Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää varmasti, jos ei muuten saa.

Vierailija
26.04.2009 |

Moi vaan,

oon jo pitkään miettinyt, että millä palstalla tästä aiheesta olisi parasta käydä keskustelua. Olen kahden alle kouluikäisen lapsen isä ja aika monen vastaavan miehen kaveri. Omassa parisuhteessa seksi tyrehtyi ensimmäistä lasta odottaessa, sitten tietysti sitä todistettavasti oli jotta toinen saatiin aikaan. Mutta että vaikka parisuhteemme niin ulkoisesti, taloudellisesti kuin materiaalisesti on varmasti "kadehdittava", niin seksiä meillä ei ole ollut enää moneen vuoteen juuri kuin nimeksi.

Tästä on seurannut se, että itselläni on ollut useita, useita rakastajattaria. Yksikään heistä ei ole ollut mitään sellaista, että mielessä olisi edes käynyt ajatus oman perheen hajoittamisesta - eikä sellaista eteeni koskaa n edes tule, koska en vain halua hajottaa perhettäni seksin takia. Mutta ilmankaan en missään nimessä voi olla, mies kun kuitenkin olen. Ja vielä näin jälkikäteenkään en tekojani itseni kannalta kadu - mutta toki monta kertaa mietin, kuinka typerää on kuluttaa melkoisesti aikaa järjestääkseen itselleen seksiä, samalla kun asuu kuitenkin AVIOLIITOSSA. Ja siitähän seuraa eräänlaista "kahdensuuntaista pettämistä". Vaimon ei tietenkään tule saada asiasta tietää, mutta myös se rakastajatar on varjeltava monelta totuudelta. Yksinkertaisin tarina on kertoa, että elää parisuhteessa jossa ei vain ole seksiä. Monimutkaisempaa on tietysti jos sitä että on parisuhteessa, pitää ylipäätään piilotella.

No, monet teistä varmasti jo repivät hiuksiaan raivosta. Mutta sen enempää puolustautumatta on kerrottava, että koko tämän kirjoituksen syy ei ollut niinkään omat tekoni kuin se, että USEAT nuoret isät kaveripiirissäni ovat saman asian edessä. "Meillä oli seksiä viimeksi vuosi ja 2 kuukautta sitten". "Näinkö se seksi sitten loppui, vaikka ennen me pantiin joka päivä ja monta kertaa". "Mulla ei oo mitään valittamista mun perheestä, mutta mä TARVIN seksiä enkä mä sitä kotona saa". Nämä siis kolmen eri kaverini suusta kuultuna ja kaikki erittäin luottamuksellisesti ja kahden kesken kerrottuna, siis.

Olen oppinut tajuamaan, että ongelma ei ole mitenkään poikkeuksellinen tai "outo". Kyse on faktasta mikä on vaivannut ja tulee vaivaamaan miehiä aina: Seksiä on saatava vielä neljänkympinkin iässä yllättävän usein. Useampia kertoja viikossa. Ja sitten jos sitä ei kotona saa, niin hetken voi toki vetää käteensä, mutta sitten se alkaa olla aivan liian nöyryyttävää. Pää ei kestä sitä, mihin on itsensä ajanut velkoineen ja ajankäyttöineen - ja sitten ei saa seksiä enää omassa kotona. Ja vaikka te varmasti sanotte, että "keskustelkaa vaimonne kanssa", minkä toki ymmärrän, niin tekin varmasti ymmärrätte tämän:

On erittäin itsetunnolle käyvää, jos seksiä saa vain palaverin kautta. Eli siitä tehdään virallisen keskustelun kautta jotenkin "parisuhteeseen kuuluva asia" - ja sen jälkeen sitä sitten harrastetaan "koska se kuuluu parisuhteeseen". Paskat. Jokainen sinkku ainakin tietää, että seksi on sellaista, mitä HALUTAAN eikä sen harrastamisesta "sovita erikseen". Ja jos sitä ei, jumalauta sentään, omalta VAIMOLTA saa ilman eri sopimusta, niin onko oikeasti outoa, jos miehillä on rakastajattaria tai että he käyvät maksullisissa? Niin, nuo maksulliset olivatkin asia joista en ajatellut edes puhua. Mutta ilmiönä ne ovat tavallisempi ratkaisu ongelmaan kuin se rakastajatar edes...

