää itse mainitsemansa lupauksen eikä kuuntele mua kun on tullut lomareissusta vaan pitäisi moiskauttaa pusu poskelle ja kiittääkun olet tekemättä kotitöitä ja kun söit taas minun tekemää ruokaa ja kun sait eilen niin nautittavaa seksia! :)

siis mitä mun oikein sitten pitäisi tehdä?? että olisin iäkäs`?? iälläkään ei sori vaan olle tän asian kans merkitystä.... Itkin katkerasti,että et voi mennä pelaan ja mies vain meni kylmästi! Kuinka olen nainut tollasen ukon....grhhh

ap

Vierailija
16/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän ei sen vertaa ajattele minua ,että ois yhden pelin ollut pois jos oisin sitä toivonut....

Olin ajatellut lähiviikonloppuina ,että oltas menty kaksistaan viikonloppulomalle ja nyt vappuna aikuisten kesken hauskan pitoon,mut sori vaan ei oo fiilistä.Ei vaan oo fiilistä et mä teen kaikkeni parisuhteelle ja toinen ei tee täysillä

ap

Vierailija
17/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tee oikein kunnon teatraalinen suureellinen näytös . Ota mukaan sukulaisia ja esitä marttyyria. Ole hyvin verbaalinen ja muista älä päästä miestä ymmärtämään mitään eli pakkaa sen tavaroita ja aja sitä ulos , jos se meinaa lähteä niin syyllistä ja aloita uusi riitä siitä että se jättää teidät ja on edesvastuuton. heittäydy aivan kauheaksi ota telkkariohjelmista mallia esim. lemmen viemä-subilta Barbara on hyvä esimerkki. Kauniit ja rohkeat ja miksei Salatut elämät. Joka kerta kun miehesi luulee että hän ymmärtää mitä haluat sekoita pakka. Niin ja muistuta sitten pitkään ja hartaasti ja nakita miehellesi sellaisia hommia joita hän ei yleensä tee esim. hammaslääkäriin vientiä tai allergia testiä eli lähetä hänet terveyskeskukseen koko päiväksi selittelemään ja hoitamaan asioita niin kyllä hän arvostaa sen jälkeen sinun työtäsi eli älä varaa mitään aikaa vaan laita miehesi hoitamaan kaikki alusta lähtien aina joku pikku flunssa lapselta löytyy jota on syytä parannella.

niin ja tuohon lapsilukumäärään voisin sanoa että mitä enemmän lapsia sitä vahvempi rooli äidillä eli hyvin tulet selviämään. Lapset kun kasvaa olet perheen kuningatarmehiläinen, eli mitä suurempi perhe sen näkyvämpi on äidin rooli ja mies jää tosiaan vähän varjoon mutta onnelliseen varjoon, Näin minua opasti mummoni jolla oli 15lasta.

Vierailija
18/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tee oikein kunnon teatraalinen suureellinen näytös . Ota mukaan sukulaisia ja esitä marttyyria. Ole hyvin verbaalinen ...

Vierailija
19/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi (6kk) lapsi, mutta silti mua vit..taa niin paljon, kun miehellä on omat reissut ja harrastukset. Minä hoidan lasta ja kotia. Välillä sanoo (mun kiloihini viitaten), että voisit mennä kuntosalille tai jumpalle. Kerran olin lähdössä, oli sovittu asiasta etukäteen ja tuntia ennen lähtöä mies päättikin lähteä itse kauppaan katselemaan autoja tai jotain.. Ihan kiusallaan kai. En enää jaksa yrittää. Lapsen kanssa ei ole rankkaa, nautin tästä ajasta mutta olisi kiva joskus saada vapaata omiin juttuihin, edes kerran viikossa. Kerran kävin 6kk aikana syömässä kaverin kanssa, lapsi oli silloin mummolassa sen pari tuntia.

Keräsin jo peitot ja tyynyt lapsen huoneeseen, en halua enää nukkua tuon itsekkään sian kanssa.

Vierailija
20/62 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tuttua. tässä on vuosien myötä oppinut vaan tajuamaan et miehet on ikuisia idiootteja ja itserakkaita paskoja!

onhan ne toki välillä ihania jne. mut pääsääntöisesti se vain on niin et naisilla on se vastuu kaikesta. miehet ei osaa edes tuntea huonoa omaatuntoa tai syyllisyyttä omista toilailuistaan.

toisaalta meillä ainakin olen todennut että kosto/nalkutus/itkeminen vain pahentaa tilannetta ja saa miehet ajattelemaan, että vitut ja sitten ainakin lähtee. meillä ajan kanssa tilanteet hoidan niin, että näytän surkealta (mitä ko. tilanteessa tietenkin olenkin) ja olen vain hiljaa. lopuksi yleensä ukko tajuaa tyhmät tekonsa.

ja tosiaan, jos kostat, tee se salaa. juuri noin kuin eräs edellä kirjoitti. teet itse pitkiä reissuja. lähdet kaverin kans kaupoille, unohdat ilmoittaa et menee myöhään. et vastaakaan heti puheluun. anna kämpän räjähtää, tee jotain minkä tiedät miestäsi ärsyttävän... lapsellista, mutta silti..

näin meillä