Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies ei tee kotitöitä, kumpi on parisuhteelle vähemmän tuhoisa

Vierailija
27.04.2009 |

strategia:

a) nainen nielee kiukkunsa ja tekee kotityöt kun mies istuu tietsikan ja töllön ääressä

b) nainen ryhtyy patistamaan miestä niin kuin jotain 15 vee murrosikäistä.

En osaa päättää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo molemmat äärimmilleen vedettynä tuhoisia. Parempi vaikka jotain noiden väliltä.

Vierailija
2/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee omaa osuuttaan, hankkii sitten sen palvelun muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelette tosissaan asiasta ja väännät asian rautalangasta miehelle. Jos a tai b on pakko valita, niin b sitten.

Vierailija
4/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sanoin miehelle nätisti että hei mitäpä jos imuroisit auton ja pesisit ulkopuolelta, ja minä voisin haravoida kun on niin hemmetisti haravoitavaa ja piha täynnä oksia. Mutta eipä ei. Mies istui ensin kahteen, kolmeen tietokoneen ääressä ja siirtyi sieltä television ääreen loppupäiväksi. Minä lopulta imuroin lapsen kanssa auton sisältä, pyyhin kurat pinnoilta ja pesin ulkopuolelta. Se auto oli oikeasti saas-tai-nen, en kehdannut enää antaa olla. Se on pesty viime syksyn jälkeen kerran ulkoa, sisältä luoja tietää milloin. ap

Vierailija
5/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kotityöt tekemättä!

Itse olen kerran näin tehnyt, pari viikkoa vain makasin tekemättä mitään, joinakin päivinä jätin ruuankin tekemättä,lapsille lämmitin edellispäivän ruuat.

Kyllä rupesi miehelle kotityöt maistumaan sen kaaoksen keskellä ;)

Vierailija
6/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans otti pattiin välillä kun mies ei tehnyt mielestäni tarpeeksi kotitöitä ja mä olin ihan väsynyt.

Itkeä tirautin sitten väsymyksestä ja puhuin miestä syyttämättä miltä musta tuntuu ja että en oikeesti halua nipottaa asioista, mutta en myöskään halua tehdä kaikkea yksin enkä elää sekaisessa kodissakaan. Se auttoi.

Tosin kerta ei välttämättä riitä miestä muuttamaan vaan täytyy välillä aina "muistuttaa" jos hommat taas alkaa lipsumaan.

Ja sit täytyy myös ottaa huomioon se mitä kaikkea mies tekee eikä motkottaa vaan tekemättömyydestä. Eli vaikka mies ei tee paljon kotitöitä niin voi olla että hoitaa paljon muita perheen asioita mitä kotona häärivä äiti pitää itsestäänselvyyksinä (kuten mies esim. puhtaita pyykkejä...).

Vierailija
7/7 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kotityöt tekemättä!

Itse olen kerran näin tehnyt, pari viikkoa vain makasin tekemättä mitään, joinakin päivinä jätin ruuankin tekemättä,lapsille lämmitin edellispäivän ruuat.

Kyllä rupesi miehelle kotityöt maistumaan sen kaaoksen keskellä ;)

Loistava strategia, tämä pitää muistaa. :)