Noh, ehkä tämä ei johda mihinkään muuhun kuin tämän kirjoituksen ja minun sättimiseen. Mutta loppuun totean silti, että en elä puutteessa. Enkä maksa rakastajattarilleni - eli suhde heidän kanssaan on aina perustunut molemmin puoliseen haluun.

Mutta eikö ole mielipuolista, että minä yhtenä monista olen tilanteessa, jossa metsästän seksiä muualta, kun sitä ei kotona saa? Ja uskokaa tai älkää arvon äidit - on hyvin tavallista että mies pettää juuri silloin kun lapsi on syntymäisillään tai vasta syntynyt. Inhottavaa ja ällöttävää, myönnän. Mutta miehelle seksi on kuitenkin viime kädessä tarve siinä missä tarve käydä vessassa. Eikä sitä kerta kaikkiaan pysty pidättelemään kuukausia - jos ette usko, niin pidätelkääpäs kakkahätäänne muutama kuukausi, arvon naiset. Ja tokihan mies voi käteen vetää mutta.. ..ette edes usko kuinka nöyryyttävää se on miehelle muutaman kerran jälkeen, kun kuitenkin nukkuu naisen vieressä, jonka vuoksi on vannonut "uskollisuusvalan"sa, heh.

No, kuten jo sanoin, ilmiön yleisyys ällistytti minut täysin. Ja siitä tuli tarve, että ehkä tästä olisi kuitenkin syytä nostattaa keskustelua - ja ehkäpä juuri tällä sivustolla.

Kommentit (298)

Vierailija
1/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain jaksa innostaa joka päivä saman naisen kanssa, vaikka tämä olisi kuinka innokas. Laatu ei korvaa määrää.

M30

Vierailija
2/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan minua saa raivoihini. Ei minua kiinnosta asiasi lainkaan. Omasta puolestani voin todeta, että ennen lasta nautin seksistä paljon enemmän. Nykyään vaimo on paljon himokkaampi kuin vuosia sitten. Haluaisi seksiä joka päivä. Itsestäni vain tuntuu, että seksi on kokenut inflaation. Se ei vain jaksa innostaa joka päivä saman naisen kanssa, vaikka tämä olisi kuinka innokas. Laatu ei korvaa määrää. En lähtisi silti pettämään tämän takia. Seksi on vain seksiä. Alkukantainen vietti, joka varmistaa suvub jatkumisen. Tekee toki hyvää sillä hetkellä, mutta muuten on melko kahlitseva ja toimintaa liikaakin ohjaava vietti. En allekirjoita, että seksintarve on MIEHELLE kuin paskahätä tai nälkä. Sinulle ehkä on. Vaihtakaa ehkäisy vaikka hormonikierukkaan. E-pillerit tappaa himon.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En allekirjoita, että seksintarve on MIEHELLE kuin paskahätä tai nälkä."

No en mäkään tota allekirjoita. Mutta joidenkin naisten tapa tehdä seksistä jonkinlainen naistenlehti-riitti yliromanttisine höpölöpöineen on erityisen raivostuttavaa silloin kun yksinkertaisesti vaan PANETTAA ja haluaisi purkaa paineensa no matter kenen kanssa. Ja uskallan jopa väittää, että esmes maksullisten naisten suosio kautta ihmiskunnan historian perustuu juuri tähän:

Noin 99% maksullisia käyttävistä EI VARMASTI rakasta, helli, höpönassuttele tms siirappia kohdatessaan prostituioidun. Ei, sinne mennään koska panettaa ja halutaan panna eli saada paineet pois. Maksan, panen, kiitän, poistun, unohdan. Ehkä tämä saa sut ymmärtämään, että miksi miehen seksintarvetta voi verrata "paskahätään" tai "nälkään"? Eli biologiseen tarpeeseen, joka puretaan tavalla tai toisella: oman naisen kanssa, vieraan naisen kanssa, maksullisen kanssa, käteen vetämällä tai sitten jopa niin, että laukeaa nukkuessaan (mikä kaikkein harvinaisin tapa, uskoisin.)

M36

Vierailija
4/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän "äiti"ä paneta, sen täytyy vaan täyttää aihevapaa-palstan täydellinen äiti- kuva ja silloin ei paneta, lapsihan voi mennä ihan pilalle jos sattuu kuulemaan jotakin seksiin viittaavaa ta näkemään kuinka vanhemmat suutelee toisiaan.

Onneksi itse olen vanhempaa vuosikertaa ja seksi ei vienyt mitään pois lapsiltani, halusin ja sain seksiä (eikä ollut mitään aavee-palstaa, jossa kerrottiin kuinka oikea ja täydellinen äiti toimii), muistan jopa kun tulin synnäriltä kotiin ja mua panetti niin paljon että pakko oli saada.

Nykyään olen "etä-suhteessa" ja en saa seksiä silloin kun panettaa.

Vierailija
5/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rinnastaisin huorissa käymisen kalliiseen käteenvetoon. Itselleni kun puolet seksistä on hyvän tekeminen naiselle. Maksullinen seksi ei anna henkisesti mitään, joten sitä voi verrata tosiaan runkkaamiseen. Tarve purkautua on toki olemassa, mutta en voi käsittää miksi se pitäisi tehdä huorissa. Kumin käyttökään ei minua kiinnosta, joten siksikin se on poissuljettu. On olemassa naisia, joille seksi on todellakin päivittäinen fyysinen ja henkinen tarve kuten syöminen ja juominen. Oma vaimoni on tällainen. Olen ehkä onnekas siinä mielessä. Uskoisin, että huorissakävijät saattavat olla enemmän itsekkäitä seksin suhteen myös parisuhteessa. Jos panetukseen ei kuulu nautinnon antaminen toiselle, ollaan aika heikoilla.

M30

ps. olen minäkin MIES

Ei, sinne mennään koska panettaa ja halutaan panna eli saada paineet pois. Maksan, panen, kiitän, poistun, unohdan. Ehkä tämä saa sut ymmärtämään, että miksi miehen seksintarvetta voi verrata "paskahätään" tai "nälkään"? Eli biologiseen tarpeeseen, joka puretaan tavalla tai toisella: oman naisen kanssa, vieraan naisen kanssa, maksullisen kanssa, käteen vetämällä tai sitten jopa niin, että laukeaa nukkuessaan (mikä kaikkein harvinaisin tapa, uskoisin.)

M36

Vierailija
6/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja onneksi olkoon, jos vaimosi on moinen! Totta tuokin, että huorissa käyminen on tavallaan "kallista runkkaamista". Joskin hieman parempaa kuin runkkaaminen kuitenkin. Rakastajatar onkin sitten huomattavasti parempi vaihtoehto, sillä sehän perustuu jo molemminpuoliseen haluun/himoon, eikä businekseen. Ja varmasti monella on rakastajatar juuri siksi, että voi kokea olla (yhä) himottu. Mitä nautinnon antamiseen tulee, niin itse en ainakaan löydä sellaista itsekkyyttä itsestäni, ettenkö nauttisi nähdä naisen nauttivan - päinvastoin. Oma orgasmihan on miehellä aina varmaa, mutta se, että saa naisen orgasmiin on asia mistä ennenkaikkea voi olla ylpeä.

No, en minä tästä itse aiheesta mitenkään "ylpeä" tai "ylimielinen" ole. Minusta se on enemmänkin surullista, että parisuhde menee tilaan, jossa seksi ei kulje. Mutta jos jossain kohtaa raja menee keskustelunkin kanssa niin juuri siinä, että seksi ei perustu spontaaniin himoon ja haluun vaan "palaveripäätökseen", niin silloinhan se on samaa runkkaamista kuin huorat ja käteenvetokin.

Uskoisin, että suurin osa avioeroista johtuu siitä, että seksi ei toimi. Jos seksi toimii, monet muutkin asiat voi saada toimimaan. Mutta jos ei ole seksiä, on koko homma kuin tyhjän päällä. Arkisuorittamista, asioiden hoitoa, projektien eteenpäin viemistä - eli aivan kuin olisi töissä.

M36

Vierailija
7/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että sinulla ja monilla muilla miehillä on totta vie väärä vaimo.

Tai suoremmin sanottuna: vaimonne ovat valinneet teidät lastensa isiksi, koska te olette sopivat isäkandidaatit. Ehkä geneettisesti tai sitten taloudellisesti. Ja se, että suhteessanne oli seksiä ennen lasten syntymää on tietenkin ollut välttämätöntä, sillä muuten teille ei olisi syntynyt lapsia. Ja että seksinne ehkä ennen lasten syntymistä ja ennen avioitumista oli joskus tai jossain määrin jopa kokeellista ja kiivasta, on ollut vain pyrkimys päästä jonakin päivänä siihen tilanteeseen, jossa te olette nyt, eli kuin tatit siinä kiltisti suoriutumassa perheen elättäjän ja lasten isien roolista. Romantiikkansa ja erotiikkansa vaimonne hakevat muualta.

Tällaisia naisia meissä naisissa vain on.

Mutta on toisenlaisiakin.

Ja siksi minusta on surullista, että sinä ja moni muu samankaltaisessa tunneköyhässä avioliitossa elävä mies tyydytte elämään moisessa liitossa ja tyydytte maksullisiin naisiin tai sivusuhteisiin.

Jos nainen rakastaa ja haluaa miestään todella vilpittömästi, ei halu muutu miksikään raskauden ja äitiyden myötä tilapäisiä väsymyskausia lukuunottamatta, joita jälkimmäisiä tottakai miehelläkin voi olla.

Kaikki muu, mitä syytetään ilmoille, alkaen kodinhoitoon osallistumisesta ulkomuodossa tapahtuneisiin muutoksiin asti on mielestäni höpölöpöä. Ei sitä vain yhtenä aamuna herätä huomaamaan, että vielä toissapäivänä himoittu uros onkin jotain aivan muuta. Sinua ei vain alunperinkään himoittu vaan koko show oli vain pyrkimys päästä tiettyyn päämäärään.

Eli lyhyesti sanottuna: vaihda kipinkapin vaimosi uuteen äläkä hyväksy sitä, että sinua käytetään törkeästi hyväksesi.

Vierailija
8/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nimittäin valittaa ihan tosissaan kun seksiä on liian harvoin ja takuuvarmasti hän saa vähintään kolmesti viikossa. Joskus useamminkin mikäli olen saanut nukkua töiden jälkeen päikkärit, jotta jaksan valvoskella. Unisena en käynnisty.

Käsitän vallan hyvin, että vieraisiinhan sitä lähdetään jos kotona ei koskaan heru mutta mihin sen "koskaan" raja sitten vedetään? Onko tämä raja nyt sitten kiinni miehen omasta moraalista ja pitäisikö sekin raja tehdä selväksi sille vakikumppanille?

n30

Vierailija
9/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole mikään lukumäärä, vaan puhtaasti toisen halu. Joillekin siis pari kertaa päivässä, toisille kerran pari kuukaudessa. Mutta silloin kun toisen tekee mieli, silloin sitä on saatava.

Vierailija
10/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...arvostan niitä kaikki tasapuolisesti. Kun tilanne on ollut samankaltainen jo useita vuosia, niin on läpikäynyt asian mielessään jo niin monta kertaa, että esimerkiksi nyt ei ole mitään tarvetta väittää kenellekään vastaan. Oman aikansa se rakastajatar-kuvio ajoi asian ihan jees. Oli kiimaisia neitoja joille oli ok, että olen varattu. Mutta sitten - varsinkin kun tuli toinen skidi - niin se kaikki aikataulusäätö kävi ihan sietämättömäksi ja vaikka fuckbuddy-suhde olisikin molemminpuolin selvä, niin väkisinkin siihen kuluu parisen tuntia. Mikä on paljon kun se tapahtuu työajan jälkeen. Eli syö yhden kokonaisen arki-illan, siis.

Vierailija
11/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa käydä vieraissa jos saa vain kerran päivässä kun pitäisi saada kahdesti! Parisuhde on täynnä kompromisseja, niin myös tässä asiassa. Pitäisi kai pyrkiä siihen, että seksiä harrastetaan useammin kuin se haluttomampi osapuoli haluaisi mutta ei kuitenkaan niin usein kuin halukkaampi sitä harjoittaisi. Eli molempien optimista voitaisiin laskea se viikkokohtainen keskiarvomäärä.

Vierailija
12/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtuu joillakin 5 vuoden kuluessa, toisilla 10 vuoden. Ja alussa on vuosi pari pelkkää "ilotulitusta". Sinä väität, että ei alunperinkään himottu. Missä logiikka?

Ei sitä vain yhtenä aamuna herätä huomaamaan, että vielä toissapäivänä himoittu uros onkin jotain aivan muuta. Sinua ei vain alunperinkään himoittu vaan koko show oli vain pyrkimys päästä tiettyyn päämäärään.

Vierailija
13/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en jaksanut ottaa itteeni tuosta "sinua ei alunperinkään himottu". Toisaalta siksi, että eipä tuolla niin väliä enää olisi ja toisaalta siksi, että aika epälaskelmoivasti rouva olis ajatellu kun kuitenkin tavattiin jo opiskeluaikoina.. Syy saattaakin olla toki just tossa, että kun hänellä aika harvasta miehestä ylipäätään kokemuksia, niin ei sitten osaa edes asennoitua seksiin siten kuten joku aktiivisempi ja runsaampia nautintoja kokenut osaisi, tiedä häntä. No, kuten huomaatte en sinällään ole hänestä tässä pahaa sanaa sanonut - hyvä äiti on kyllä. Ja mitä mahdollisiin "vieraisiin miehiin" tulisi, niin se vois tehdä hyvääkin sille, niin oppisi vähän temppuja, heh.

Itse sitä on jotenkin turtunut tähän. Jos harrastan seksiä jossain muualla, niin se ei ole mikään "katalan salamyhkäinen riitti", vaan suoraan sanoen asia, jonka unohdan liki samantein tyyliin menen töihin, olen siellä, lähden töistä, käyn panolla, sitten ruokakauppaan, sitten kotiin, syödään, kattelen seuraavan päivän duunihommia hieman, uutiset, ehkä joku leffa tai tv-sarja ja sitten nukkumaan. Ja ehkä joskus hieman ennenkuin silmäluomet painuu kiinni ajatus piipahtaa päivän panossa ja lähinnä siksi, että "ai niin, kävinhän mä tänään panollakin. Kaikkee sitä taas ehti tänään tehdä". Ja sitten sitä jo kohta nukahtaakin..

Vierailija
14/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan joka päivä seksiä mutta en enään jaksa innostua.Ollaan monta vuotta oltu yhdessä ja hellyys jäänyt johonkin vuosien saatossa.Olen kyllä sanonut mistä mättää mutta ei ole sen asian eteen tehnyt mitään,sisään vaan ja ulos.Toinen ei jaksa nähdä vaivaa vaikka tietää kuinka tärkeää se minulle olisi.Mielestäni tämä lause kiteytti hyvin aikaisemmat :FuckBuddyyn saattaa mennä parikin tuntia!!

Hmm,jos mieheni käyttäisi minuun tuon pari tuntia niin aivan varmasti hän löytäisi minusta taas sen mitä ennen olin,sen aidon himon ja halun joka on tuolla piilossa kun ei minun tarpeitani huomioida!

Vierailija
15/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vähä niinku madonna ja huora, vai. Hah.

Hyvä äiti ja hyvä vaimo mutta...

On siinä sun vaimollas mies; enpä itte arvostais miehenä sellaista miestä, joka ei arvosta (edes tilapäistä) sänkykumppania sen vertaa, että voi tosiaankin sanoa, että "unohtaa liki samantien...".

Vierailija
16/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän kokematon tällä alueella? Sillä mistä tahansa mistä tulee tapa, tulee myös asia, jonka voi unohtaa liki samantein. Toki viisitoista vuotiaana oli kolme viikkoa jalat irti maasta kun sai hieman pimppaa, mutta tätä nykyä voin kyllä kertoa, että maailmassa on noin 1000 asiaa, jotka pyörivät mieleen sen edelle, että tuli harrastettua seksiä joskus aikaisemmin päivällä. Mutta sinä lienet hieman nuorempi kuin minä, oletan?

Vierailija
17/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että sillä, kunnioittaako kumppaniaan. Tai kunnioittaako itseään. En oikein osaa kuvitella, että ihminen, joka ei kunnioita seksipartneriaan, olkoon sitten vaikka vain ohimenevä suhde, pystyy kunnioittamaan edes itseään.

Taidat olla vähän kokematon tällä alueella? Sillä mistä tahansa mistä tulee tapa, tulee myös asia, jonka voi unohtaa liki samantein. Toki viisitoista vuotiaana oli kolme viikkoa jalat irti maasta kun sai hieman pimppaa, mutta tätä nykyä voin kyllä kertoa, että maailmassa on noin 1000 asiaa, jotka pyörivät mieleen sen edelle, että tuli harrastettua seksiä joskus aikaisemmin päivällä. Mutta sinä lienet hieman nuorempi kuin minä, oletan?

Vierailija
18/298 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä? Enhän mä oo kertonut koko "suhteesta" juuri mitään. Entäpäs jos se nimenomaan perustuikin kunnioitukselle? Sen kunnioittamiselle, että molemmilla on oma yksityiselämänsä ja tapaamiset perustuivat vain seksiin. Ja että tapaamisten kestettyä 3-4 vuotta, niihin tuli varsin mutkaton suhtautuminen eli vähän kuin kaverit jotka näkevät silloin tälllöin, juttelevat kuulumiset, "harrastavat" yhdessä hetken ja sitten taas eroavat omille teilleen.

No, taitaa olla monessa mielessä hyvä että tällaisia palstoja on. Parisuhteissa syntyy valtavasti ongelmia siksikin, että meitä ei niihin liikoja valmisteta, me oletamme ja odotamme niiden olevan jotain omaan haavekuvaan sopivaaa - ja sitten jos ei sovi, niin monella meneekin jauhot suuhun.

Hyvä fuckbuddy-suhde on erittäin rikastuttava juttu. Sitä ei ole ihan helppoa kaikkien löytää, mutta jos siinä onnistuu, niin on syytä juhlaan. Vaikeaksi sen tekee tietty ennen kaikkea sopimus sitoutumattomuudesta - mutta jos se onnistuu, se on kuin bestis-suhde. Niitä harvoja, joissa voi puhua kaikkea sellaista, jota ei voisi välttämättä edes muille bestiksilleen puhua. Kun on yhteinen salaisuus, siis.

Mutta jokaisella on tietysti aina oma kokemuksensa, näkemyksensä, ihanteensa, ideaalinsa ja peikkonsa. Itse yritän olla tuomitsematta muita - vaikka mikäs siinä, saahan mua toki tuomita. En odottanutkaan aplodeja kun tämän aiheen täällä esille otin, heh. Mutta esille ottamisen arvoinen se silti kyllä on.

Sillä niin tavattoman yleistä tämä tällainen on.. ...en olisi itsekään aiemmin uskonut. Onneksi kuulun niihin, joille ihmiset kertovat salaisuuksiaan...

Vierailija
19/298 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen, olen joskus ollut rakastajattaren roolissa ja hajottanut avioliittoni seksittömyyden takia. minulla myös on ollut rakastaja avioliittoni aikana ja nykyisin elelen hänen kanssaan ja meillä on yhteinen lapsi.

minun seksuaalisuuteeni lapsen saaminen ei vaikuttanut mitenkään. minä olen halukas vaikka olisin edellisenä yönä nukkunut pätkissä 3 tuntia :) mieheni taas ei ole aivan samaa sorttia. hänelle riittää kerta viikossa. ja sekin vain jos hän on kunnolla levännyt. eli nykyään tilanne on tämä: minä haluan seksiä kerran tai pari päivässä ja mieheni kerran tai pari kahdessa viikossa. syynä on kuulemma väsymys tai sitten ei vaan tee mieli. minulle tämä ei vielä ainakaan ei ole suuremmaksi ongelmaksi muodostunut, hellyys ja läheisyys korvaa monesti ainakin osan seksin antamasta nautinnosta.

edellisessä suhteessa seksiä oli ehkä kerran kuussa, se oli ongelma! tein kaikkeni suhteen eteen, siis ihan kaiken! ymmärsin, välitin, yritin puhua ja sitten olla hiljaa. annoin miehen mennä ja tein hänen vapaa-aikansa mahdollisimman stressittömäksi ja helpoksi. mutta kkun ei irtoa niin ei vaan irtoa. kyllähän runkkaamalla tilanne on aina hetkeksi ohi, mutta kuinka paljon tuollainen tilanne syö ihmistä henkisesti!! tulee sellainen olo, että minussa on jotain vikaa kun ei toinen halua. ja sitten kun toinen nai sinua velvollisuudentunteesta.. se vasta pahalta tuntuukin. ja nöyryyttävältä!

mutta yhden asian olen huomannut: ainakin minuun e-pillerit vaikuttaa siten että seksihalut vähenevät! ja varsinkin ne cerazette-pillerit joita määrätään synnytyksen jälkeen kun muita ei voi syödä.

mielestäni seksi on rakkauden ja kunnioituksen osoitus toista kohtaan ja jos ei ole toimivaa seksielämää, ei myöskään liitto toimi. muutenhan sitä voisi kasvattaa lapsia parhaan kaverinsa kanssa!

Vierailija
20/298 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ap, valitettavan paljon sanoisin.

Olet erittäin oikeassa tuosta seksin roolista miehen elämässä tai ainakin valtaosan miehistä elämässä. Ja tuo paskahätään vertaaminen oli ihan hyvä sekin, vaikka se vähän karulta kuulostaakin. Toki tietysti jos vaimo on "yliaktiivinen" ja mies on haluissaan "normaali", niin ei sekään tietysti hyvä ole, mutta ehkäpä promille tapauksista on näitä. Mutta noin teoreettisesti ajatellen, en minä jaksaisi joka päivä seksiä.

Mikä on sitten "tarpeeksi" seksiä? MIelestäni tämä on olennainen kysymys. Avioliittoon kuuluu kompromisseja ja harvoin kumpikin on 100% tyytyväinen seksielämään. Mutta jos mies saa seksiä esim. 3 kertaa viikossa, niin silloin mielestäni ei pidä valittaa. Silloin kyse on vain libidojen erilaisuudesta. Jos tässä tilanteessa pettää, niin se on mielestäni moraalitonta.

No, oma tilanteeni on se, ettei meillä juurikaan seksiä ole. Esim. ei mitään viimeiseen neljään (4!!!!) kuukauteen!!

Kulissit ovat erinomaiset ja varmasti olemme monessa suhteessa erinomaisessa asemassa. Meillä on periaatteessa "kaikki", vaikkemme mitään pohattoja olekaan. No, eipä ole seksiä ja se on mielessäni joka ikinen päivä ja lähes joka ikinen tunti. Suomeksi sanottuna: V***u että on nöyryyttävää, kun oma vaimo ei halua seksiä ja minua miehenä. Eikä edes halua tyydyttää minua esim. käsin tai muuten. Toisin kuin sinä ap, minä varmaan olisin ihan tyytyväinen "sopimusseksiinkin". Mutta ei, edes tätä meillä ei ole. Joo, ja puhuttu on. Vaimo tietää tasan tarkkaan että seksi on yksi tärkeimmistä asioista minulle. Totta kai meillä on suhteessa muitakin ongelmia ja yritän niitä parhaani mukaan ratkoa ja tehdä asioita, jotka voisivat vaimoa miellyttää. Itse en vain pysty ensin kuukausia panostamaan ja täysillä rakastamaan odottaen sitä, että sitten kun kaikki on ihan täydellistä, niin sitten ehkä mahdollisesti seksiä voisi olla. Ajattelen seksistä ihan toisin. Sen pitäisi perustua siihen, että halutaan yhteisesti, vaikka suhde ei juuri sillä hetkellä ihan loistava olisikaan. Ollaanhan sitä naimisiinkin menty ja jotain lupailtu jne.

Toisin kuin sinä ap, en ole vielä maistellut ruohoa aidan toiselta puolelta. Meidän surkeaa tilannetta on jatkunut nyt reilun vuoden ja vaikken vieläkään aktiivisesti etsi naista, niin pettäminen tavalla tai toisella on lähempänä kuin koskaan. Pidän itseäni periaatteen miehenä, toisin kuin sinä ap, mutta rajansa se on minullakin.

Ja joku ehdotteli ap:lle eroa ja varmasti ehdottaa sitä minullekin. Se ei ole poissuljettu vaihtoehto, mutta totta kai ihan viimeinen vaihtoehto. Olen kuitenkin mielestäni erittäin vastuullinen isä ja ymmärrän että ero olisi lapsille todella huono asia. Totta kai ymmärrän myös sen, että jos en pysty itseni kanssa olemaan kotona ja vaimon seurassa, niin sitten erokin on parempi vaihtoehto myös lapsille.

En olisi ikinä uskonut, että päädyn tällaiseen tilanteeseen, jossa olen avioliitossa hyvin pitkälti lasten vuoksi. Ja kyllä, olen katkera ja neuvoton, että mitä vi**a tässä pitäisi tehdä. Olet muuten ap oikeassa tuossa fuckbuddy-asiassa, että tuollainen bestis olisi mahtavaa olla olemassa. Enkä tarkoita vain seksiä, sillä myös puhuminenkin olisi tärkeää. Kenelle näistäkin asioista voisi puhua? On sen verran arkaa tavaraa, että täytyy olla aika hyvä ystävä ennenkuin lähden näistä puhumaan.

Kiitos ap, hyvästä tekstistä ja anteeksi asiasta toiseen poukkoilevaa selitystäni;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi